DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
I påsken "slaktet" DNB det som var igjen av SBanken, stengte nettbanken og kom med en mobilbank som lignet grisen. Kan slikt være lov ?
Hei Agnar. Kjedelig å høre at appen ikke falt i smak. Håper du vil gi oss en sjanse. /Thomas
Er inn i granskauen utdatert og uoversiktlig. Ingenting av dagens Interface som man forventer på et moderne nettside/nettbank er til stedet, ingen automatikk, alt må skrives og klikkes manuelt.
Takk for tilbakemelding, vi gjør stadig endringer og oppdateringer. Håper du kan bli fornøyd på et senere tidspunkt. /Viktoria
Ble tvunget over på DNB's nettbank da de tok over Sbanken. Det føles som å gå 14 år tilbake i tid ift grensesnitt og brukervennlighet på DNB's tjenester. En "dinosaur" som DNB burde ikke få lov til å begrense folks tilgang på intiutive og moderne bankløsninger.
Hei! Så kjedelig at du er misfornøyd med nettbanken vår. Vi jobber stadig med å utvikle oss, og håper du kan bli fornøyd i fremtiden. /Lisa
Blei lurt opp i stry av en kunderådgiver når det gjaldt pensjonsparing/investering for noen år tilbake
Hei, takk for tilbakemelding. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Hvis det er noe vi kan hjelpe deg med kan du gjerne kontakte vår kundeservice, så håper jeg vi kan rette opp inntrykket du sitter med. /Lisa
Dnb har kjøpt op Sbanken og har ødelagt banken, appen osv Appen dekker ikke mine behov.. må inn på dnb nettbank for å forsøke å fikse dette Blant annet utenlandsk betaling er ikke mulig Styr unna
Hei! Så kjedelig at du er misfornøyd med appen vår. Vi jobber stadig med å utvikle oss, og det kommer mer :-) Håper du kan bli fornøyd i fremtiden. /Lisa
Lite oversiktlig. Hadde to Ask konto men de er nå kun en. Dårlig oppsett på nettbank. Vanskelig å si opp visa kort.
Hei! Er litt usikker på hvilket problem du har med ASK. Gjerne kontakt kundeservice dersom du mener at det er noe som mangler, så kan de hjelpe deg med å sjekke opp i dette. Kundeservice kan også hjelpe deg med å avslutte visakort :-) /Lisa
Det var en gang en bank som var veldig populært. Denne banken het Skandiabanken. Etter hvert bytte banken navn til SBanken. Dette gjorde ikke noe med populariteten. Hver gang kundene ble spurt hvilken bank de likte best så sa de Skandiabanken eller senere SBanken. Lånene var billige, gebyrer hadde de ikke. Fondene var også billige og hadde et stort utvalg. Alle kunder ble behandlet likt og fikk like betingelser. Denne banken var så populært at andre banker var misunnelige. I Oslo var det en stor ond bank. Den er kalt for DnB. Kjent for å være først med å sette opp utlånsrenta og sist med å sette den ned. Masse gebyrer og de har til og med blitt dømt for å ha lurt spare kunder. Har du masse penger hjelper de deg gjerne med å gi deg bedre betingelser enn restene av de vanlige kundene. De vanlige kundene kan betale masse i både renter og gebyrer. Hver gang kundene ble spurt hvilken bank de liker minst var det akkurat denne banken her. I toppetasjen sitter den del folk som såper inn fete bonuser når dem skviser de vanlige kundene for mest mulig penger. Disse like selvsagt ikke at kundene våget å si at de likte DnB like godt som den gode gamle Skandiabanken. Dette ville de gjøre med. "Hva kan vi gjøre sånn at ikke SBanken er alltid den mest likte banken i hele riket?" Så drøftet de hva de kunne gjøre. Noen forslå: "Hva med om vi ikke alltid er først med å heve renta og sist med å sette den ned? Hva om vi slutter å lure sparekunder? Hva om alle får like gode betingelser? Hva om vi har, og bare la meg si det, kundeservice?" Latter oppstår i hele toppetasjen av DnB sitt bygg. Noen spyttet kaffen over bordet andre falt fra stolene sine. Så kom vekterne inn og fjernet mannen fra toppetasjen. Ryktene sier han ble satt til å vaske kundetoaletter. Når dem endelig klarte å snakke igjen uten å bryte ut i latter stakk dem hodene sammen igjen. Så gikk det et lys opp for noen. "Hva om vi, og vær så snill ikke kall vekterne på meg også, kjøper SBanken, tvinger dem til også å øke rentene først og sette den ned sist. Har forskjellsbehandling mellom kunder, øker fondprisene ,og etterhvert så legger vi den ned?" Stor applaus oppstå. Den slemmeste av de alle, administerende direktør selv hoppet på bordet og danset rund. Når den onde banken så gikk ut i mediene og sa at de skulle fjerne SBanken og kundene sa at de ikke ønsket dette sa den slemmeste bankdirektøren: "Kundene må gi oss en sjanse ellers så kan de alltid finne seg en annen bank." Og her er vi i dag. Bedriftskundene ble tvangsinnlemmet i DnB enten de ville eller ikke, barnekontoen tilhører fortiden, Applepay ville ikke DnB har noe av, renta går opp kjappere. Nettbanken er borte og appen er erstattet av en kopi av DnB sin App. Og Fondsparingen er blitt dyrere. Logoen og merkenavnet til SBanken henger i en tyn tråd og kommer til forsvinne om ikke alt for lenge. Og den slemmeste bankdirektøren sitter på kontoret sitt og er kjempefornøyd med seg selv.
Hei! Leit å høre at det er dette du tenker om oss. Du har full valgfrihet på hvilken merkevare du ønsker å bruke, men det vil bare ikke være mulig å bruke produkter og tjenester på tvers av merkevarene (Sbanken og DNB) samtidig. Du må gjerne ta kontakt med kundesenteret dersom du har spørsmål eller det er noe vi kan hjelpe deg med. /Lisa