DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ba om avtale med min lokale DNB for over en uke siden…. har ikke hørt et ord!! Blir bare henvist til nettbankens skjema for å be om avtale med banken når jeg ringer 04800 ( robotsvarer !!!) Det har jeg gjort. Utrolig dårlig og gir liten tillit!
Hei Kjersti, det er leit å høre du har denne erfaringen. Vi anbefaler ikke å ringe oss på 04800 da teleoperatører ofte tar betalt for at man ringer 5-sifret nummer, ring oss heller på 915 04800 så slipper du å betale til din teleoperatør for å ta kontakt med oss. Hvis du sendte inn skjema for å avtale møte for ca 1 uke siden, uten å ha hørt noe bør du ta kontakt med vårt kontaktsenter. Du kan kontakte oss på Chat via nettbanken eller ringe oss på gitt nummer, så vil en rådgiver på kundesenteret vårt kunne følge opp saken og finne ut av hva som har skjedd her. VI beklager for at ditt ønske om møte med oss ikke har blitt fulgt opp, det skal vi gjøre vårt aller beste for at ikke skjer igjen /Vinjar
Ser i omtalene her under at dette er en gjenganger, og DNB legger ikke skjul på dette uten at det blir gjort noe for å endre på dette. Veldig frustrerende, hvorfor ikke gjøre en ordning hvor DNB ringer opp når det blir ledig? Det finnes mange som har denne ordningen, og det føles veldig bra, så slipper man å sitte å passe på!
Hei Tor. Takk for tilbakemelding. Dette er en funksjon vi har, men vi har hatt litt problemer med den. Vi forstår at det kan være frustrerende å ikke få dette tilbudet når det er lang kø. Ønsker deg en fin dag!\Maren
De gir blaffen i kundene sine. Er det er helt vanlig spørsmål jeg vil stille, finns det ingen epost, prøver man å ringe blir man sittende i 30 minutter før roboten sier at det er for mange på tråden, så du må ringe senere. Jeg gikk dit i en fillial i Tønsberg, og ble bryskt nektet adgang til lokalene, men måtte vente i regnet på gaten uten å få opplyst at dette var på grunn av Covid. (noe de fleste måtte gjette seg til) Men jeg bare gikk. I skrivende stund leter jeg etter en bedre, mer personlig bank. Det blir neppe vanskelig å finne.
Hei Torkill. Vi er tilgjengelig på telefon 915 04 800 og chat fra 07:00-23:00 alle dager. Hvis det er mye kø midt på dagen, kan det være lurt å forsøke å ringe eller ta kontakt senere på dagen/kvelden. Det er ikke alle kontorene våre som er åpen for drop in, dette er grunnen for at du ikke fikk kommet inn på kontoret. Kjedelig at du hadde en dårlig opplevelse her. Håper du ønsker å revurdere bytte av bank. /Thomas
Jeg vil betale regninger i Norge mens jeg er i Canada, aldri vært et problem før men nå jår det ikke! Har ringt banken og da er det ventetid på 30 min!! Er det kun en kundebehandker etter kl 16??? Har alltid bært fornøyd men nå haster det med å betale regninger!!! Pga ekstra regninger pga sykdom av min hund dom er goesikret hos dere!!
Hei Gerarda. Kjedelig å høre at du ikke er fornøyd med oss. Hvis du har problemer med å betale regninger, så anbefaler vi deg å ta kontakt på chat fra innlogget side i nettbanken om det er mye kø på telefon. /Thomas
Har du et nødproblem hvor du må ring, glem at du får tak i noen på tlf. Alltid 30-50 foran deg i køen.
Hei Arif. Det er dessverre en del kø på telefon på dagtid. Vi har også chat som er åpen 7- 23 hver dag hvor du kan få kontakt med oss. Anbefaler og å ringe inn tidligere på dagen eller utover ettermiddagen når det er mindre kø. Det er mange som ønsker å nå oss, og da blir det dessverre litt ventetid av og til. /Viktoria
jeg har vært kunde i Dnb siden 1992 og har vært mer eller mindre fornøyd så plutselig fikk jeg mail kundeforholdet er sagt opp både privat og bedriften. Bakgrunn var jeg har ikke svar på dem sin mail jeg kontaktet banken og fikk hjelp hvor jeg kan finne til sendte brevet.straks etter jeg fylte og sendte til banken.svaret var jeg er seint ute med svaret.kontaktet finansklage nemnda etter flere måned kom ikke jeg noe videre.de bruker hvitvasking paragrafen.
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse. Det høres ut som det i dette tilfellet kan gjelde innhentning av legitimasjon og oppdatering av kundeopplysninger, som vi er lovpålagt til å gjøre. En konsekvens av å ikke svare på det er at kundeforholdet kan bli avviklet. Men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800, via innlogget chat eller via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så vil vårt kundesenter få undersøkt dette nærmere for kundeforholdet ditt /Lars
I flere har ringte vi banken minst en gang i året for å kunne få en rente som var noenlunde ålreit. De var vanskelige hver gang, og et par ganger var det først når vi faktisk flyttet lånet de ga en ok rente. Med flere banker som tilbyr bedre rente uten pruting, dvs samme rente til alle kunder, er det ingen grunn til å benytte DNB. Den renten er også langt bedre enn hva DNB noen gang klarte gi meg.
Hei! Leit å høre at du er misfornøyd, men håper likevel du vil vurdere å gi oss en ny sjanse. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men om man tar kontakt med vår låneavdeling på telefon 915 04800 eller skriftlig via nettbankmelding (Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss) så vil de kunne se nærmere på dette /Lars