DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Uprofesjonelle saksbehandlere som gir deg feil informasjon, tre ganger! Fremtind/Dnb forsikring er det mest ræva forsikringa jeg har vært borti.
Hei. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med DNB og Fremtind. Det er dessverre vanskelig å kommentere dette da jeg ikke har innsyn i hva som har skjedd her, men vi hadde satt stor pris på om du vil sende oss en melding fra postkassen i nettbanken eller slå på tråden til oss på 915 04800 for en prat. Da får vi muligheten til å se nærmere på saken din, og gi deg konkrete svar. /Nina
Overraskende mange negative kommentarer. Vært kunde i mange år og har ingen problemer og veldig godt fornøyd med tjenestene og servicen. Noen savner Apple Pay. Har selv en Garmin klokke og fungerer utmerket med Garmin Pay.
Hei! Tusen takk for flott omtale, supert at d er fornøyd med tjenestene og servicen. Vi skal jobbe hardt for at du fortsatt vil være like fornøyd i fremtiden! :) /Nina
Jeg har tilbrakt en dag med å forsøke å bestille ny kodebrikke via Chat, det fungerte ikke, deretter prøvde jeg å registre mobilen min for mobil ID, det fungerte heller ikke. Så forsøkte jeg over telefon å bestille møte med kundebehandler på Karl Johan, da ble jeg bedt om å orden alt selv i nettbanken. Deretter fant jeg ut at Dnb i Drøbak er lagt ned. Vurderer nå å skifte bank.
Hei. Takk for at du deler din opplevelse med oss. Leit å høre at du har hatt problemer med å få bestilt en kodebrikke, og BankID mobil. Vi får ikke sjekket opp hva som har gått galt via denne nettsiden, men vi hadde satt stor pris på om du ville gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket. Vi håper derfor at du enten vil ringe oss på 915 04800 eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din, så vi kan undersøke saken for deg. Vil også bare nevne at DNB Drøbak ikke er stengt, men det er blitt rådgivningskontor som kun er åpent for forhåndsavtalte møter. /Nina
Ordna id brikke i banken. Den kom aldri. Måtte ringe flere ganger å purre. Så viste det seg att banken har rota bort signerte papirer å vi må gjøre alt på nytt igjen😣 .nr 50 i kø hver gang en ringer. Makan til rot. DnB har ikke filial i byen heller så vi måtte reise til nabobyen
Hei. Kjedelig å høre at du har hatt en lei opplevelse med oss, og at du i tillegg har hatt problemer med å komme igjennom til oss på telefon. Vårt kundesenter er åpent hver dag hele uken fra 07-23, og vi prøver å planlegge bemanningen etter forventet innkommende trafikk, men dessverre så treffer vi ikke alltid, og det kan medføre kø. Det er ofte mindre kø på telefon i helgene og på ettermiddag/kveld. Alternativt kan du også starte en chat med oss fra nettbanken din, eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din. /Nina
Bra nettbank og teknologi med apper og digitale the ester som fungerer utmerket.
Så kjekt å høre at du er fornøyd med oss, vi setter stor pris på din gode omtale! /Nina
Etter kundeforhold i 25 år velger jeg nå en annen bank som faktisk respekterer meg som kunde! Mer enn 50 stk før meg i telefonkø! Skjerp dere! Dere er en av mange og jeg bytter til en bank som yter service .
Hei. Leit å høre at du har byttet bank. Vi skal ikke legge skjul på at vi har hatt stor pågang og påfølgende lang ventetid inn til kundeservice i det siste, så det er fullt forståelig at det er frustrerende for alle som prøver å nå oss. Vi gjør alt vi kan for å bedre situasjonen og håper at vi klarer å redusere ventetiden fremover. Husk at vi har åpent hver dag hele uken fra 07-23, og du også kan chatte med oss, hvor ventetiden normalt er kort. Det er også mulig å sende oss meldinger fra postkassen i nettbanken din. /Nina
Som nevnt av flere andre DNB-kunder er det ikke mulig å knytte kortene til Apple Pay. DNB selv argumenterer med at få butikker tilbyr å betale med dette, og at de selv vil satse på Vipps. Allikevel har de valgt å åpne for Google Pay, selv om konseptet er det samme. Dessuten har jeg fremdeles ikke vært i en eneste butikk der det ikke er mulig å bruke Apple Pay (min samboer har utenlandsk bankkort og har betalt med dette i alle norske butikker han har vært, inkludert dagligvare, hos legen osv.). Virker heller som de rett og slett ignorerer kundenes ønsker for å spare litt penger..
Hei Tonje! Vi følger nøye med på det som skjer i markedet innen mobilbetaling, også Apple sin løsning :) Per i dag er kontaktløs betaling den enkleste og raskeste måten å betale på. I pandemien har vi også sett at flere og flere tar i bruk akkurat denne løsningen ved betaling. Du kan gjerne lese om hva vi tenker rundt mobilbetaling her: https://www.dnb.no/dnbnyheter/no/din-okonomi/vipps-eller-apple-pay-derfor-velger-dnb-a-satse-pa-vipps /Ann-Kristin