DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
BankID min ble sperret og ringte inn kundeservice for å gjenåpne. Måtte ringe inn flere ganger og telefonkø varte over 45min. Da jeg endelig fikk svar, nektet kunderrådgiver å gjenåpne min BankID for h*n påpekte at jeg ikke klarer å logge meg på inn på nettbanken - og dette var jeg selvsagt uenig. Har vært DNB kunde i mange år og aldri opplevd liknende. Hvordan kan en kunderådgiver påpeke dette bare via en telefon samtale. Kunderåder fra DNB la bare på røret. Har aldri opplevd noe lignede før. Måtte ringe opp igjen med ny 30min telefonkø - da var det en annen kunderådgiver - h*n var behjelpelig og gjenåpnet BankID. Men fikk en virkelig dårlig kundeservice og har aldri opplevd at kundergiver bare legger på røret uten videre.
Hei Vibeke! Vi er lei oss for at du sitter igjen med en dårlig opplevelse etter du var i kontakt med oss - slik skal det ikke være. Vi ønsker gjerne å se nærmere på dette, så ta gjerne kontakt med oss på nytt slik at vi får tatt dette videre internt. Ønsker du ikke ringe oss på nytt kan du starte en chat fra nettbanken eller sende oss en klage via Postkasse - Skriv til oss i nettbanken din. /Ann-Kristin
I 2022 satser DNB fortsatt på Vipps som verdig konkurrent mot Apple pay. Derimot mener de Google Pay er en saftig biff de gjerne sauser med når det kommer til kontaktløs betaling. Nettbanken på mobil er søppel, elendig utdatert design. Fullversjonen av nettbanken trenger også en finjustering og oppdatering. Selve mobil-appen deres er ikke så altfor gale. Ser ingen fordel med å bruke DNB
Hei! Vi vurderer Apple Pay og andre former for mobilbetaling fortløpende. Hva vi kommer med – og når vi kommer med det – avhenger av en rekke forhold som blant annet modenhet og etterspørsel i markedet samt tekniske og økonomiske forhold. Når det gjelder nettbank og mobile sider så jobber vi nå med en stor oppgradering av disse. Her bygges det opp nytt innhold, nytt design og nye funksjoner. Målet er at våre kunder til slutt skal ha mulighet for å utføre de samme tjenestene uansett om de logger via nettbank, mobilbank eller mobile sider :) /Ann-Kristin
Jeg trenger nytt bankkort da mitt nåværende er ute av funksjon. Jeg ønsker ikke å sperre det, da det har en del trekk jevnlig. Jeg sender melding i systemet, får saksnummer, men intet skjer videre. Får ALDRI svar på telefon.... Venter i timevis - bokstavelig. Ingen e-post å skrive til.... Ingen mulighet for å bli ringt tilbake. Ingen mulighet for å oppsøke et fysisk kontor. Faktisk ingen mulighet for å avslutte kundeforholdet - for da må jeg ringe. Kjære DNB - hva i all verden holder dere (ikke) på med....???
Hei Jan. Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse med vår kundeservice, slik ønsker vi ikke at det skal være. Den siste tiden har vi hatt stor pågang på telefon og chat gjennom dagen. Dette grunnet relegitimerings-prosjektet vi holder på med. Mange tar kontakt da de har spørsmål til dette, som igjen fører til lang kø. Våre rådgivere jobber så fort de kan med å hjelpe alle som tar kontakt og heldigvis er det ikke normalt for oss med så lang ventetid. Vi har åpent fra 07-23 alle dager. Normalt er det minst/ingen ventetid når vi åpner og på kvelden. Det er også mulig å sende oss en nettbankmelding via postkassen i nettbanken, så vil du få svar innen et par virkedager. /Betina
Det DnB ansatte skrev i meldingene under fungerer rett og slett ikke. Man får ikke velge å gå over til full versjon fra ingen som helst sted enten før eller etter innlogging. Man har rett og slett ikke mulighet til å betale for eks til utlandet fra mobilen. Helt håpløst.
Hei! Om du går til m.dnb.no, og skriver inn fødselsnummer, vil du få opp et valg der det står "gå til fullversjon" over valget om BankID. Når du trykker her vil du kunne logge inn i fullversjon via mobilen :-) /Frida
Rådgivere. Jeg ble syk 2 ganger også uten p gi beskjed til meg om p ikke kom til møte også ventet jeg 45 min begge gangene helt til kolleagen hans sa til meg at han er syk. Aldri ta ut boliglån fra DnB. Gå til de lokale småe bankene så får dere snakk på hva det vil si kundeservice. DnB e helt sinnsykt dårlig bank.
Hei! Så leit å høre at du ikke har fått beskjed om at kunderådgiver har vært syk når du hadde møte i banken. Det skal alltid gis beskjed dersom rådgiver ikke kan stille til avtalt tid. Takker for tilbakemelding. Dette håper vi ikke vil skje igjen. /Frida
Får ikke logget inn på netbank. Virker som den er nede. Prøver å ringe for å få status/info. Får beskjed om minst 20 min ventetid. Har tidligere hatt samme erfaring i forbindelse med verifisering av id. Måtte ringe kundesenter for å for tilsendt et skjema for å legge til bilde av passet mitt for id verif. Ringte flere ganger og ble brutt m info om at det var for stor belastning på linjen. Kom etterhvert fram etter 50 min. Banken er blitt helt håpløs/respektløs på kundebehandling. Er også kunde i Sbanken. Her er svartiden 2 minutter. Men etter Dnb oppkjøp av banken greier de vel å rote det til der også. Løsningen er å bemanne kundesentret etter belastningen og ikke sløse bort kundenes tid på denne måten. Det er ikke ok å få melding "det er fortiden stor belastning og ring senere" når det ALLTID er stor belastning og lang ventetid.
Hei! Vi har hatt en god del kø den siste tiden. Dette er selvsagt ikke noe vi ønsker, men når veldig mange kunder plutselig tar kontakt samtidig vil det naturlig nok øke køen inn til kundesenteret. Vi jobber hele tiden med å forbedre oss, og tar grep for å prøve å få ned køen :-) Vi er også tilgjengelige via chat i nettbanken. /Frida
Appene til DnB er blant de beste i markedet, men websiden trenger et løft. Renter er langt fra lave og på ingen måte konkurransedyktig med resten av markedet. Trekkes hardt for å nekte å støtte Apple Pay. Har valgt å bytte bank av den enkle grunn at jeg ikke kan bruke dette. DnB argumenterer for at "ingen" butikker godtar betaling med dette, som overhodet ikke stemmer. Jeg bruker SBanken sitt kort med Apple Pay i samtlige butikker som godtar kontaktløs betaling. Helt latterlig at DnB står igjen i steinalderen på dette...
Hei! Vi har pr i dag ikke en avtale om Apple Pay, men dette er noe som vurderes, så mulig dette er et tilbud vi kan komme med etterhvert :-) /Frida