DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Logget inn i nettbanken for å finne mulig email eller alternativ for oppsigelse av kreditkortavtale. Fant ikke, men brukte robotchat som sa at jeg kunne logge inn (igjen??) og så velge alternativet under "kort". Logget inn på oppgitt "logg inn- knapp" og fant alternativet "kort", men ingen mulighet for oppsigelse.... Brukte da chatroboten igjen og ba om å få snakke med kunderådgiver , joda det kunne jeg om jeg logget meg inn igjen!!!! og brukte chat. Jeg logget meg inn igjen, men i gen chat utenom robotchatten, SELVOM dette var midt i oppgitt tidsrom for chat og heller ingen opplysning om at chaten var "nede". Grunnen til at jeg ikke ringte oppgitt kundenr er at jeg befinner meg på Filippinene og har prøvd tidligere å ringe, stort sett uten å få svar og i det ene tilfelle hvor de svarte, ble tlf satt over gil en kundebehandler som ikke svarte. Den oppringingen kostet meg kr 121!!!! Helt utrolig og ufattelig at denne banken ikke forstår elementære kundebehov!!! Neste gang jeg er i Norge så sier jeg opp hele kundeforholdet!!
Heisann. Det er leit å lese at du hadde en dårlig kundeopplevelse. Jeg tar med videre tilbakemeldingen vedrørende at det ikke ble gitt beskjed om at chat ikke var tilgjengelig i tidsrommet du tok kontakt. Dersom du ikke kommer gjennom chat-roboten, kan du også skrive en melding til oss ved å gå til Dagligbank og lån - Postkasse - Skriv til oss. /Elisabeth
Leser andres omtaler om DnB og blir forundret. Har vært kunde i DnB hele livet, dog hette det vel Fellesbanken da min første konto ble opprettet. Alle banker har sine positive og negative sider, samt kanskje noen mangler her og der men stort sett gjør de jobben sin. Jeg personlig har aldri møtt utfordringer med DnB, jeg har blitt gitt god hjelp uansett hva det skulle være, som det å ha fått rådgivning, endret lån, søkt nye lån, satt opp bedriftskonti, fått hjelp under krise, alltid blitt møtt med forståelse og rettferdighet. Ja kanskje lokal banken har blitt borte, men hvor mange ganger de site 10 år har jeg trengt det, tilnærmet null, så ser faktisk det som naturlig at de kutter ned på kostnadene ved å drive lokalkontor da nesten ingen har behov for det lenger. Alternativet er høyere kostnader på banktjenester for å holde lokalkontor oppe, ingen liker det heller, sannsynligvis ville man klaget på det også. Ja DnB støtter ikke Apple Pay, og ja det er sikkert kjipt for mange, men å gi de kun en stjerne i omtale på grunn av det stiller jeg meg ikke bak. Det finnes så mange andre alternativer som er bra, som feks garmin pay som etterfølger noen lover og regler som er greie å forholde deg til. Ble lang denne, men syntes dere fortjener det, både DnB og dere som klipper av stjerner. Så tenk på dette, syntes du Vipps er en fin og bra betalingsløsning, ja da kan du si takk til DnB, Microsoft (og meg), for ja, DnB lagde løsningen Tusen takk til banken min for at dere er der for meg og alle andre 1000vis av kunder Seks fete stjerner fra meg. Dag.
Hei! Tusen takk for fine ord. Det er veldig kjekt å lese at du har gode opplevelser med vårt kundesenter og våre produkter :) Jeg har delt dette innlegget med oss som svarer opp på denne siden og alle retter en stor takk til deg for å dele dette. Takk for at du tok deg tid til å skrive en så fin og lang tilbakemelding til oss! /Elisabeth
Deres kundeservice er så forferdelig, at man kan nesten lurer på om de i det hele tatt trenger kunder for å drive denne banken! Jeg trenger en bank i ryggen som er med meg og følger meg også i utlandet med utenlandske transaksjoner. Denne banken klarer ikke det. Og når ting går galt, for eksempel med en enkel transaksjon til utlandet, er det plent umulig å få tak i hjelp. Jeg må sitte i timevis på jobb (også fra utlandet) for å få tak i dem. De har blitt for store, for mektige og for arrogante.
Hei! Beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Det kan dessverre opparbeide seg ventetid på dagen da det er et tidsrom veldig mange ønsker å snakke med oss, men hvis man ringer tidlig eller på ettermiddagen pleier det å være lite til ingen ventetid. Avdelingen for internasjonale betalinger kan også nås ved at man sender melding fra postkassen i nettbanken eller via reklamasjonsskjema hvis det er feil på betalingsdetaljene. /Marthe
Noe av det dummeste, mest rævva jeg har vært borti til nå. Jeg har vært kunde i 20 år, så blir jeg kastet ut pga to eller tre reklamasjoner som jeg vet ikke finner sted hos sannheten.
Hei Bjørn! Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men hvis du ønsker at vi ser nærmere på saken kan du ta kontakt med kundeservice for bistand. /Marthe
Min datter fikk innløst sine fond og beløpet er overført til Norges bank pga manglende legitimering. Hun sendte inn dokumentasjon og skjema som ble tilsendt. Så fikk hun en ny purring så hin gikk innom DNBs kontor der hun fikk bekreftet at alt var ok. I dag kom brevet om at fondene var innløst og overført til Norges bank. Er iallfall takk og farvel til alt som har med DnB å gjøre. Har kontoer i flere banker og har ikke hatt noe problem andre steder. Nå blir det mye styr for å få midlene ut og må sikkert betales skatt pga innløsning. Utrolig tungvint av DnB.
Hei Geir! Takk for tilbakemelding og beklager at dere har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men hvis vi har gitt feil informasjon må vi selvfølgelig beklage for det og vil gjerne se nærmere på saken hvis hun har anledning til å ta kontakt med kundeservice. /Marthe
Etter å ha ringt kundeservice igjen fikk jeg faktisk hjelp. Takk for tolmodigheten 😊
Hei! Takk for tilbakemelding, godt du fikk hjelp til å løse problemet :) /Elisabeth
Banken er blitt helt elendig og er nærmest ubrukelig etter omleggingen. Den lokale banken er nedlagt, kan ikke utføre vanlige banktjenester i Åsane. Henvist til banken i Bergen sentrum. Elendig.
Hei Svein! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse på kontor. Nå vet jeg ikke hvilken banktjeneste du forsøkte å utføre i Åsane hvor du ble henvist videre til annen filial, men vi har laget en oversikt over hvilke tjenester som er tilgjengelig i de ulike filialene på hjemmesiden vår. I Åsane så tilbys de fleste tjenester, utenom myntrullveksler /Lars