DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De konkluderte før jeg fikk lagt frem alt av dokumentasjon. Rådgiveren sluttet til slutt å svare på henvendelsene per epost. Godt det finnes andre banker der ute som tar vare på kundene sine. Lånesøknaden ble sendt for snart ett år siden. Andre banker kastet seg over meg for å ta meg inn i varmen. Opplevelsen med DnB etter denne hendelsen satte sine spor. Har fått deler av familien min til å bytte bank og flere er i prosessen med å flytte vekk fra DnB.
Hei, leit å høre du har fått denne oppfatningen av oss. Hvis du kontakter vårt kontaktsenter på 915 04800 eller chat, vil vi kunne se nærmere på saken din og få sett hva vi kan gjøre for å rette opp i dette. Normalt behandles lånesøknader innen 48 timer, så om den ikke har blitt behandlet må det ha skjedd en feil, det vil vi gjerne se nærmere på /Vinjar
Se ovenfor, ikke automatisk svar fra DnB men ha en person som skjønner hva du mener. Veldig dårlig service
Hei Bodil! Leit å lese at du er misfornøyd med servicen hos oss. Vi ønsker gjerne å forbedre oss, så takker for at du gir beskjed. /Marthe
Unngå for alt i verden. Makan til dårlig kundebehandling har jeg aldri vært borti. Vi har regelrett blitt lurt av lånerådgiver i fbm. Med et boligbytte. Alt var i orden i fht. Å overføre lån. Vi fulgte alle instrukser til punkt og prikke. Vi oppfyller alle kravene som ble satt. Og nå forteller at vi ikke får lånet etter salg av gammel bolig. Der er så dårlig kundeveiledning. Rådgiver lager nye regler for hver uke som er til hinder.
Hei Sara! Dette var ikke kjekt å lese. Vi har dessverre ikke innsyn i enkeltsaker her på bytt.no, så jeg vil anbefale deg at du sender oss en klage slik at vi får sett på saken din. Du kan sende inn klage her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon. /Tonje
Jeg ble tvunget over til Dnbs løsninger etter oppkjøpet av Sbanken. Svært dårlig kommunikasjon gjennom hele prosessen og dårligere betingelser, til tross for fagre ord da fusjonen var et faktum. Styr unna.
Hei Anna! Det er trist å høre at du ikke er fornøyd. Du har alltid full valgfrihet til å velge den merkevaren du ønsker å bruke. Så om du heller ønsker å være kunde i Sbanken kan en av våre rådgivere på kundesenteret gå gjennom produktene og behovene dine, og se hva som må endres/flyttes for at du skal kunne bli totalkunde i Sbanken. /Tonje
Arrogant, useriøs, misleder og fører kunder bak lyset og opererer i grenseland på det meste. Besitter så mange inside -og behind the scenes historier at folk hadde rygget baklengs inn i fuglekassen om de hadde kjent realiteten. Av taushetspliktige årsaker relatert jobb, kan det dessverre ikke deles detaljer.
Hei. Kjedelig å høre at du mener det om oss. Vi kan ikke kommentere enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 915 04 800 hvis det er noe vi kan hjelpe med. /Elisabeth
System svikt, ble min skyld og tapte 2 mill. Fikk ingen veiledning. Værste banken i Norge.
Hei. Her er det vanskelig å si hva som har skjedd dessverre. Forsøk gjerne å ta kontakt med DNB Markets dersom det er noe som er uavklart. /Elisabeth
DNB med høye gebyrer på bankkort. En ordentlig rotete nettbank og kundeservice som virker og ikke bry seg. 0% renter på innskudd på brukskonto. Hever alltid renten først.
Hei. Årsgebyr på kort er vanlig i de fleste banker, og så finnes det enkelte gebyr for kortbruk. F.eks. kontantuttak medfører et gebyr for oss som bank per kontantuttak, og med bakgrunn i dette har vi også måtte sette en fastpris per kontantuttak i butikk for våre kunder. Brukskonto er ikke ment som en plasseringskonto, men vi har konkurransedyktige renter på de ulike konti for sparing om det er et alternativ for deg. Du kan se en oversikt over de ulike sparekonti vi har her: https://www.dnb.no/sparing/sparing-pa-konto/sparekonto /Elisabeth