DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Kunne ikke vært mer missfornøyd med alle tjenester de har. Når jeg nå skal avslutte kundeforholdet gjør de det også umulig. Etter 30 minutter med googling på hvordan jeg kan gjøre dette får jeg stadig beskjeder om f.eks at spareavtalen må avsluttes før kontoen kan avsluttes, men det er ikke mulig å avslutte spareavtalen. Kundeservice funker heller ikke, da må man først gjennom en chatbot. Så jeg ringer dem til slutt og får beskjed om at det er 40 stk i køen forran meg. Etter mye om og men får jeg bedt på mine knær om ar de skal avslutte kundeforholdet,.meb det kan de ikke gjøre før bsuen er flytta. Jeg ber dem om å avslutte de andre kontoene, men det er heller ikke mulig. Jeg må vente til bsuen er flytta, så logge inn i pcversjonen, så chatte.med roboten, og be om å få snakke med et menneske som kan hjelpe meg med noe så simpelt som å avslutte kundeforholdet. Nå går det opp for meg hvorfor jeg har vært kunde så lenge, det krever mye å slippe fri.
Hei Ailinn! Så kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Når det kommer til BSU er det viktig at den flyttes over til ny bank før vi avslutter den. Om vi hadde avsluttet din BSU ville du aldri kunne opprettet denne på nytt igjen, og da hadde du mistet muligheten til å spare på denne måten. Må likevel beklager at det har vært tungvint for deg. Håper du har fått orden på dette nå, ellers må du gjerne ta kontakt igjen når kontoen din er flyttet. /Mariell
Har vært DnB kunde så lenge jeg kan huske, men etter de siste gangene jeg har kontaktet kundeservice og hvordan jeg opplever å bli behandlet der ser jeg min tid er inne for å bytte bank. Tillegg er det miksende meninger jeg har om hvor god navigasjon jeg syns DnB's nettside og app(er) er i realiteten - treffer ikke helt meg som kunde lenger.
Hei Luna! Takk for tydelig tilbakemelding! Leit å høre at du har hatt dårlig opplevelse når du har vært i kontakt med vårt kundesenter - slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å bli bedre, så ta kontakt med oss igjen så skal vi videreformidle til riktig avdeling i banken :) /Ann-Kristin
Etter å vært kunde i DNB (og deres forgjengere) i over 40 år er det nå slutt. Jeg har lenge forstått at jeg har vært en naiv kunde som har betalt altfor mye i altfor mange år. Grunnen til at jeg nå bytter er gjentatte opplevelser av det jeg anser som arrogante medarbeidere, og da mest sannsynlig en ukultur i selskapet. Både min faste kontaktperson og de på kundeservice har utvist slett forståelse for en meg som kunde. Etter oppkjøpet av Sbanken avslutte jeg kundeforholdet der også. Da benytter jeg de to eneste mulighetene jeg har til å vise min misnøye, nemlig advare andre og selv bytte bank. Nå blir DNB og Sbanken erstattet av Bulder Bank og Lunar Bank.
Hei! Så kjedelig at du ikke har fått den hjelpen du trenger av vår kundeservice. Vi takker for tilbakemelding, slik at vi kan ta det med oss videre for å bli bedre i fremtiden. Angående mulig oppkjøp av Sbanken, så skjønner vi at dette er en sak som skaper stort engasjement. Vi håper kundene har tålmodighet til å gi oss en sjanse, og tror de vil bli positivt overrasket :) DNB sine kunder har i dag konkurransedyktige priser og tilgang på svært gode digitale og betjente løsninger, som de aller fleste er godt fornøyd med. /Ann
DnB er nok bra og tilfredsstiller nok behovene for Hydro og Equinor type kunder. Men den er ikke tilpasset for oss bankkunder med begrenset behov for komplekse transaksjoner. VI betaler da dyrt for unødvendig funksjonalitet. Det er her banker av type S-banken er velegnet og tilpasset. Jeg er redd for at DnB ikke forstår denne kundegruppen og derfor på sikt vil "utvikle" og derved ødelegge Sbanken.
Hei Svend! DNB er en bank for alle, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser og tilgang på svært gode digitale og betjente løsninger, som de aller fleste er godt fornøyd med :) Om du ønsker at vi skal se på løsninger sammen med deg så ta gjerne kontakt med vår kundeservice på 915 04800. /Ann-Kristin
Endeløs ventetid på kundeservice, for høye gebyrer. Ble dessuten for noen år siden feilinformert av kunderådgiver, som påstod det ikke var noen gebyrer i forbindelse med nedbetaling av lån, noe som viste seg å ikke stemme. Lånte derfor i Sbanken i steden. Ønsker ikke å la lånet mitt havne tilbake i klørne på DNB!
Hei Bimma! Så kjedelig at du ikke har fått den hjelpen du trenger fra oss. Beklager så mye for at du ikke har fått korrekt informasjon i kontakt med våre rådgivere, men takk for at du gir oss din tilbakemelding slik at vi kan bli bedre i fremtiden. Ønsker deg en fin kveld. /Ann
Ekstremt lite hjelpsomme, og elendige vilkår. Bestille kodebrikke som jeg desperat trenger. De sa innledningsvis at det skulle ta 3-4 virkedager. Har nå gått 12 og har enda ikke fått den. Har tilbudt å betale for ekspress shipping, og å hente den selv, noe som var "umulig" å få til ifølge dem. Elendig bank.
Hei Filip! Så kjedelig at du ikke har fått hjelpen du trenger av oss. Vanlig leveringstid for kodebrikken er ca 1 uke, så her kan det selvsagt ha skjedd noe, slik at forsendelsen er noe forsinket. Dersom du ikke mottar denne i løpet av neste uke, så anbefaler jeg at du kontakter kundeservice på tlf: 91504800 for å bestille rekommandert sending. /Ann
Høye gebyrer og dårlig kundeservice. Dårlige rentebetingelser på lån. Bedre betingelser å få i andre banker.
Hei Tore! Takker for tilbakemelding. Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser. Sjekk gjerne vår prisliste i dag her: https://www.dnb.no/dagligbank/priser. Ønsker deg en fin helg! /Betina