DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg tok kontakt med banken for å besille bank id. De var jo greit det, men nå har kontoene mine vært sperret i over en uke. Tok kontakt med kundeservice , der fikk jeg opplyst at de ikke kunne gjøre noe som helst med problemet mitt men fikk en e-post adresse som jeg kunne skrive til. Gjorde så men nå har det tatt over en uke og ingenting er blitt gjort, I mellomtiden så får jeg ikke overført penger mellom kontoer eller betalt regnigner. Har også kontaktet kunde service flere ganger men til ingen nytte . Får bare beskjed om å ta kontakt på den epost adressen. Takk for meg DNB
Hei, Torgeir! Det er leit å høre om opplevelsen din. Normalt skal dette gå ganske smidig for seg. Uten at jeg har inngående kjennskap om saken så kan jeg generelt si at det ikke er alle saker kundeservice har innsyn i, og da må vi henvise videre til e-post-adressen som betjenes av kolleger med riktig kompetanse. Om du har ventet lenge på svar er det beklagelig. /Even
De få gangene jeg har kommet inn på fullv. har vært flaks. Vet ikke hvordan
Hei. Dersom du går til www.dnb.no via mobilen kan du trykke "Logg inn" i høyre hjørne. Der skriver du inn fødsels- og personnummeret ditt og deretter kan du trykke på "Gå til fullversjon" før du velger videre innlogging. Et annet alternativ er å gå til www.dnb.no og bla deg nesten nederst på siden, der står det "Om oss". Om du trykker på den, vil du få opp innloggingssiden til fullversjonen. Håper dette var til hjelp. /Elisabeth
Etter 4 tlf. Fikk jeg endelig tak i en . 2 ganger ble tlf min avsluttet av banken. Jeg måtte bestille tid til banken for å vise at jeg ermeg. Så endelig tok en kundebehandler tlf. For en service.....tommel ned. Mø***bank
Hei Elisabeth! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har forsøkt å kontakte oss per telefon. I forbindelse med relegitimeringsprosessen som foregår nå så har vi en del flere henvendelser på telefon enn normalt som gjør at køene og ventetiden er lengre enn ellers. Det er mulig å starte en chat med oss via innlogget nettbank i hele åpningstiden (07-23), da vil en rådgiver kunne sende deg en melding i postkassen i nettbanken som man kan svare på hvor man får lastet opp bilde av legitimasjon som vedlegg. Da slipper man å gjøre legitimeringen i filial :) /Lars
Det har blitt helt umulig å komme i noen personlig dialog med en kundebehandler i DnB. Nå er det bare chatte-robot eller "gjett hva jeg vil" i telefonen. Ventetiden er helt utrolig og noen ring tilbakefunksjon har jeg enda ikke opplevd. - Har både bedrift- og privatkonti og har vært kunde i over førti år, men nå ser det heller dårlig ut. Svada-svar som har kommet på tidligere klager oppfattes som om banken nedvurderer intelligensen til sine kunder.
Hei Olav! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har forsøkt å kontakte oss. I forbindelse med relegitimeringsprosessen som foregår nå så har vi en del flere henvendelser på telefon og chat enn normalt som gjør at køene og ventetiden er lengre enn ellers. Med mindre det er noe som haster så anbefaler jeg å ta kontakt med oss på chat etter klokken 17, da er det ofte langt mindre trafikk inn til oss og man kommer raskt til en rådgiver som vil kunne bistå deg med det du trenger hjelp til. Når man kommer til chat-roboten vår så kan man skrive "menneske", "rådgiver", "kunderådgiver" så vil man bli overført direkte til en person :) /Lars
Har fått beskjed om å fylle ut informasjon som ligger i nettbankmelding. Nettbankmelding er ikke et valg i menyen via mobil. I så fall må de skrive steg for steg hvor du finner denne meldingen. Mine andre banker har en TYDELIG markert postkasse i menyen, hvor det er lett å se informasjon. DnB skal jeg aldri bruke igjen. Rett og slett verdens dårligste og griske bank.
Heisann Geir! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du forsøker å få tilgang til nettbankmelding via telefonen. Per dags dato er ikke funksjonen for postkassen tilgjengelig via mobilbanken og via mobilutgaven av nettsiden. Dette er noe vi jobber med å få på plass. Om man i nettleseren går til www.dnb.no, blar ned på siden og trykker på "Om oss" så blir man satt over til fullversjonen av nettsiden. Om man deretter logger inn så kommer man til fullversjonen av nettbanken hvor man også får tilgang til postkassen for nettbankmeldinger /Lars
Virkelig jeg skriver i frustrasjon. Dette er bunnen av menneskeheten, og de kommer i form av et selskap. Jeg prøver å forklare dem noe, de går rett over og bare fortsetter å kreve informasjon. Noe jeg ikke har!!!! Er som å snakke med en robot eller en maskin. Har vært utestengt fra banken i en uke nå og ser ikke ut som jeg kommer tilbake snart. Hel motbydelig svare tid, jeg kan sende en email midt på dagen få svar dagen etter. Dette funker dårlig under sånne situasjoner og dette burde dere vite. For å være et så stort selskap, er jeg veldig skuffet over kundeservice og forhold.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har forsøkt å kontakte oss. I forbindelse med relegitimeringsprosessen som foregår nå så har vi en del flere henvendelser på telefon og chat enn normalt som gjør at køene og ventetiden er lengre enn ellers. Med mindre det er noe som haster så anbefaler jeg å ta kontakt med oss på chat etter klokken 17, da er det ofte langt mindre trafikk inn til oss og man kommer raskt til en rådgiver som vil kunne bistå deg med det du trenger hjelp til :) Kundesenteret vårt holder også åpent hele helgen mellom kl. 07-23 og er tilgjengelig på chat og telefon /Lars
Forstår ikke hvorfor en må ha to forskjellige versjoner for bedrift og privat. I den grad det ligger begrensninger i hva en kan utføre av transaksjoner på den ene eller andre typen - bedrift/privat - så burde det ligge i hvilke handlinger som responderes i det aktuelle skjermbilde avhengig av kontoen. Det er mye bedre søkemuligheter, spørremuligheter, informasjonsmuligheter og handlingsmuligheter i den «private» nettbanken. Helt utrolig at en så stor bank kaster bort ressurser på to forskjellige løsninger.
Hei. Takk for tilbakemelding. Vi tar med oss dine innspill og vi ønsker å få til gode tekniske løsninger både via privat nettbank og via bedriftsnettbank. /Elisabeth