DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Virkelig jeg skriver i frustrasjon. Dette er bunnen av menneskeheten, og de kommer i form av et selskap. Jeg prøver å forklare dem noe, de går rett over og bare fortsetter å kreve informasjon. Noe jeg ikke har!!!! Er som å snakke med en robot eller en maskin. Har vært utestengt fra banken i en uke nå og ser ikke ut som jeg kommer tilbake snart. Hel motbydelig svare tid, jeg kan sende en email midt på dagen få svar dagen etter. Dette funker dårlig under sånne situasjoner og dette burde dere vite. For å være et så stort selskap, er jeg veldig skuffet over kundeservice og forhold.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse når du har forsøkt å kontakte oss. I forbindelse med relegitimeringsprosessen som foregår nå så har vi en del flere henvendelser på telefon og chat enn normalt som gjør at køene og ventetiden er lengre enn ellers. Med mindre det er noe som haster så anbefaler jeg å ta kontakt med oss på chat etter klokken 17, da er det ofte langt mindre trafikk inn til oss og man kommer raskt til en rådgiver som vil kunne bistå deg med det du trenger hjelp til :) Kundesenteret vårt holder også åpent hele helgen mellom kl. 07-23 og er tilgjengelig på chat og telefon /Lars
Forstår ikke hvorfor en må ha to forskjellige versjoner for bedrift og privat. I den grad det ligger begrensninger i hva en kan utføre av transaksjoner på den ene eller andre typen - bedrift/privat - så burde det ligge i hvilke handlinger som responderes i det aktuelle skjermbilde avhengig av kontoen. Det er mye bedre søkemuligheter, spørremuligheter, informasjonsmuligheter og handlingsmuligheter i den «private» nettbanken. Helt utrolig at en så stor bank kaster bort ressurser på to forskjellige løsninger.
Hei. Takk for tilbakemelding. Vi tar med oss dine innspill og vi ønsker å få til gode tekniske løsninger både via privat nettbank og via bedriftsnettbank. /Elisabeth
Det kunne vært en skala på kundebehandlinga, men DnB faller helt utenfor! Takken for at de får ha pengene mine, er nada interesse for å ha meg som kunde! Heldigvis er det mulig å bytte bank!
Hei, Vidar. Dette var ingen hyggelig melding å lese. Vi vil gjerne vite mer om opplevelsen din, både for å lære av det og gjøre det vi kan for å rette opp inntrykket. Siden jeg ikke har din kontaktinformasjon håper jeg du kan sende oss en melding fra nettbanken. /Even
Elendig kundeservice og portal. Vært kunde i mange år og kommer til å bytte bank
Hei, Bjørn. Dette var leit å høre. Vi vil gjerne høre mer om opplevelsen din, og gjøre det vi kan for å rette opp inntrykket. Siden jeg ikke har din kontaktinformasjon håper jeg du kan sende oss en melding fra nettbanken. /Even
Er helt håpløst og komme inn på fullversjonen via mobilen.. Hvorfor endre noe som var bra... Når jeg logger meg inn på den nye sida nå så kommer jeg kunn inn på mobilbanken. Fikk mld om at jeg hadde fått mld på innboks . Men gir opp... 😡 Kristin
Heisann Kristin! Når du går til dnb.no på mobilen, så kan du bla ned på siden og trykke på "Om oss", da vil du bli ført over videre til fullversjonen av nettsiden vår. Når du logger inn deretter så vil du komme inn i fullversjonen av nettbanken /Lars
Elendig rente, høye gebyrer og nesevise kundebehandlere. Dette er bånn i bøtta, Norges dårligste bank.
Hei Helge, det er leit å høre du har fått dette inntrykket av oss! Det er heller ikke slik kundeopplevelse vi står for! Her råder vi deg til å sende inn en formell klage via nettbanken vår så vi kan få undersøkt samtale med rådgiveren du snakket med, slik at dette ikke kan gjenta seg :) /Vinjar
Skulle bestille bank id på mobil igjen, men fikk beskjed at dette ikke gikk og måtte ringe kundeservice. Ringte dit, etter 20-30 min kom jeg gjennom og de sa at jeg måtte legitimere meg på nytt gjennom fysisk oppmøte. Spurte om hvorfor jeg ikke kunne gjøre dette digitalt men jeg MÅTTE møte opp på karl johan. Så jeg dro dit, men da var det lang kø utenfor lokalet, så jeg rakk ikke det før det stengte (kl 15) som er latterlig tidlig. Jeg bestemte meg for å prøve å gjøre dette selv. Googlet legitimere seg, kom til en link hvor jeg måtte gjennom en prosess med bank id appen og pass-skanning. Etter 4 telefoner og mye styr som ikke førte til noe, greide jeg ordne opp selv uten hjelp av kundeservice. Hvis dere leser dette dnb, med en gang jeg har mulighet så bytter jeg bank. Tror jeg aldri har vært så irritert før. Dere tenker kun egenprofitt nå og driter i kundeservice.
Hei! Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding! Hvis du husker navnet, eller tidspunkt og dato du ringte oss hvor du ble informert feil, anbefaler vi at du sender oss en klage under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så vi kan få ta dette videre internt og sørge for at rådgiverne du har vært i kontakt med blir informert om riktig rutine! :) /Vinjar