DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Topp oppfølging og gode nettbaserte løsninger innen finans og forsikringer igjennom SAGA programmet. Egen kundeveileder og gode fordels-tjenester. PS: Ønsker meg på sikt en mye mer moderne nettbank med et oppdatert brukergrensesnitt. Mobilbank helt topp!
Hei Simen! Tusen takk for flott tilbakemelding, det er veldig kjekt å høre at du føler dette om oss! :D Vi jobber med nye digitale løsninger som vi vil lansere med tid, men det er mye grunnarbeid rundt disse løsningene som må være på plass før vi kan lansere dem! Vi gleder oss kjempe masse til når de blir offentlig gjort, men vi kan si at om du er fornøyd med mobilbanken, så vil du elske den nye nettbanken når den kommer! <3 /Vinjar
Det er på grunn av Vipps mye penger . Jeg vet ikke man kan ikke då mye penger .
Heisann Yenny! Leit å høre at du opplever problemer med kort og kodebrikke. Om du tar kontakt med vårt kundesenter på telefon 915 04800 så vil de kunne få sett nærmere på dette. Vårt kundesenter holder åpent mellom kl. 07-23 hver dag (inkl. lørdag og søndag). /Lars
"Alle kunder er like viktige" men ikke hos DNB. Ikke bruk denne banken som din private bank. Stor forskjellsbehandling.
Hei Tor! Leit å høre at du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss og føler deg forskjellsbehandlet. Våre kunder er viktige for oss og vi ønsker å være tilgjengelig for alle våre kunder slik at det skal være enkelt å kunne komme i kontakt med oss og få hjelp til det man trenger. Derfor har vi blant annet åpent 16 timer hver dag mellom kl. 07-23 (også på lørdager og søndager) og er tilgjengelig på chat, telefon 915 04800 og nettbankmelding – slik at våre kunder har flere kanaler for å ta kontakt med oss. Det er vanskelig for oss å kunne svare på her hva som har skjedd i ditt tilfelle som gjør at du føler deg forskjellsbehandlet, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke dette nærmere. /Lars
Å ikke ha apple pay er helt bak mål. Dealbreaker for min del.
Hei! Det var leit å høre. Vi har ikke noe nytt å komme med angående Apple Pay foreløpig, men det er noe som vurderes jevnlig. Ønsker deg en fin dag! /Lene
Vært kunde hele livet men nå er det slutt. Mange grunner til det. Fått haugevis med varsler om at nå sperrer vi konto. Men ikke noe varsel om at bank id ble kuttet ut. Fikk bare mail at bank id virker ikke lenger. Det har blitt masse problemer pga. det. Takk skal dere faen i meg ha..
Hei! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Når det gjelder varsel om sperring av konto høres det ut som vi mangler oppdatert legitimasjon og/eller kundeopplysninger på deg. Dette er vi lovpålagt å be om. Vi kan dessverre ikke gå innpå enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med vårt kundesenter slik at vi kan undersøke hva som har skjedd. /Tonje
Skjønner ikke hvorfor DNB ikke bare legger til apple pay, det er ingen grunn til å ikke gjøre det, det blir bare bedre for kunden hvis DNB åpner opp til flere muligheter til å betale på. Personlig så skulle jeg virkelig ønske det var apple pay, jeg tror det er mange som også hadde satt pris på om Dnb la til dette. Vipps og apple pay er to forskjellige konsepter, vipps funker bra til å overføre penger til andre, men detbli brukt svært lite til å betale i butiikker, derfor burde apple pay komme til DNB.
Hei, per dags dato støtter vi ikke Apple Pay grunnet Apple sin måte å styre denne tjenesten på. Det er ikke bare vi som har tatt avstand fra denne løsningen, du kan lese mer om hvorfor vi og flere banker i hele Europa + EU har valgt å ikke støtte Apple i denne løsningen her: https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/eu-anklager-apple-for-a-misbruke-markedsmakt-med-sin-betalingstjeneste/14761499/ Skulle Apple endre sitt ståsted, vil vi raskt begynne å tilby tjenesten :) /Vinjar
Gjelder ikke lenger bare Kundeservice men DNB generelt. Styr unna denne banken og unngå unødvendig trøbbel. Min konto i DNB ble altså sperret for overføring til egen konto i annen norsk bank. Ref tidligere omtale. Men den var fortsatt åpen for innskudd. Som jeg ikke kjente til, og som jeg iht sperringen altså ikke kunne motta!! På spørsmål til DNB fikk jeg beskjed om at de jo ikke kunne sperre for pensjoner o.l. Har den siste tiden kontaktet banken flere ganger, snakket for 3 dager siden med en tilsynelatende normal og hyggelig person. Han ba om mitt kontonummer i annen bank, han kunne deretter overføre innestående beløp fra min DNB konto. Jeg regnet med at alt nå ville ordne seg. Men så enkelt skulle det ikke bli… intet skjedde… Den 16.d.m. fikk jeg 2 x beskjed fra dame (vet ikke om det var samme) at kontoen ville være åpen 1 time for overføring fra meg. Men ingen hadde sagt noe om at jeg først måtte slette forutgående forsøk på overføring (samme beløp). Det ble jeg etterhvert fortalt av «kontoen». Har sjekket idag, søndag 18.09, beløpet står fortsatt på min konto i DNB. !!!!!
Hei. Det er leit at du har hatt en dårlig kundeopplevelse hos oss. Vanskelig å si hvorfor det har vært en del frem og tilbake i dialogen, men ta gjerne kontakt på telefon eller på chat (når du er innlogget i nettbanken) så kan vi se om overføringen går i orden. /Elisabeth