DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alle fond forsvunnet fra nettbank og app, Spare-app virker ikke og kundeservice svarer ikke grunnet overbelastning. Dette skjedde etter at de flyttet meg fra Sbanken til Dnb.
Hei Helge, det har dessverre vært en feil som jobber med å rettes opp i. Kundesenteret har hatt stor pågang, forsøk gjerne å ta kontakt med oss igjen. /Viktoria
I påsken "slaktet" DNB det som var igjen av SBanken, stengte nettbanken og kom med en mobilbank som lignet grisen. Kan slikt være lov ?
Hei Agnar. Kjedelig å høre at appen ikke falt i smak. Håper du vil gi oss en sjanse. /Thomas
Er inn i granskauen utdatert og uoversiktlig. Ingenting av dagens Interface som man forventer på et moderne nettside/nettbank er til stedet, ingen automatikk, alt må skrives og klikkes manuelt.
Takk for tilbakemelding, vi gjør stadig endringer og oppdateringer. Håper du kan bli fornøyd på et senere tidspunkt. /Viktoria
Ble tvunget over på DNB's nettbank da de tok over Sbanken. Det føles som å gå 14 år tilbake i tid ift grensesnitt og brukervennlighet på DNB's tjenester. En "dinosaur" som DNB burde ikke få lov til å begrense folks tilgang på intiutive og moderne bankløsninger.
Hei! Så kjedelig at du er misfornøyd med nettbanken vår. Vi jobber stadig med å utvikle oss, og håper du kan bli fornøyd i fremtiden. /Lisa
Blei lurt opp i stry av en kunderådgiver når det gjaldt pensjonsparing/investering for noen år tilbake
Hei, takk for tilbakemelding. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Hvis det er noe vi kan hjelpe deg med kan du gjerne kontakte vår kundeservice, så håper jeg vi kan rette opp inntrykket du sitter med. /Lisa
Dnb har kjøpt op Sbanken og har ødelagt banken, appen osv Appen dekker ikke mine behov.. må inn på dnb nettbank for å forsøke å fikse dette Blant annet utenlandsk betaling er ikke mulig Styr unna
Hei! Så kjedelig at du er misfornøyd med appen vår. Vi jobber stadig med å utvikle oss, og det kommer mer :-) Håper du kan bli fornøyd i fremtiden. /Lisa
Lite oversiktlig. Hadde to Ask konto men de er nå kun en. Dårlig oppsett på nettbank. Vanskelig å si opp visa kort.
Hei! Er litt usikker på hvilket problem du har med ASK. Gjerne kontakt kundeservice dersom du mener at det er noe som mangler, så kan de hjelpe deg med å sjekke opp i dette. Kundeservice kan også hjelpe deg med å avslutte visakort :-) /Lisa