DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt for høye gebyrer i DNB, og nettbanken er lite oversiktlig og vanskelig å bruke.
Hei, tusen takk for at du skriver til oss! Det er leit å høre at vi ikke har klart å levere der vi skulle, og at du sitter igjen med et dårlig inntrykk av oss! Vi jobber med å forbedre våre tjenester og håper at vi i fremtiden vil forhåpentligvis kunne tilby en tjeneste som kanskje er mer appellerende! Vi håper du ellers har en flott dag! /Vinjar
DnB tok mestparten av støtten fra Norges Bank og regjeringen. Så moralsk umusikalsk som det kan få blitt... Henvendelser til min kundekontakt var verdiløse og stort sett gadd han ikke svare. Så nå er lånet flyttet. Og de få aksjene jeg har. Nå gjenstår bare noe pensjon, men det blir også flyttet. Deretter blir kundeforholdet sagt opp. Ser også ut til at de har kontroll over Sbanken nå. Hvis Konkuransetilsynet ikke stopper dette, blir det å starte flyttingen ut derfra også. Virkelig ikke noe jeg ønsker. Anbefaler alle DnB kunder om å finne seg en annen bank. Betaler nå ca. 15000,- mindre i renter i året. Og kan le hele veien til banken... ;-)
Hei! Leit å høre at du ikke har vært fornøyd som kunde hos oss. Dette skulle vi gjerne rettet på dersom du gir oss en ny sjanse! Ta gjerne kontakt med vår kundeservice om du ønsker at vi skal se over dine produkter og eventuelt tilbud på nytt sammen med deg :) /Ann-Kristin
Fikk plutselig et kredittkort i posten fra DnB, dvs ble innvilget et lån jeg aldri hadde bedt om. De tok vel sjansen på at jeg skulle begynne å bruke det. Mye greier med den banken, hvitvasking etc. Tror det er lite bedriftkultur i den banken.
Hei Christian! Vi vil aldri sende ut kredittkort uoppfordret til deg, så dersom du har mottatt et slikt kort fra oss er det fint om du ringer oss på 915 04800 slik at vi får sett nærmere på dette :) Du kan også starte en chat med oss fra nettbanken din. /Ann-Kristin
En bank som kun har gebyrer som policy… litt synd at folk tviholder en slik bank, enda synd at de skal ødelegge en veldrevne bank ( Sbanken).
Bedriftsbank som er verdensmester i gebyrer og Norges grådigste ledelse (ref lederlønn og bonus
Krever at du oppretter kundeforhold som privatperson for å få lov å komme inn på bedriftens nettbank. Lover at du kan slette kundeforholdet rett etterpå. 7 år senere nekter de fortsatt å slette kundeforholdet!
Hei Linn. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du kan kontakte oss på telefon 915 04 800, så får vi undersøkt hva som har gått gale. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Dårlig og treg service ved kjøp av ny bolig. Saksbehandler var syk og ingen andre fulgte opp
Hei Eva! Leit å høre at du ikke fikk den hjelpen du trengte da du skulle kjøpe deg bolig. Slik skal det såklart ikke være! Jeg takker for at du deler din opplevelse med oss slik at du kan forbedre oss :) /Ann-Kristin