DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg ble akkurat 18, men har ungdomskort/intro kort enda. Er i ett annet land da jeg overstiger grensen på å bruke selve kortet og ringer kundeservice og snakker med en utrolig hjelpsom og hyggelig mann som mener jeg kan ta ut 5000 pr. dag selvom jeg ikke kan dra kortet. Viser seg at dette er feil, og at det bare går opptil 10.000 her også. Med hotellregninger som må betales og andre utgifter, så har jeg ingen mulighet til å få tak i penger, og må låne fra min venninne. Ringer til kundeservice og får en dame med en utrolig dårlig attitude som spør meg om 1. Min private økonomi og 2. hvorfor jeg trenger å ta ut såpass mye kontant, som er utrolig privat og ter seg ikke i en jobb som kundeservice medarbeider. Denne beløpsgrensen BURDE bli opphevet ved myndighetsdag. 100% utrolig ugreit, og har satt meg i økonomisk og sikkerhetsmessig fare. Bytter bank til en hvor jeg kan føle meg trygg og som gir bedre informasjon. Uhyre dårlig.
Hei Stine! Takk for din tilbakemelding. Kjedelig å lese om din opplevelse med ungdomskortet. Beløpsgrensene i dette kortet kan dessverre ikke justeres da de ligger i selve kortet. For høyere beløpsgrense må man altså over på nye kort som er ment for de over 18 år. Så snart du har fylt 18 år vil du få informasjon i nettbank om nye kort og hvordan du bestiller disse. Så snart nye kort er bestilt vil du ha disse i løpet av 4-5 virkedager. Forstår selvfølgelig at det hjelper lite når du befinner deg i utlandet og dette er noe vi tar med oss videre. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge. /Jørgen
Rente på sparekonto er 0,7 % per mai 2019 (øker fra 0,55%). Fastrentekonto 1 år 1,85 %. Flere andre banker tilbyr innskuddsrenter i området 1,85 - 2,15% - uten låsing / uttaksbegrensninger. Går nok mot bankbytte for vår del. - i hvert fall mhp. sparekontoer
Hei Berit! Takk for meldingen din! Det har vært en del endringer på renten den siste tiden og vi har økt innskuddsrenten enda en gang etter dette. Dersom du enda vurderer bytte av bank grunnet sparingen så vil jeg anbefale deg å ta kontakt med en av våre sparerådgivere for en uforpliktende prat om sparing før du tar det endelige valget. Våre sparerådgivere er tilgjengelige på telefon 915 04800 mellom 08:00 og 16:00 på hverdager. Send oss eventuelt en melding i nettbanken eller start en chat der så får vi noen til å kontakte deg. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Alt fungerer som det skal for det meste. Er av og til nedetid, men det er ikke ofte. Appen er enkel å bruke. Kundeservice har alltid hjulpet meg med det jeg lurer på og det jeg har problemer med. Jeg er ganske fornøyd med DNB. Skjønner ikke helt hvordan de andre her har daglige problemer..
Hei Tommy! Takk for hyggelig tilbakemelding! Skulle du noen gang oppleve problemer så ikke nøl med å ta kontakt. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
For å kunne se "de siste transaksjoner" i bedriftsnettbank, må man velge: kontonummer (selv om man har KUN 1 kontonummer!), velge måned, velge uke, og klikke på "vis oversikt". Hvorfor kan ikke DNB vise "de siste transaksjoner" som jeg ba om? Vel, DNBs sin jobb er å gjøre livet vanskelig, derfor! Jeg tok kontakt med kundeservice i dag og da hun dronningen fra kundeservice leste min klage, avsluttet chatten med en gang! Wow! Tviler på at DNB gir disse folka opplæring. Tror de fleste blir plukket fra gata og satt opp på kundeservice med en slik oppførsel! Jeg søkte på DNBs sin nettside å klage på dette, men det fins ingen sted å skrive til dem! Diktatorskap på det beste!! Jeg kommer til å bytte banken uansett. Bare et lite råd til DNB: Det hjelper ikke å skrive til folk "beklager". Jobb med å forbedre deres kundeservice!
Jeg tok kontakt med DNB da det nye bankkortet de hadde sendt meg, ikke fungerte. De sendte meg et nytt, og det var akkurat samme problem med dette. Jeg tok kontakt igjen. De innrømmet da at det var problemer med alle kort som ble produsert i fjor høst, men foretok seg ingenting. Da jeg ikke hørte noe, sendte jeg et brev og etterlyste informasjon og en løsning på problemet. Dette er snart to måneder siden, og de har fortsatt ikke svart. Telefonsamtaler hjelper heller ikke. De lover og lover at de skal ordne opp, men ingenting skjer. Jeg har vært kunde i 31 år. Nå bytter jeg bank.
Hei Anne! Så ergerlig å høre at kort du har mottatt ikke virker som de skal. Jeg kjenner ikke til at det skal ha vært problemer med alle kort som blir produsert i fjor høst, men du skal selvfølgelig få nytt kort med en gang dersom du opplever problem med tilsendt kort. Våre kort produseres etter standard og vil ikke være noe annerledes enn kort i andre banker. Når det er sagt kan det selvfølgelig skje produksjonsfeil som gjør at et kort ikke virker. Opplever du at kortet ikke blir lest i terminal kan du når som helst erstatte kortet i mobil eller nettbank (dette er selvfølgelig helt gratis). Jeg er usikker på hva du mener med å ha sendt brev, men dersom du ikke har fått hjelp så logg inn i nettbanken og start en chat der, eventuelt send en melding fra postkassen der eller slå på tråden til kundeservice på 915 04800 så undersøker vi hva som har skjedd med en gang. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge. /Jørgen
Dårlig kundeservice. Dyr brukskonto med dårlig rente. Vært kunde i mange år men flytter nå.
Hei Sofie! Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Når det kommer til rente på brukskonto så vil jeg nok heller anbefale deg å ha pengene dine på en sparekonto. Vi har flere gode spareprodukter som vil sørge for god avkastning på sparepengene dine. Ellers er alle de vanligsta banktjenestene våre helt gratis. Dersom du opplever at du betaler for mye eller er misfornøyd med avkastning så er det supert om du starter en chat i nettbanken eller slår på tråden til oss på 915 04800 så får vi tatt en gjennomgang med deg! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Banken fungerer optimalt for meg. Nettbanken er veldig bra
Hei Mona! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd :) /Jørgen