DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Var i DNB i mange år som sovende kunde helt til jeg våknet og begynte å sammenligne med andre banker. Fikk hakeslepp når jeg fikk se hvor mye mer jeg betalte i gebyrer sammenlignet med andre banker. Gikk da over til SBanken og angrer ikke ett sekund. Det jeg lurer på er hvordan DNB ikke ser eller lurer på hvorfor dem ligger sist på bytt.no og andre undersøkelser over så lang tid....uten å gjøre noe?
Hei Bjørn! Takk for tilbakemelding, vi jobber aktivt mot å forbedre oss og våre tjenester for å kunne bli bedre. Vi setter pris på at du legger igjen en anmeldelse, og vi håper at vi potensielt en gang i fremtiden kan komme mer tilbud og tjenester som vil være positive for deg!
Skulle flytte penger fra en gammel konto i DNB til min daglige bank. Finner så ut at kontoen er sperret så må ringe inn for å åpne den opp. Møter ei veldig frekk dame i telefonen som virker å ha ingen intensjon om å hjelpe meg. Får til slutt åpnet kontoen men støter da på nye problemer siden de mener jeg ikke har gyldig bank-ID som er helt feil. Får da streng og kvass beskjed om å holde meg unna til jeg ordner de personlige problemene jeg har med egen bank slik de beskrev det.
Hei Tage! Vi beklager for å høre at du opplevde oss på denne måten. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå, hvis du har en klage på behandling av rådgiver eller rutine som ble utført, anbefaler vi deg å skrive til oss fra nettbanken vår under Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss, så dette kan bli undersøkt nærmere. Vi håper du ellers har en flott dag
Kjøpe opp den mest populære bank for å ordne sitt image holder ikke for meg
Hei Helge! Takk for at du deler dine tanker med oss. Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement. Vi håper kundene har tålmodighet til å gi oss en sjanse, og tror de vil bli positivt overrasket :) DNB sine kunder har i dag konkurransedyktige priser og tilgang på svært gode digitale og betjente løsninger, som de aller fleste er godt fornøyd med. /Ann
Herregud hvor skal man begynne? DNB alltid FØRST til å sette opp renten. I fjord måtte det MASSIVT TRYKK i rikspressen for at de skulle snu. Begrunnelsen var nærmest en komedie! Og dette skal være en seriøs aktør i bransjen?? Dersom man bytter til en annen bank, prøver DNB å gi bedre tilbud? Nei Dersom man bruker renteradar.no og prøver å argumentere for rente på eksisterende boliglån, får man da svar? Nei Og bonus: DNB BLOKKERER renteradar, og forsøker dermed å hindre en kommersiell aktør i å fortelle dnbs kunder hvor mye de taper på å ha "norges dårligste bank" Dersom man bruker min side blir man stilt ovenfor et tragisk brukergrensesnitt med hundre menyer og sider man må inn på. at DNB ikke følger med i timen og oppdaterer nettbanken (i 2021!!) er en gåte. DNB forsøker å tvinge andre banker som anses som konkurreneter i kne ved å kjøpe seg inn og overta. Nå nyligst SBanken. Tragisk :( Måtte bli KUNDE PÅ NYTT når jeg skulle få tilgang til detaljer på eget billån. Hele pakken med spørsmål om igjen kun for å se detaljer om billånet. Konklusjon: Dersom du liker en bank som ikke bryr seg, som alltid setter opp renten, har dårlige betingelser, dårlig rente, kjøper opp andre aktører som gjør det bedre enn dem selv så absolutt! velg dnb. Hvis ikke, gjør som de fleste andre og styr unna!
Hei! Det er utrolig leit å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss - det må jeg virkelig beklage for. Vi ønsker gjerne å se på saken din, og hadde satt stor pris på om du kan sende en sak til oss her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon /Vinjar
Har den siste uka vært i kontakt med fire forskjellige kunderådgivere for å få hjelp til en liten ting. Jeg har i mitt 50 år gamle liv aldri blitt møtt med så mye tverrhet,eller blitt snakket til i en sånn nedlatende tone. Men på 5.forsøk fikk jeg endelig kontakt med et vennlig menneske som kunne jobben sin,og saken var løst på noen få minutter. Det har vært en vanvittig frustrerende uke. Godt jeg ikke har dårlig hjerte,da kunne de andre 4 arrogante individene hatt et liv på samvittigheten.
Hei! Så trist å høre at du har hatt denne opplevelsen med oss - det må jeg virkelig beklage. Vi ønsker gjerne å se på saken din, og setter pris på om du kan sende en sak til oss her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon /Mariell
Kunne ikke vært mer missfornøyd med alle tjenester de har. Når jeg nå skal avslutte kundeforholdet gjør de det også umulig. Etter 30 minutter med googling på hvordan jeg kan gjøre dette får jeg stadig beskjeder om f.eks at spareavtalen må avsluttes før kontoen kan avsluttes, men det er ikke mulig å avslutte spareavtalen. Kundeservice funker heller ikke, da må man først gjennom en chatbot. Så jeg ringer dem til slutt og får beskjed om at det er 40 stk i køen forran meg. Etter mye om og men får jeg bedt på mine knær om ar de skal avslutte kundeforholdet,.meb det kan de ikke gjøre før bsuen er flytta. Jeg ber dem om å avslutte de andre kontoene, men det er heller ikke mulig. Jeg må vente til bsuen er flytta, så logge inn i pcversjonen, så chatte.med roboten, og be om å få snakke med et menneske som kan hjelpe meg med noe så simpelt som å avslutte kundeforholdet. Nå går det opp for meg hvorfor jeg har vært kunde så lenge, det krever mye å slippe fri.
Hei Ailinn! Så kjedelig å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Når det kommer til BSU er det viktig at den flyttes over til ny bank før vi avslutter den. Om vi hadde avsluttet din BSU ville du aldri kunne opprettet denne på nytt igjen, og da hadde du mistet muligheten til å spare på denne måten. Må likevel beklager at det har vært tungvint for deg. Håper du har fått orden på dette nå, ellers må du gjerne ta kontakt igjen når kontoen din er flyttet. /Mariell
Har vært DnB kunde så lenge jeg kan huske, men etter de siste gangene jeg har kontaktet kundeservice og hvordan jeg opplever å bli behandlet der ser jeg min tid er inne for å bytte bank. Tillegg er det miksende meninger jeg har om hvor god navigasjon jeg syns DnB's nettside og app(er) er i realiteten - treffer ikke helt meg som kunde lenger.
Hei Luna! Takk for tydelig tilbakemelding! Leit å høre at du har hatt dårlig opplevelse når du har vært i kontakt med vårt kundesenter - slik skal det selvfølgelig ikke være. Vi ønsker gjerne å bli bedre, så ta kontakt med oss igjen så skal vi videreformidle til riktig avdeling i banken :) /Ann-Kristin