Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Bidrar med all informasjon og service jeg trenger forPrivat Bankink

Omtale av  Hans O. C

Bidrar med aii informasjon og service jeg trenger som kunde i DNB Private Banking

Svar fra DNB Bank
16.09.2022 11:06

Tusen takk for fin tilbakemelding! :) \Maren

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Elendig

Omtale av  Kjersti Ø

Elendig service de er mest kjendt for å ødelegge kunder og sperre kort blir nok en anmeldelse på dnb

Svar fra DNB Bank
16.09.2022 11:07

Kjedelig at du føler det slik. Hvis du kontakter kundesenteret så kan de hjelpe deg med en løsning på problemet. \Maren

Ingen mulighet for å betale med Apple Pay

Omtale av  Ingmar

Hvorfor i alverden er det ikke mulig å bruke Apple Pay med DNB... helt forferdelig...

Svar fra DNB Bank
15.09.2022 12:12

Hei! Vi vurderer alle betalingsløsninger forløpende, men har foreløpig ikke konkludert på noe ang Apple Pay. Takker for tilbakemelding og engasjement. /Marthe

Verste kunde bemøtt

Omtale av  Christy

Møttet opp idag på DNB hovedkontor i Oslo. Hadde avtalt å komme for å tolke for en kunde som hverken kan snakke norsk eller engelsk. Kunden ventet på meg inne i banken. Når jeg møtte opp så ble jeg stoppet av en dørrvakt med asiatisk utseende som nektet meg å komme inn. Ikke for at jeg har noe problem med å stille meg i kø men i dette tilfelle skulle jeg tolke for en kunde til DNB. Jeg prøvde å forklare på en hyggelig måte men det ikke noe respons å få. Han var rett og slett uhyggelig og frekk. Lurer på hvor i alle dager ansatter DNB folk som ikke kan oppføre seg normalt. Det var rett å slett en diskriminerende dørrvakt. Etter dagens hendelse har jeg mistet all respekt og tillitt.

Svar fra DNB Bank
14.09.2022 08:52

Hei. Takk for tilbakemelding. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse på kontoret vårt og jeg skal ta det med videre. Det er ikke slik det skal være. /Elisabeth

Umulig å kontakte uten e-mail og kundeforhold.

Omtale av  Ola

Får ikke kontante for å svare på trussel om stengt konto, Finner ingen mail-adresse for kontakt.

Svar fra DNB Bank
13.09.2022 09:49

Hei Ola, dette ønsker vi gjerne å sjekke opp i. Du kan kontakte oss både via innlogget chat i nettbanken eller på telefon 91504800. Vi er åpen fra 07:00 og helt til 23:00 alle dager (inkludert lørdag og søndag). Erfaringsmessig er det litt enklere å komme raskt gjennom på morgen, ettermiddag og kveld. /Lisa

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Veldig Bra

Omtale av  Kim B. L. R

Jeg har på under en uke hatt to hendvendelser til DNB Fantastisk Service Fantastisk Hjelp Fantastisk god kunskapet sakbehandler har. Til alle dere i DNB TUSEN TAKK

Svar fra DNB Bank
13.09.2022 09:45

Hei Kim! Anmeldelser som dette gjør oss skikkelig glad. Tusen takk for flott tilbakemelding :-) /Lisa

Avsluttet min konto

Omtale av  Anne

Dette er for dårlig av dnb. Eg bor i Egypt og har gjort det i 8 år og vert like lenge kunde i dnb, eg har ikke hatt noen problem før nå. Eg reiste helt til Norge i april og åpner nettbankbrikke med norsk tlf og nummer, identifiserte meg og reise tilbake til Egypt 13 mai. Fikk meld på tlf 17 juni om å oppdatere kundeforhold noe som eg gjorde og har ikke hørt noen ting fra banken før 7 september med mail om at kontoen er avsluttet. Ringte å styrte og sitter her uten visa kort uten BankID eller nettbankbrikke. Dei sier at det er noe mer dei luere på ang kundeforhold og at dei har sendt meg meld I nettbanken noe som eg ikke har gått eller sett. Ingen brev til den norske adressen min i Norge eller mail eller sms eller tlf om at dei vil avslutte kontoen min visst eg ikke tar kontakt. Nå sitter eg og kan risikere å bryte visumet mitt i Egypt noe som er straffbart og blir store problemer for meg med immigration police har ikke mulighet til å kjøpe bilett til Norge eller åpne ny konto for eg må til Norge for å identifisere meg. Får heller ikke betalt husleie eller kjøpt mat, å bryte eg visumet kan eg heller ikke få penger sendt via western union. Så. Dnb setter meg i en situasjon der eg bryter loven i Egypt og ingen vet hvor lang tid det vil ta å gjenåpne kontoen min. Dnb burde ringt meg når dei ser at eg ikke har svart på meld innboksen da dei vet eg bor i Egypt og vet konsekvensene visst dei avslutter kontoen og eg har alltid oppdatert mine kundeforhold i dnb, så dnb dette får dere rydde opp i. Går ikke an å sette mennesker i en slik m situasjon at dei bryter loven pga dere

Svar fra DNB Bank
12.09.2022 13:11

Hei! Dette ønsker vi gjerne å sjekke opp i, så ta gjerne kontakt med oss på telefon 915 04800. Om du har oppdatert kundeinformasjon og legitimasjon skal konto ikke avsluttes. Vi er tilgjengelige på telefon hver dag mellom kl 07-23. /Frida

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR