DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig tilgjengelig. Kundebehandlere synes lite interessert i å hjelpe kunden med kundens problem. Virker utilnærmelig. Bør være mer tilgjengelig, også for småsparere.
Hei, Kjell! Det var leit å høre, for vi ønsker alle som tar kontakt med oss skal sitte igjen med en god opplevelse. Håper at vi klarer å rette opp inntrykket neste gang. :-) /Hilsen Even
Jeg søkte om bolig nytt boliglån i dnb. De kunne ikke svare meg på hvorfor jeg ikke fikk nytt boliglån..! :( Hva er dette får noe tull jeg har hvert kunde i denne banken siden 2013 fram til nå...pga jeg går på uføretrygd er grunnen til jeg ikke får hjelp til kunne kjøpe meg annen bolig dette...! Jeg har god egenkapital mer en 15 % va er problemet med ikke få finansiering av dnb.! :(
Hei James. I henhold til finansavtaleloven baseres kredittvurdering på en totalvurdering av betjeningsevne, betalingsvilje og tilbudt sikkerhet. Det er altså flere faktorer som spiller inn når vi gjør vurderinger av boliglånssøknader. I tillegg er det et krav fra myndighetene om at man kun kan låne 5 ganger inntekt. Alle vurderinger vi gjør er individuelle, og alle har krav på svar hvorfor vi ikke kan tilby et lån dersom man får avslag. Ta gjerne kontakt med boliglånsavdelingen vår på 915 04800 eller ved å skrive en melding fra postkassen i nettbanken din dersom du ønsker mer utdypende svar på hvorfor du fikk avslag. /Nina
Jeg liker ikke I det hele tatt,jeg finner ikke det jeg trenger på nettbanken på mobilen. Det er helt uoversiktlig. Jeg liker mye mye bedre fullversjonen på PC,der kan jeg finne både innboksen min på meldinger,avtaler osv. Som sagt mobil sin versjon er helt elendig.
Hei Ingrida, leit å høre at mobilbanken ikke falt i smak. Appen er stadig under utvikling, og flere funksjoner vil legges til etterhvert. Postkassen er et eksempel på en av funksjonene det jobbes med å få på plass, så vi håper at du vil ha bedre nytte og glede av mobilbank appen vår i fremtiden. /Nina
Uprofesjonelle saksbehandlere som gir deg feil informasjon, tre ganger! Fremtind/Dnb forsikring er det mest ræva forsikringa jeg har vært borti.
Hei. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med DNB og Fremtind. Det er dessverre vanskelig å kommentere dette da jeg ikke har innsyn i hva som har skjedd her, men vi hadde satt stor pris på om du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken eller slå på tråden til oss på 915 04800 for en prat. Da får vi muligheten til å se nærmere på saken din, og gi deg konkrete svar. /Nina
Overraskende mange negative kommentarer. Vært kunde i mange år og har ingen problemer og veldig godt fornøyd med tjenestene og servicen. Noen savner Apple Pay. Har selv en Garmin klokke og fungerer utmerket med Garmin Pay.
Hei! Tusen takk for flott omtale, supert at d er fornøyd med tjenestene og servicen. Vi skal jobbe hardt for at du fortsatt vil være like fornøyd i fremtiden! :) /Nina
Jeg har tilbrakt en dag med å forsøke å bestille ny kodebrikke via Chat, det fungerte ikke, deretter prøvde jeg å registre mobilen min for mobil ID, det fungerte heller ikke. Så forsøkte jeg over telefon å bestille møte med kundebehandler på Karl Johan, da ble jeg bedt om å orden alt selv i nettbanken. Deretter fant jeg ut at Dnb i Drøbak er lagt ned. Vurderer nå å skifte bank.
Hei. Takk for at du deler din opplevelse med oss. Leit å høre at du har hatt problemer med å få bestilt en kodebrikke, og BankID mobil. Vi får ikke sjekket opp hva som har gått galt via denne nettsiden, men vi hadde satt stor pris på om du ville gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket. Vi håper derfor at du enten vil ringe oss på 915 04800 eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din, så vi kan undersøke saken for deg. Vil også bare nevne at DNB Drøbak ikke er stengt, men det er blitt rådgivningskontor som kun er åpent for forhåndsavtalte møter. /Nina
Ordna id brikke i banken. Den kom aldri. Måtte ringe flere ganger å purre. Så viste det seg att banken har rota bort signerte papirer å vi må gjøre alt på nytt igjen😣 .nr 50 i kø hver gang en ringer. Makan til rot. DnB har ikke filial i byen heller så vi måtte reise til nabobyen
Hei. Kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse med oss, og at du i tillegg har hatt problemer med å komme igjennom til oss på telefon. Vårt kundesenter er åpent hver dag hele uken fra 07-23, og vi prøver å planlegge bemanningen etter forventet innkommende trafikk, men dessverre så treffer vi ikke alltid, og det kan medføre kø. Det er ofte mindre kø på telefon i helgene og på ettermiddag/kveld. Alternativt kan du også starte en chat med oss fra nettbanken din, eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din. /Nina