DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Endeløs ventetid på kundeservice, for høye gebyrer. Ble dessuten for noen år siden feilinformert av kunderådgiver, som påstod det ikke var noen gebyrer i forbindelse med nedbetaling av lån, noe som viste seg å ikke stemme. Lånte derfor i Sbanken i steden. Ønsker ikke å la lånet mitt havne tilbake i klørne på DNB!
Hei Bimma! Så kjedelig at du ikke har fått den hjelpen du trenger fra oss. Beklager så mye for at du ikke har fått korrekt informasjon i kontakt med våre rådgivere, men takk for at du gir oss din tilbakemelding slik at vi kan bli bedre i fremtiden. Ønsker deg en fin kveld. /Ann
Ekstremt lite hjelpsomme, og elendige vilkår. Bestille kodebrikke som jeg desperat trenger. De sa innledningsvis at det skulle ta 3-4 virkedager. Har nå gått 12 og har enda ikke fått den. Har tilbudt å betale for ekspress shipping, og å hente den selv, noe som var "umulig" å få til ifølge dem. Elendig bank.
Hei Filip! Så kjedelig at du ikke har fått hjelpen du trenger av oss. Vanlig leveringstid for kodebrikken er ca 1 uke, så her kan det selvsagt ha skjedd noe, slik at forsendelsen er noe forsinket. Dersom du ikke mottar denne i løpet av neste uke, så anbefaler jeg at du kontakter kundeservice på tlf: 91504800 for å bestille rekommandert sending. /Ann
Høye gebyrer og dårlig kundeservice. Dårlige rentebetingelser på lån. Bedre betingelser å få i andre banker.
Hei Tore! Takker for tilbakemelding. Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser. Sjekk gjerne vår prisliste i dag her: https://www.dnb.no/dagligbank/priser. Ønsker deg en fin helg! /Betina
Kjipt at DNB skal overta Sbanken og dermed gjøre den økonomiske situasjonen til flere tusen verre. Selv om vi bor i Norge er det ikke alle som råd til gebyrer og avgifter, bare det å få lån og komme seg inn på boligmarkede, er en seier for mange. Man skal tross alt ikke bli straffet for å ha penger i en bank, det er kundene som driver og holder banken gående.
Hei Andreas! Takk for at du deler dine tanker med oss. Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement. Vi håper kundene har tålmodighet til å gi oss en sjanse, og tror de vil bli positivt overrasket :) DNBs kunder har i dag konkurransedyktige priser og tilgang på svært gode digitale og betjente løsninger, som de aller fleste er godt fornøyd med. /Ann-Kristin
Ta langt tid til å få svar. Har ikke egen kundebehandler og rådgiver. Det ta lang tid til å få refinansiert noe hos DnB. Er bedre å velge ant bank.
Hei Clemens! Kjedelig å se at det er slik din opplevelse med vår kundeservice har vært. Slik ønsker vi ikke at det skal være. Vår kundeservice har åpent 07-23 hver dag på telefon og chat. Det er normalt mest kø på dagtid, mens på ettermiddag/kveld ofte har mindre/ingen kø. På chat via innlogget nettbank har vi også normalt mye mindre ventetid enn på telefon når det er størst pågang. Dersom du skulle ønske egen kundeansvarlig kan du ta kontakt med vårt kundesenter, så skal vi sjekke opp i mulighetene for dette. Refinansiering har normalt et par dager behandlingstid. Dersom du har ventet lengre enn dette er det fint om du kontakte oss, slik vi kan sjekke nærmere opp i det. Håper du får en fin dag! /Betina
De prakker på folk dyre produkter, er dyre og dårlige. Kjenner personlig folk som har tapt penger på såkalte garanterte spareprodukter. Nå er de i ferd med å knuse konkurransen med å kjøpe opp sin tøffeste konkurrent.
Hei Elisabeth! Takk for tilbakemelding. Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser. Sjekk gjerne vår prisliste i dag her: https://www.dnb.no/dagligbank/priser. På teknologi har vi utviklet oss svært mye de siste årene, hvor blant annet vår mobilbank nylig ble kåret til en av landets beste. Vi tar også gjerne i mot innspill fra kunder på ting man savner eller som kunne vært bedre. Når det kommer til oppkjøp av SBanken, så er det ikke avgjort noe der enda. Vi håper likevel at eventuelle nye kunder i DNB vil gi oss en sjanse for å bevise at det ikke blir en dårlig opplevelse dersom oppkjøpet skulle gå gjennom. Ønsker deg en fin dag videre! /Betina
Høye gebyrer og renter, dårlig nettbank, arrogant bank. Er ikke en bank for folk flest. Styr unna!
Hei Jeanette! Takk for tilbakemelding. Det er trist å se at det er slik du opplever oss som bank, slik skal det ikke være. Vi skal være en bank for alle. Vi ønsker gjerne å ordne opp dersom du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss. Ta da gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se nærmere på det. Håper du får en fin dag videre. /Betina