Sammenlign. Bytt. Spar.
HUS & HJEM
BEDRIFT & BORETTSLAG
MIN BYTT
BYTT.NO
Oversikt Omtaler Tjenester Mer ⋮ Skriv
Oppdatert november 2024
DNB Bank
1.5
1 370 verifiserte omtaler

DNB Bank omtaler og erfaringer

Ingen trend

DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.

Klikk for detaljer

1.5
Dårlig
1 370 verifiserte omtaler
Kundetilfredshet
Kundeservice
Rådgivning
#115
Forferdelig
DNB Bank er rangert
#115 av 116 dagligbanker
15%
Forferdelig
15% anbefaler DNB Bank
til venner og kjente. Gjør du?
POPULÆRT 🔥
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med én søknad gjennom Lendo
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, 2.000.000, kr o/25 år. Kost 1.717.847 kr, tot 3.717.847 kr.

Utforsk 1 370 omtaler om DNB Bank

FILTRER OMTALER
125
56
60
133
996
SORTER OMTALER
SORTER ETTER HENDELSE
SORTER ETTER OPPLEVELSE
Du leser nå én spesifikk omtale om DNB Bank
DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no

Elendig

Omtale av  Geir

Har fått beskjed om å fylle ut informasjon som ligger i nettbankmelding. Nettbankmelding er ikke et valg i menyen via mobil. I så fall må de skrive steg for steg hvor du finner denne meldingen. Mine andre banker har en TYDELIG markert postkasse i menyen, hvor det er lett å se informasjon. DnB skal jeg aldri bruke igjen. Rett og slett verdens dårligste og griske bank.

Svar fra DNB Bank
11.03.2022 12:15

Heisann Geir! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du forsøker å få tilgang til nettbankmelding via telefonen. Per dags dato er ikke funksjonen for postkassen tilgjengelig via mobilbanken og via mobilutgaven av nettsiden. Dette er noe vi jobber med å få på plass. Om man i nettleseren går til www.dnb.no, blar ned på siden og trykker på "Om oss" så blir man satt over til fullversjonen av nettsiden. Om man deretter logger inn så kommer man til fullversjonen av nettbanken hvor man også får tilgang til postkassen for nettbankmeldinger /Lars

Tar 2 minutt
På en skala fra 1 til 5
Hvor fornøyd er du med DNB Bank?
Tar 2 minutt
5
4
3
2
1

Helt forferdelig

Omtale av  Ingeting Å. S

Virkelig jeg skriver i frustrasjon. Dette er bunnen av menneskeheten, og de kommer i form av et selskap. Jeg prøver å forklare dem noe, de går rett over og bare fortsetter å kreve informasjon. Noe jeg ikke har!!!! Er som å snakke med en robot eller en maskin. Har vært utestengt fra banken i en uke nå og ser ikke ut som jeg kommer tilbake snart. Hel motbydelig svare tid, jeg kan sende en email midt på dagen få svar dagen etter. Dette funker dårlig under sånne situasjoner og dette burde dere vite. For å være et så stort selskap, er jeg veldig skuffet over kundeservice og forhold.

Svar fra DNB Bank
11.03.2022 12:24

Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har forsøkt å kontakte oss. I forbindelse med relegitimeringsprosessen som foregår nå så har vi en del flere henvendelser på telefon og chat enn normalt som gjør at køene og ventetiden er lengre enn ellers. Med mindre det er noe som haster så anbefaler jeg å ta kontakt med oss på chat etter klokken 17, da er det ofte langt mindre trafikk inn til oss og man kommer raskt til en rådgiver som vil kunne bistå deg med det du trenger hjelp til :) Kundesenteret vårt holder også åpent hele helgen mellom kl. 07-23 og er tilgjengelig på chat og telefon /Lars

Elendig nettbank bedrift

Omtale av  Bjørn A

Forstår ikke hvorfor en må ha to forskjellige versjoner for bedrift og privat. I den grad det ligger begrensninger i hva en kan utføre av transaksjoner på den ene eller andre typen - bedrift/privat - så burde det ligge i hvilke handlinger som responderes i det aktuelle skjermbilde avhengig av kontoen. Det er mye bedre søkemuligheter, spørremuligheter, informasjonsmuligheter og handlingsmuligheter i den «private» nettbanken. Helt utrolig at en så stor bank kaster bort ressurser på to forskjellige løsninger.

Svar fra DNB Bank
09.03.2022 14:01

Hei. Takk for tilbakemelding. Vi tar med oss dine innspill og vi ønsker å få til gode tekniske løsninger både via privat nettbank og via bedriftsnettbank. /Elisabeth

Ingen kundebehandling

Omtale av  Vidar

Det kunne vært en skala på kundebehandlinga, men DnB faller helt utenfor! Takken for at de får ha pengene mine, er nada interesse for å ha meg som kunde! Heldigvis er det mulig å bytte bank!

Svar fra DNB Bank
07.03.2022 14:37

Hei, Vidar. Dette var ingen hyggelig melding å lese. Vi vil gjerne vite mer om opplevelsen din, både for å lære av det og gjøre det vi kan for å rette opp inntrykket. Siden jeg ikke har din kontaktinformasjon håper jeg du kan sende oss en melding fra nettbanken. /Even

Norges verste bank og dårligste kundeservice. Anbefaler alle DNB-kunder å vurdere å bytte bank

Omtale av  Bjørn

Elendig kundeservice og portal. Vært kunde i mange år og kommer til å bytte bank

Svar fra DNB Bank
07.03.2022 08:21

Hei, Bjørn. Dette var leit å høre. Vi vil gjerne høre mer om opplevelsen din, og gjøre det vi kan for å rette opp inntrykket. Siden jeg ikke har din kontaktinformasjon håper jeg du kan sende oss en melding fra nettbanken. /Even

Søk boliglån hos flere banker
Søk boliglån hos flere banker med Lendo
Send én boliglånsøknad til flere banker. Se om du kan spare på å refinansiere boliglånet ditt hos en annen bank.
Eksempelrente: Eff. rente 5,76 %, lånebeløp 2 000 000 kr, nedbetalingstid 25 år, kostnad: 1 717 847 kr, totalt: 3 717 847 kr
Søk boliglån
Tilgjengelig kundeservice Helt uforpliktende

Fullversjonen

Omtale av  Kristin

Er helt håpløst og komme inn på fullversjonen via mobilen.. Hvorfor endre noe som var bra... Når jeg logger meg inn på den nye sida nå så kommer jeg kunn inn på mobilbanken. Fikk mld om at jeg hadde fått mld på innboks . Men gir opp... 😡 Kristin

Svar fra DNB Bank
03.03.2022 15:08

Heisann Kristin! Når du går til dnb.no på mobilen, så kan du bla ned på siden og trykke på "Om oss", da vil du bli ført over videre til fullversjonen av nettsiden vår. Når du logger inn deretter så vil du komme inn i fullversjonen av nettbanken /Lars

Dyrt og dårlig

Omtale av  Helge

Elendig rente, høye gebyrer og nesevise kundebehandlere. Dette er bånn i bøtta, Norges dårligste bank.

Svar fra DNB Bank
02.03.2022 13:40

Hei Helge, det er leit å høre du har fått dette inntrykket av oss! Det er heller ikke slik kundeopplevelse vi står for! Her råder vi deg til å sende inn en formell klage via nettbanken vår så vi kan få undersøkt samtale med rådgiveren du snakket med, slik at dette ikke kan gjenta seg :) /Vinjar

DNB Bank har 1 370 verifiserte omtaler på Bytt.no
Les hva kundene til DNB Bank mener
Har tilegnet profilen
DNB Bank deltar på Bytt.no

DNB Bank har tilegnet sin profil på Bytt.no og kan derfor svare på omtaler og invitere sine kunder til å dele erfaringer.

Alle bedrifter kan gratis tilegne sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Besvarer omtaler
DNB Bank besvarer omtaler

DNB Bank har de siste 12 månedene besvart omtaler fra sine kunder for å løse problemer, besvare spørsmål eller vise takknemlighet.

Alle bedrifter kan gratis besvare omtaler til sin profil på Bytt.no. Les mer om bedriftsportalen her.

Innhenter ikke verifiserbare omtaler
DNB Bank henter ikke inn tilbakemeldinger

DNB Bank benytter ikke Bytt.no sine invitasjonssystemer for å innhente omtaler - enten de er negative eller positive.

Alle bedrifter kan gratis få tilgang til verifiserte invitasjonsmetoder på Bytt.no. Det sikrer i større grad at omtalene bedriften innhenter er ekte og styrker troverdigheten. Les mer om bedriftsportalen her.

Oppdag nye selskaper i samme bransje

Søk blant tusenvis av selskaper
Sammenlign tusenvis av tjenester
AVBRYT
OK, JEG FORSTÅR