DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Vi opplever stadig at kundeservice "glemmer" å opplyse om nødvendige detaljer for å få gjennomført en tjeneste. Som flere andre også kommenterer, opplever vi også arrogant holdning hos kundeservice.
Hei! Sånn skal det selvfølgelig ikke være og vi ønsker gjerne å se på disse sakene slik at vi kan bedre oss. Jeg hadde derfor satt veldig stor pris på om du kunne sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din slik at vi kan undersøke hva som skjedde. Ønsker også å takke for din tilbakemelding. Den eneste måten vi kan bli bedre på er gjennom gode tilbakemeldinger! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Startet ny AS. Bank konto var ordnet greit nok, men etter at firma var ferdig registrert med org nummer klarte dem ikke sett kontoen i gang. Har vært nesten 2 uker nå uten at jeg har tilgang til eget firma konto. Så dårlig kundeservice. Ingen tar kontakt på mail eller telefon!
Hei Jason! Håper dette har ordnet seg nå. Om ikke må vi selvfølgelig få undersøkt hva som har stoppet opp. Vi får dessverre ikke gjort det via en henvendelse her på denne siden, men slå gjerne på tråden til oss på 91504800 eller logg inn på DNB sine sider og start en chat der så er jeg sikker på at vi skal finne ut av det for deg! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Alt fungerer helt utmerket - gode betingelser og god servise!
Snakker om elendig bank med håpløs service. Det finnes ikke noe positiv å si om banken. Jo en ting når banken er konkurs. Det er en god ting.
Hei Kjell! Leit å høre at du er misfornøyd, men vil likevel takke for tilbakemeldingen :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
Det er vanskelig kommunikasjon med min rådgiver, da jeg sist gang søkte mer boliglån hos banken.
Har vært veldig fornøyd med DNB. Vært kunde der i 13 år. Bra kundebehandling og service.Nettbanken er grei å forstå og bruke. De har hjulpet meg. Fortsetter som kunde der!
Hei! Tusen takk for fantastisk tilbakemelding! Det er godt å høre at du er fornøyd hos oss :) Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
DNB er en svært bra bank! Veldig bra nettbank og mobilbank app. Trist at de er de dyreste. Men som det sies; Man får hva man betaler for :-)
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! :) /Jørgen