DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Høye gebyrer og renter, dårlig nettbank, arrogant bank. Er ikke en bank for folk flest. Styr unna!
Hei Jeanette! Takk for tilbakemelding. Det er trist å se at det er slik du opplever oss som bank, slik skal det ikke være. Vi skal være en bank for alle. Vi ønsker gjerne å ordne opp dersom du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss. Ta da gjerne kontakt med vårt kundesenter, så kan vi se nærmere på det. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Elendig nettbank med teknologi som henger 10-15år etter Sbanken. Grisk gebyrbank med dårlige betingelser. Helt grusomt at de sluker og ødelegger norges beste bank (Sbanken). Har tømt dnb kontoene mine, skal bytte bedriftsbank og vil bruke vipps minimalt. Er så sint på dnb at jeg vil fly i flint!
Hei Sindre! Vi jobber fortløpende med endringer i vår nettbank og mobilbank slik at det skal bli best mulig og brukervennlig for våre kunder. Dersom du har konkrete innspill på hva som kunne vær bedre ønsker vi gjerne å høre om disse! Send oss gjerne innspill via postkassen i nettbanken, så ser vi på det. Når det kommer til oppkjøp av Sbanken, så er ikke dette noe som er bestemt enda. Men vi håper og tror at eventuelle nye kunder i DNB vil bli fornøyd med endringen og håper vi kan få en sjanse til å bevise dette. Ønsker deg en fin dag videre. /Betina
En bank hvor de ansatte tror de kan bestemme hva du som kunde skal bruke dine penger. Og som samtidig flår deg med gebyrer.
Hei Kenth! I DNB er det ikke slik at vi ønsker å overstyre hva våre kunder skal bruke pengene sine på. Dersom du har opplevd dette håper jeg du tar kontakt med vårt kundesenter slik vi kan se nærmere på saken. /Betina
Bank totalt uten fokus på kunden. Dyr på alt og er ikke noe prispresser på markedet. Styr unna.
Hei! Takk for tilbakemelding. Vi følger nøye med på markedet, og våre kunder har i dag konkurransedyktige priser. Sjekk gjerne vår prisliste i dag her: https://www.dnb.no/dagligbank/priser.
Jeg sparte ca 15000,- i året på boliglån ved å bytte fra DnB til Sbanken!!!
Hei Lene! Kjedelig å se at du har flyttet lånet ditt fra oss. Dersom det var slik at vi ikke kunne matche renten du fikk i Sbanken, høres det ut som at du har fått en god avtale i dag. Vi tar gjerne utfordringen for å se om vi kan komme med bedre betingelser en annen gang hvis du ønsker det. Håper du får en fin dag videre. /Betina
Elendig kundeservice, høye gebyrer og renter. Avsluttet alle mine engasjementer og ble selvfølgelig belastet gebyr med renter for å overføre pengene vekk også.
Hei Christian! Takk for tilbakemelding. Trist å se at du ikke er fornøyd og har byttet bank fra oss. Når man avslutter konto hos oss anbefaler vi å overføre det man eventuelt har innestående på konto selv, da vi har gebyr for overførsel via oss, så slipper man dette gebyret. Ta gjerne kontakt med vårt kundesenter dersom du mener du er blitt belastet gebyrer du ikke skal ha, så kan vi se nærmere på det.
Hadde hørt mye dårlig om DNBs support , men da jeg var nødt til å ha ev depositum-konto hos dem , fikk jeg selv oppleve det . Med 10 års erfaring fra IT- helpdesk hos verdensomspennende firma som : IBM, HP , Carlsberg , BP , Dixons ( Elkjøp ) , så tror jeg har erfaring nok til å kunne si at dette er noe av det dårligste supporten som finnes . Jeg måtte til slutt møte opp fysisk , da de ikke trodde det jeg sa ( min bakgrunn tatt i betraktning ) . Nok en gang ble jeg kjeftet huden full av en dame . DnB skal jeg ALDRI bruke . Anbefale andre ? Kun den dagen det snør i hæ.....og griser flyr .
Tusen takk for at du deler din opplevelse med oss. Først og fremst er det veldig leit å høre at du føler deg dårlig behandlet på et av våre kontor. Dessverre får vi ikke gått noe nærmere inn på saker her på denne nettsiden, men vi hadde satt stor pris på om du ville ta kontakt med oss på telefon eller sende oss en melding fra postkassen i nettbanken din hvor du utdyper din opplevelse. Da får vi muligheten til å gå dette opp og lære av det!