DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
At DnB mener at Vipps er en fullgod erstatning for Apple pay, og ikke mister masse kunder, viser vel at banken har for mye markedsmakt.
Hei Anders! Vi har utviklet oss mye på teknologisiden de siste årene, og det er det nok mange som ikke kjenner til. Nylig ble mobilbanken vår kåret til en av landets beste, i tillegg til at nettbanken vår har blitt pusset opp :) Når det gjelder Apple Pay følger vi nøye med på markedet forløpende. /Ann-Kristin
Dømt flere ganger for å ikke ivareta egne kunder. Gebyrgrisk og uredelig. Fraværende kundeservice.
Detter formålet er å gi mest mulig overskudd til aksjonærene. Kundene er overhode ikke i fokus. De blir utnyttet, misbrukt og oversett og stakkars S-Banken kunder som nå må finne seg en ny bankforbindelse.
Tungvind og elendig nettbank. Mange ting som ikke kan utføres i appen, kun på pc. Høye gebyrer både på bruk i innland og utland.
Hei Sonja. Leit at du har det inntrykket av vår nettbank og mobilbank. Vi jobber stadig med å forbedre våre tjenester og setter pris på tilbakemelding. /Thomas
Gjentatte ganger tatt for å villede forbrukere, dårlige (dyre) låne- og bruksbetingelser og skyhøyt kostnadsnivå.
Hei Ragnar! Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser og tilgang på svært gode digitale og betjente løsninger :) Vi håper du gir oss en sjanse, da tror jeg du vil bli positivt overrasket!
Jeg rømte fra DNB etter at de hadde slukt Postbanken for mange år siden. Etter dette har jeg vært strålende fornøyd med Skandiabanken/Sbanken, men ble litt skeptisk da den ble børsnotert. Nå har mine verste anelser slått til. Om konkurransetilsynet godkjenner at Norges beste bank skal ødelegges av Norges verste, da er det slutt med mitt kundeforhold med Sbanken. Jeg er trist og rasende over at kundene ikke blir lyttet til, bare rent profittbegjær fra pengeflytterne som allerede har mer enn nok!
Hei Astrid! Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement. Vi håper du har tålmodighet til å gi oss en sjanse - jeg håper og tror du vil bli positivt overrasket. /Ann-Kristin
Utdatert, tungvint, sidrompa og elendig kundeservice. Dyre og tar gebyrer for alt
Hei Pål! Leit at du føler det slik. For oss er det viktig at våre kunder føler seg ivaretatt når de har behov for hjelp, og at vi alltid tilbyr de beste løsningene og produktene hos oss. Vi har utviklet oss mye på teknologisiden de siste årene, og det er det nok mange som ikke kjenner til. /Ann-Kristin