DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Fikk ikke ta ut kontanter, jeg hadde behov for kontanter fordi jeg hadde mista kortet og var i annen by enn hjemme. Selv om jeg forklarte situasjonen ble jeg blankt avvist..
Hei Ivar, Beklager at du hadde en dårlig opplevelse på ett av våre kontorer, skjønner godt at det er fortvilende når kortet er borte - spesielt når du er i en annen by. Dessverre er det slik at kontorene ikke lenger håndterer kontanter og ved kontantuttak gjennom bank i butikk-tjenesten vi har med Vipps må du bruke kort og PIN for å få ut kontanter. Dette kreves av sikkerhetshensyn. Håper du klarte å løse kontantbehovet på en annen måte. /Daniel
Ingen ting er som når man skal få noe gjort i banken, men kan ikke siden man har ikke får tilgang til det man trenger.
Hei Vilde, Forstår det slik at du ikke når fullversjonen på mobilen - stemmer dette? Dersom du forsøker å logge inn på mobilen din så vil du først og fremst bli sendt til mobile sider. Går du til dnb.no i nettleser på mobil kan du bytte til fullversjon av nettbanken etter du har trykket Logg inn og tastet personnummer. /Daniel
Fikk såkalt «pishing» fra DnB om aktivering av bedriftskort. Fikk verste kundebehandling, og ikke en krone refundert. Advarer alle mot DnB!
Hei Kristin. Leit å høre at du har opplevd phishing. Vi har gode rutiner for å hjelpe våre kunder som er utsatt for dette. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, så jeg håper du vil sende oss en melding hvor du forklarer saken via postkassen i nettbanken, så kan vi se nærmere på saken din! Ønsker deg en fin dag. /Betina
Hatt DnB i mange år og finner ingenting negativt. Kun positivt både med oppfølging, kontaktperson og nettbank
Hei Roy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) veldig kjekt at du er fornøyd og takk for at du velger å være kunde hos oss! /Marthe
Jeg vurderer nå å skifte bank etter totalt 60 år i postbanken og senere DnB. Hvorfor kan det ikke lages en mulighet for alltid å komme til fullversjonen på nettbanken slik man gjøre før? Det er ikke bare på mobil, men også vanlig data, enten umulig å finne eller svært tidkrevende. Den nye versjonen er preget av å promotere alle tilbudene DnB har og virker mer som en salgssiden, enn praktisk for oss som skal utføre oppgaver og få oversikt på nettbanken. Den tidligere lette tilgjengelighet og oversikt i fullversjonen, var nettopp det som gjorde at jeg opplevde DnB som en god bank. Reserverer meg for at dere bruker e mail adressen min I mitt kundeforhold;
Hei Liv! Takk for klar og tydelig tilbakemelding. Det stemmer at dersom du forsøker å logge inn på mobilen din så vil du først og fremst bli sendt til mobile sider. Går du til dnb.no i nettleser på mobil kan du bytte til fullversjon av nettbanken etter du har trykket Logg inn og tastet personnummer. Forsøker du å logge inn i nettbanken vi PC, men sendes til mobile sider, så tyder det på at det er selve nettleseren din som forårsaker dette. Forsøk da gjerne å slett midlertidige filer i nettleseren din før du går til dnb.no på nytt. Når det gjelder utsendelse av informasjon om produkter på epost kan du ta kontakt med oss på 915 04800 dersom du ønsker å reservere deg mot dette :) /Ann-Kristin
Jeg har hatt DNB hele tiden. Og er strålende fornøyd med både banken/nettbanken og kundeservicen. Det er et minus: - Ikke Apple Pay
Hei Erlend, Takk for hyggelig anmeldelse :) /Maren
Impossible to talk to anyone about anything. I have requested three times for a meeting with the Sandvika branch and have not been contacted. I did manage to get through to someone a couple of weeks ago regarding some pension advice. I had to wait 45 minutes before the call was answered only to be told that I had called the wrong number as the banks themselves didn't really have much knowledge about their own pension products and I should have rung a different number in Trondheim. They then hung up!!
Hi Alex and thank you for your feedback, we appreciate it. I am sorry to hear that we have not yet been able to assist you with your inquiry. Our bank offices are restricted now due to the pandemic, and we are aware that this can cause complications. Our branch office in Sandvika mainly provides assistance surrounding loans/insurance at this time, where the majority of the inquiries are solved digitally. If you want to speak with someone regarding your pension, I would advise you to get in touch with DNB Liv, this is our pension department. They will be able to assist you with whatever you need and are available monday-friday between 08.00-16.00. You can call us at 915 04800 so that one of our advisors are able to forward you to the correct department, or write us from your net bank. Please send us a message from your mailbox if you haven't done this already, and one of our colleagues at DNB Liv will answer as soon as possible. I understand that it might be frustrating not recieving assistance with your inquiry when contacting our general customer service line, however, we do not have insight in DNB Liv aside from general questions. This department handles questions and need for assistance surrounding our pension product and services. In regards to our bank offices, you can find information about them here: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html . If you have already requested an appointment, you will have to wait until they are processed by the branch offices themselves. There is an increase in demand for phsycial meetings as of now, and with restrictions due to the Pandemic, this also increases our processing time. We apologize for this and thank you for your patience. Have a nice day. /Stian