DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Storbank som kun er ute etter å tjene penger på kundens bekostning. Oppererer også med gode luretilbud som gradvis blir dårligere om du ikke følger med i timen. Burde vært beste bank med alle sine storbanksfordeler, men kunden er desverre ikke i fokus…
Takk for melding. Så leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 04800, så kan vi undersøke saken. /Mariell
Overraskende dårlig betingelser på lån og en nettbank som er overmoden for oppgradering mtp. brukervennlighet. Irtiterende politisk korrekte reklamekampanjer der de ønsker å trekke bort fokus på eget innhold.
Hei. Trist å høre at du synes det om oss. Vi mener vi er konkurransedyktig på de fleste områder. Nettbanken vil bli oppdatert snart, og vil få flere funksjoner. /Elisabeth
Det finnes noe bra med DNB, og det er supertilbud 13 ganger i året. Men det er ikke lenger nok for meg for å bli som kunde. De skal ha for at i 2009 da jeg søkte om førstegangslån, tok de meg som kunde i motsetning til mange andre banker. Rådgiveren ble dog litt frustrert da jeg sa jeg heller ville ha lønnskonto i Sbanken siden nettsidene til DNB var så dårlige. Hun prøvde å spille inn at da kan jeg bidra med tilbakemelding og kunnskap. (Nettsidene er fortsatt dårlige) I en periode i ca 2012 lå jeg 16.000,- bak i gjeld på et annet kredittkort og ringte banken om råd. Rådet var å øke grensen på Mastercardet så jeg kunne bruke det til å nedbetale det andre kortet. Er dette vanlig praksis? Nå har DNB gjort det ultimate og kjøpt opp sin flinkeste konkurrent Sbanken for så å virkelig kjøre de gjennom kverna, og det er slike ting som gjør verden til et dårligere sted å leve for 500.000 kunder, men bedre for de få på toppen. Det er heller ikke så lett å finne "Avslutte kundeforhold" på nettsidene , av grunner man ikke trenger å forklare :D Om jeg får svar her er det vel "Ring kundestøtte så får du hjelp" Så da får jeg vel vente noen timer på svar der!
Hei. Leit å lese at du ikke er fornøyd. Vi håper at de løsningene vi finner sammen med Sbanken vil føre til et godt resultat. Nå er vi helt i startfasen, men vi jobber for at kunder skal bli fornøyd. Avslutning av kundeforhold kan ikke gjøres selvbetjent. Dette med tanke på ulike avtaler (lån, depositumskonto, BankID etc) en kan ha hvor vi trenger ytterligere informasjon før avslutning. /Elisabeth
Min mor på 89 år er umyndiggjort av DnB. De stengte hennes id brikke fordi jeg betalte regninger for i nettbanken. Hun kommer ikke inn på nav helsenorge skatteetaten. Hun får ikke engang ut det hun har spart på trumf. Hvorfor i all verden skal dnb diskriminere henne? Holder det virkelig ikke at hun bekrefter at jeg kan styre på hennes konto? Vi sendte inn bekreftelse på at jeg kan disponere hennes konto og det gjør jeg nå for det ordna dnb. Men hun får ikke tilbake kode brikka hennes. Snakker om å diskriminere en gammel dame på 89 år. Har ikke ord
Hei. Jeg har forståelse for at det er en frustrerende situasjon, men på grunn av sikkerhet så må vi sperre kodebrikke og BankID dersom dette benyttes av andre. BankID skal kun brukes av eier da dette er en personlig ID, signatur og innloggingsinstrument. Dette er svært sensitiv i forhold til omfang av bruksområder (skatt, helseopplysninger, NAV, søknad om lån og kreditter mm). BankID er like juridisk bindende som en skriftlig signatur. Alle offentlige portaler skal tilby alternativ innlogging for BankID dersom en selv ikke har mulighet til å logge inn. Som disponent skal en logge inn i ens egen nettbank for å utføre betalinger på vegne av andre. Dersom det er behov for tilgang til flere funksjoner til en annen person, så er en løsning å bli økonomisk verge via Statsforvalter. /Elisabeth
Giganten DNB har nå skrellet vekk det meste av fordelene fra Sbankens fantastiske konsept, og er derav blitt helt verdiløs for oss etter 24år som lojal kunde. Trasig at DNB doser over med ugunstige vilkår ingen vil ha!
Hei. Leit å lese at du ikke er fornøyd med oss og oppkjøpet av Sbanken. /Elisabeth
Noen år siden . Værste bank og service jeg noensinne har vært borti . Måtte ha en depositum konto . Funket ikke opprette hjemmefra . Ringte og ble skjelt ut etter noter . Måtte komme fysisk i banken . Måtte be om hjelp . Uskjelling der også Jeg har 10 års erfaring på kundesupport . Hadde jeg sagt noe slikt til kundene, så hadde jeg fått sparken på dagen . De har kjøpt opp Sbanken , tatt fra oss Apple pay , og nu bytter de nettbank ut med en app. Så snart min situasjon tillater det er jeg ute av Sbanken . ALDRI DNB !!
Hei. Det er trist å lese om denne kundeopplevelsen, og slik skal det ikke være! Her kan du gjerne sende inn en klage til oss via nettbanken slik at vi kan ta dette videre. Depositumskonto skal være mulig å opprette i nettbanken uten å møte i banken så lenge både utleier og leietaker er kunde i banken. Håper at det ordner seg på en mye bedre måte neste gang du evt. skulle ha behov for en slik type konto, eller annen konto. /Elisabeth
Håpløst å få frem fullversjon. Fungerer ikke i hele tatt uansett hva man taster på
Heisann Endre. Du kommer til fullversjonen ved å gå til www.dnb.no - logg inn - skriv inn fødsels-og personnummer - logg inn - gå til fullversjon - logg inn i fullversjon :) /Mariell