DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg hadde kjøpte aksjer 23.03.2022 og jeg selger til DNB 1259 kr 1102. Jeg ikke fått penger i min aksjer konto, da jeg ringte de mange ganger de sier penger komm til konto men jeg har aldri ser penger i konto. Kollega de jobber i DNB de gi j***a dårlig kundeservice. Nå jeg skal snakke med advokat og tar fra der hva vi kan gjøre å få minn penger tilbake.😡😡😡😡😡
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Fint hvis du kan ta kontakt med oss igjen slik at vi får undersøkt dette nærmere, vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no. /Marthe
aldri hatt noe problemer med min bank dnb veldig god.får altid hjelp til det jeg trenger
Hei Willy! Tusen takk for god anmeldelse og fine ord, det setter vi stor pris på :-) /Marthe
Prøver å få monopol med statens velsignelse. Nå har de selvsagt også tatt over min gode bank Skandiabanken også :( Her lukter det korrupsjon!
Vi har forståelse for at dette vekker engasjement, men har stor tro på at DNB og Sbanken kan få til veldig mye bra sammen så håper du gir oss en sjanse. /Marthe
Vi er meget fornøyd med servicen banken tilbyr .vi har den fordelen at vi blir prioritert i køen når vi ringer som Private Bank kunde.
Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Kjekt at dere er fornøyd :) /Marthe
Veldig fornøyd med DNB, mangler bare støtte for Apple Pay.
Hei! Takk for anmeldelsen, veldig kjekt at du er fornøyd. Apple Pay og andre betalingstjenester vurderes jevnlig. /Marthe
Jeg fikk spørsmålet: Har du slått deg hardt i hodet? En av DnBs ansattes respons, når jeg forklarte at jeg hadde tastet inn feil PIN kode og at kortet ble inndratt. Jeg forklarte da at kortet var nytt, ny kode ble forvekslet med gammel kode etc etc Beklagde og unnskyldte hendelsen, som om jeg skulle ha gjort det med vilje! Han var særdeles irritert! Spurte da, frekk som jeg var-hvor det var en filial der jeg kunne ta ut kontanter.... Det fikk jeg finne ut av selv, sa mennesket og la på!
Hei! Takk for at du deler din opplevelse med oss. Dette er selvfølgelig ikke slik vi ønsker at våre kunder skal bli møtt, og vi hadde satt pris på om du kan ta kontakt med vår kundeservice på ny slik at vi kan få meldt dette videre innad hos oss. Ønsker du ikke ringe oss så kan du chatte med oss fra nettbanken eller skrive oss en melding under Postkasse - Skriv til oss fra nettbanken din. /Ann-Kristin
Det virker som dnb gjør alt de kan for å ungå fysisk kontakt med sine kunder. De sentaliserer og legger ned lokale kontorer og tjenester. Og det er nesten umulig og få en rådgiver i tale. Jeg har prøvd mange ganger uten hell.Derimot får man kontakt med en digital stemme med uintresann inf.
Hei! Vi har lagt ned enkelte kontorer, men vi har fortsatt kontorer i hele Norge :) Du finner oversikt over ditt nærmeste kontor her: https://www.dnb.no/om-oss/kontorer/kontorer.html Vi er også tilgjengelig på både telefon og chat 07-23 hver dag dersom du har behov for å komme i kontakt med oss hjemmefra. Når du ringer oss på 915 04800 så vil du bli møtt med vår Taleportal, men ved å si kort hva du trenger hjelp med så vil du settes videre til første ledige rådgiver. /Ann-Kristin