DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Saldo stemmer ikke i det hele tatt den siste uka. Jeg hadde 300-400 kr på konto. Jeg overførte 600 kr fra annen konto. Pengene ble borte fra opprinnelig konto, men dukket ikke opp på konto jeg overførte til. Derimot gikk konto heller i minus, og selv om det ble satt inn 1000 kroner rikket ikke saldo seg fra MINUS 174 kr - og akkurat der har den stått i ca en uke. Jeg har sjekket hver eneste dag, for å se om dette skulle rette seg opp automatisk, men saldoen har vært akkurat den samme: minus 174. Ingen regning hadde blitt trukket og kortet var ikke brukt på noen måte. Jeg har sittet her uten penger i flere dager pga dette tullet. I dag snakket jeg med to forskjellige på kundeservice. Den ene påstår at jeg hadde 640 kroner på konto i går... Den andre kunne ikke se dette... Ingenting henger på greip! Og så vidt jeg kan se har Sbanken/Dnb surret bort 1400-1500 kroner av mine penger! Tro meg, jeg skal bytte bank. Aldri mer DnB!
Hei Lisa! Dette var leit å høre. Her vil jeg anbefale deg å sende oss en melding fra postkassen i nettbanken, så vi kan se nærmere på hva som har skjedd for deg. Sannsynligvis er det en eldre transaksjon som er trukket nå, da legger den seg på datoen for opprinnelig bruk, men med bokføringsdato den datoen den ble trukket. Det skal vi kunne se om du tar kontakt med oss. Håper du får en god dag! /Lene
Er nesten umulig å få tak i(snakke med et menneske). Rask til å sette opp renten maksimalt, treg til å sette opp innskuddsrente + å gi info om hva som er mest gunstig for kunden. Også svært irriterende at de lønner en ualminnelig usympatisk leder(slik oppfatter jeg henne i det offentlige(tv osv)) uanstendig høyt(hvorfor gjør ikke staten som stor eier noe med dette, er over min forstand).
Heisann. Takk for at du skriver til oss. Vi er tilgjengelig på telefon og chat mellom 07.00-23.00 hver dag. Håper du kan ta kontakt igjen, dersom det er noe du lurer på. Vi ønsker gjerne å komme med tips om hva som passer deg best. /Mariell
Hatt samme bank i over 30 år og er storfornøyd med det
Så gøy å lese! Tusen takk for tilbakemelding :) /Mariell
Veldig fornøyd med det meste. For alltid hjelp når jeg trenger det.
Hei Mauro! Tusen takk for en hyggelig tilbakemelding :-) /Viktoria
Hvis man «sitter stille i båten» er det ingen i DNB som gir deg fornuftige råd imens båten synker! En ber deg om å «ro mens livbåten er i luften» , en er opptatt av at det finnes «rutiner for HMS» og en spiller fiolin! Samlet sett så seiler faktisk «Titanic» videre ved hjelp av alle forbrukerens «fingre som tetter hullet i skipet» , imens kapteinen sitter fint på naboskipet og skåler med sine kollegaer 🫡
Hei, takk for tilbakemelding. Vi er ikke helt sikte på hva du prøver å si her, men om du føler at du ikke har blitt tatt godt vare på som kunde hos oss anbefaler vi å ta kontakt med vårt kontaktsenter så vi kan se nærmere på ditt kundeforhold. Vi tilbyr en rekke løsninger til våre kunder, som feks. innsyn i sparing så vi kan finne skreddersydd spareløsning for deg, refinansiering av kreditter i andre banker og masse annet. Vi kan dessverre ikke vite alt om våre kunder, og det er på sett og vis en bra ting også. Hvis man har noen spørsmål om hvordan vi kan gjøre ditt kundeforhold hos oss bedre anbefaler vi å ta kontakt så vi kan få sett nærmere på det /Vinjar
Undrar om det är någon där som gillar sitt jobb? eller vad det är för typ av människor de anställer? hade jag kunnat ge 0 stjärna så hade de fått de. Gör ont att ge dem 1 stjärna och det får mig nästa till att inte vilja ge dem omdöme!
Hei, det er leit å høre du har denne oppfatningen av våre ansatte. Det er svært mange som liker å jobbe i, og som er stolte av å være ansatte i DNB. Vi hadde likt om du kunne være med konsis på hva din misnøye er så vi kan ta det med videre til forbedring /Vinjar
Jeg har lån i DnB privat og bedrift og overførte "dagligbank bedrift" til DnB fra Danske Bank fordi regnskapsfører anbefalte. Fikk for en stund siden brev fra DnB, med spørsmål om valg, om jeg ønsket DnB eller S-banken som bank. Jeg har også s-banken privat. Jeg valgte s-banken. Fikk da beskjed fra DnB at alle mine bankforhold nå ble satt over til DnB-systemet, også min private s-bank. DnB har for alle praktisk forhold norges dårligste nettbank. Jeg fortalte at i så fall måtte jeg finne en ny bank til mine privat-konto, og at jeg ville finne en ny bank for bedriftens daglige drift, om jeg ikke fikk benytte s-bankens system i stedet for. S-banken har i flere tiår hatt norges beste nettbbank. Men nei, svaret var at nei, det gikk ikke. Så da jeg fortalte at jeg da måtte finne ny privatbank samt ny bedriftsbank for den daglige driften av bedriften sa vedkommende i DnB at det måtte jeg bare gjøre, for det var ikke noe hun fikk gjort med det. Så nå kaster DnB sine s-bank-kunder på dør, og i stedet for å benytte den elegante og enkle s-bank-nettbankens løsninger går de over til at alle skal benytte Norges dårligste nettbank, DnB.
Hei, Jonny. Jeg har forståelse for at bytte av konsept kan oppleves negativt, men jeg håper samtidig at du er villig til å gi oss en sjanse til å skape gode opplevelser for deg som bankkunde. Det er hovedfokuset vårt i en prosess som kan være vanskelig for både oss og kundene. Når det er sagt: Du har alltid full valgfrihet på hvilken av de to merkevarene du ønsker å bruke. Vi har bare etter beste evne vurdert hvilken merkevare vi tror passer best for deg basert på hvilke produkter du har i begge bankene i dag, ettersom vi ikke har anledning til å tilby produkter til én og samme bankkunde i begge banker. Du står likevel helt fritt til å bli værende i Sbanken om kundeforholdet ditt i DNB avsluttes. /Hilsen Even