DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vanskelig å komme i kontakt med banken ved klager.
Bra når vi trenger noe å løse, får vi med en gang:)
Som permanent utenlandsboende er tilgang til nettbank og bank-ID et 'must'. Naar kodebrikken svikter og kundeservice bruker maneder paa aa faa denne erstattet grunnet inkompetanse (om tollregler for postforsendelser i mottakerland), motvilje (bruk av courirservice), manglende kommunikasjonsevne og vilje (kan kun naaes pr telefon ikke e-mail, untatt 'chat paa Facebook!) Kan kun stryk karakter gies. Uten Bank-ID forsvinner ogsaa muligheter til kommunikasjon med Skattemyndigheter, NAV og andre offentlige myndigheter som bruker bl. A Bank-ID for in-logging.
Jeg har gang på gang blitt møt med arrogante kundebehandlere/ rådgivere. Jeg må grave meg frem til å få konkrete svar. Og det har blitt lovet gang på gang å oppdatere verditaksten på bolig uten at dette har blitt gjennomført. Blir nok bytte av bank her også ja!
Somlete, lite løsningsorientert bank, ANBEFALES IKKE.
Ønsket refinansiert huslånet på 100.000 som jeg har 42 % lån i forhold til verdi på boligen. Men fikk avslag for for lav inntekt/ betalingsevne. Men fikk innvilget billån i samme banken på 350.000 med god nok betalingsevne og med utgifter på mer enn tre ganger mer pr mnd. Og avvist med arugant holdning. Her skal det byttes bank.
Null service....Bytter bank ila. Mai.