DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min mor på 89 år er umyndiggjort av DnB. De stengte hennes id brikke fordi jeg betalte regninger for i nettbanken. Hun kommer ikke inn på nav helsenorge skatteetaten. Hun får ikke engang ut det hun har spart på trumf. Hvorfor i all verden skal dnb diskriminere henne? Holder det virkelig ikke at hun bekrefter at jeg kan styre på hennes konto? Vi sendte inn bekreftelse på at jeg kan disponere hennes konto og det gjør jeg nå for det ordna dnb. Men hun får ikke tilbake kode brikka hennes. Snakker om å diskriminere en gammel dame på 89 år. Har ikke ord
Hei. Jeg har forståelse for at det er en frustrerende situasjon, men på grunn av sikkerhet så må vi sperre kodebrikke og BankID dersom dette benyttes av andre. BankID skal kun brukes av eier da dette er en personlig ID, signatur og innloggingsinstrument. Dette er svært sensitiv i forhold til omfang av bruksområder (skatt, helseopplysninger, NAV, søknad om lån og kreditter mm). BankID er like juridisk bindende som en skriftlig signatur. Alle offentlige portaler skal tilby alternativ innlogging for BankID dersom en selv ikke har mulighet til å logge inn. Som disponent skal en logge inn i ens egen nettbank for å utføre betalinger på vegne av andre. Dersom det er behov for tilgang til flere funksjoner til en annen person, så er en løsning å bli økonomisk verge via Statsforvalter. /Elisabeth
Giganten DNB har nå skrellet vekk det meste av fordelene fra Sbankens fantastiske konsept, og er derav blitt helt verdiløs for oss etter 24år som lojal kunde. Trasig at DNB doser over med ugunstige vilkår ingen vil ha!
Hei. Leit å lese at du ikke er fornøyd med oss og oppkjøpet av Sbanken. /Elisabeth
Noen år siden . Værste bank og service jeg noensinne har vært borti . Måtte ha en depositum konto . Funket ikke opprette hjemmefra . Ringte og ble skjelt ut etter noter . Måtte komme fysisk i banken . Måtte be om hjelp . Uskjelling der også Jeg har 10 års erfaring på kundesupport . Hadde jeg sagt noe slikt til kundene, så hadde jeg fått sparken på dagen . De har kjøpt opp Sbanken , tatt fra oss Apple pay , og nu bytter de nettbank ut med en app. Så snart min situasjon tillater det er jeg ute av Sbanken . ALDRI DNB !!
Hei. Det er trist å lese om denne kundeopplevelsen, og slik skal det ikke være! Her kan du gjerne sende inn en klage til oss via nettbanken slik at vi kan ta dette videre. Depositumskonto skal være mulig å opprette i nettbanken uten å møte i banken så lenge både utleier og leietaker er kunde i banken. Håper at det ordner seg på en mye bedre måte neste gang du evt. skulle ha behov for en slik type konto, eller annen konto. /Elisabeth
Håpløst å få frem fullversjon. Fungerer ikke i hele tatt uansett hva man taster på
Heisann Endre. Du kommer til fullversjonen ved å gå til www.dnb.no - logg inn - skriv inn fødsels-og personnummer - logg inn - gå til fullversjon - logg inn i fullversjon :) /Mariell
Veldig fornøyd etter flere tiår med dagligbank her. Har hatt boliglån her men synes de har ligget høyt i rente, så har kun dagligbank og kredittkort i Dnb nå. Alltid god kundeservice og rask hjelp om det skulle være noe. Super mobil- og nettbank.
Hei Nina. Takk for hyggelig tilbakemelding. Ønsker deg en flott kveld :-) /Thomas
DnB er den klart dyreste banken og uten service,med en total mangel på respekt for sine kunder.Kunne aldri finne på å anbefale dem
Hei Christian. Trist å høre at du synes det om oss. Vi mener vi er konkurransedyktig på de fleste områder. /Thomas
Ufattelig dårlig kundebehandling, en bank som kun tenker på seg selv. Dårlig kommunikasjon. Kaster kunder ut av banken uten grunnlag, men lånet skal man få beholde uten rettigheter! Håper virkelig DnB er den første banken i Norge som går konkurs om det blir krise.
Hei Karoline. Kjedelig å høre at du mener det om oss. Vi kan ikke kommentere enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på 915 04 800 hvis det er noe vi kan hjelpe med. /Thomas