DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Det kunne vært en skala på kundebehandlinga, men DnB faller helt utenfor! Takken for at de får ha pengene mine, er nada interesse for å ha meg som kunde! Heldigvis er det mulig å bytte bank!
Hei, Vidar. Dette var ingen hyggelig melding å lese. Vi vil gjerne vite mer om opplevelsen din, både for å lære av det og gjøre det vi kan for å rette opp inntrykket. Siden jeg ikke har din kontaktinformasjon håper jeg du kan sende oss en melding fra nettbanken. /Even
Elendig kundeservice og portal. Vært kunde i mange år og kommer til å bytte bank
Hei, Bjørn. Dette var leit å høre. Vi vil gjerne høre mer om opplevelsen din, og gjøre det vi kan for å rette opp inntrykket. Siden jeg ikke har din kontaktinformasjon håper jeg du kan sende oss en melding fra nettbanken. /Even
Er helt håpløst og komme inn på fullversjonen via mobilen.. Hvorfor endre noe som var bra... Når jeg logger meg inn på den nye sida nå så kommer jeg kunn inn på mobilbanken. Fikk mld om at jeg hadde fått mld på innboks . Men gir opp... 😡 Kristin
Heisann Kristin! Når du går til dnb.no på mobilen, så kan du bla ned på siden og trykke på "Om oss", da vil du bli ført over videre til fullversjonen av nettsiden vår. Når du logger inn deretter så vil du komme inn i fullversjonen av nettbanken /Lars
Elendig rente, høye gebyrer og nesevise kundebehandlere. Dette er bånn i bøtta, Norges dårligste bank.
Hei Helge, det er leit å høre du har fått dette inntrykket av oss! Det er heller ikke slik kundeopplevelse vi står for! Her råder vi deg til å sende inn en formell klage via nettbanken vår så vi kan få undersøkt samtale med rådgiveren du snakket med, slik at dette ikke kan gjenta seg :) /Vinjar
Skulle bestille bank id på mobil igjen, men fikk beskjed at dette ikke gikk og måtte ringe kundeservice. Ringte dit, etter 20-30 min kom jeg gjennom og de sa at jeg måtte legitimere meg på nytt gjennom fysisk oppmøte. Spurte om hvorfor jeg ikke kunne gjøre dette digitalt men jeg MÅTTE møte opp på karl johan. Så jeg dro dit, men da var det lang kø utenfor lokalet, så jeg rakk ikke det før det stengte (kl 15) som er latterlig tidlig. Jeg bestemte meg for å prøve å gjøre dette selv. Googlet legitimere seg, kom til en link hvor jeg måtte gjennom en prosess med bank id appen og pass-skanning. Etter 4 telefoner og mye styr som ikke førte til noe, greide jeg ordne opp selv uten hjelp av kundeservice. Hvis dere leser dette dnb, med en gang jeg har mulighet så bytter jeg bank. Tror jeg aldri har vært så irritert før. Dere tenker kun egenprofitt nå og driter i kundeservice.
Hei! Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding! Hvis du husker navnet, eller tidspunkt og dato du ringte oss hvor du ble informert feil, anbefaler vi at du sender oss en klage under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så vi kan få ta dette videre internt og sørge for at rådgiverne du har vært i kontakt med blir informert om riktig rutine! :) /Vinjar
Før så kunne man trykke nederst på siden for fullversjon. Nå ere umulig og finne på tlf. Forbanna drit bank. Alt som var lettvint har blitt vanskelig.. fatter ikke at det er mulig og lage det mere tungvindt enn dere
Hei! Det er leit å høre du har dette inntrykket av oss! Fullversjonen er alternativ ved innlogging, når du blir spurt om innloggingsalternativ, som BankID eller BankID på mobil! Vi håper at fremtidige oppdateringer vil gjøre brukeropplevelsen bedre :) /Vinjar
Er du ut etter en bra kundebehandling, da må du styre unna DNB. Verste kundebehandling jeg har opplevd.
Hei Khalid! Leit å høre du har fått dette inntrykket av oss! Her anbefaler vi deg å kontakte oss via nettbanken, så du kan sende inn en klage på din opplevelse der slik at vi kan få vurdert saken din, og få snakket med rådgiver du hadde dårlig opplevelse med /Vinjar