DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Krever at du oppretter kundeforhold som privatperson for å få lov å komme inn på bedriftens nettbank. Lover at du kan slette kundeforholdet rett etterpå. 7 år senere nekter de fortsatt å slette kundeforholdet!
Hei Linn. Vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her, men jeg håper du kan kontakte oss på telefon 915 04 800, så får vi undersøkt hva som har gått gale. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
Dårlig og treg service ved kjøp av ny bolig. Saksbehandler var syk og ingen andre fulgte opp
Hei Eva! Leit å høre at du ikke fikk den hjelpen du trengte da du skulle kjøpe deg bolig. Slik skal det såklart ikke være! Jeg takker for at du deler din opplevelse med oss slik at du kan forbedre oss :) /Ann-Kristin
Positivt : Ingen Negativt : Dyre tjenester/gebyrer Elendig kundeservice Arrogante ansatte og ledelse Norges dårligste nettbank og app Hold dere unna !
Hei Tor! Leit at du ikke er fornøyd med oss. For oss er det viktig at våre kunder har tilgang til god og dyktig kundeservice og de beste produktene. Vi har utviklet oss mye på teknologisiden de siste årene, og nylig ble mobilbanken vår kåret til landets best. Vi har også pusset opp nettbanken vår etter gode innspill fra våre kunder :) /Ann-Kristin
Hvis DNB får kjøpe sbanken, så finner jeg en ennan bank. Ikke interessert å bli en del av Norges Værste bank
Hei Anne. Vi skjønner at dette er en sak som skaper stort engasjement, der mange har ulike meninger. Vi håper derimot at du ønsker å gi oss en sjanse. Ønsker deg en fin dag. /Thomas
At DnB mener at Vipps er en fullgod erstatning for Apple pay, og ikke mister masse kunder, viser vel at banken har for mye markedsmakt.
Hei Anders! Vi har utviklet oss mye på teknologisiden de siste årene, og det er det nok mange som ikke kjenner til. Nylig ble mobilbanken vår kåret til en av landets beste, i tillegg til at nettbanken vår har blitt pusset opp :) Når det gjelder Apple Pay følger vi nøye med på markedet forløpende. /Ann-Kristin
Dømt flere ganger for å ikke ivareta egne kunder. Gebyrgrisk og uredelig. Fraværende kundeservice.
Detter formålet er å gi mest mulig overskudd til aksjonærene. Kundene er overhode ikke i fokus. De blir utnyttet, misbrukt og oversett og stakkars S-Banken kunder som nå må finne seg en ny bankforbindelse.