DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ingen er bra hus DnB forferdelig kunde servis lang vente tid både lokal og telefon, veldig resist ansatte hos Moss DnB ansette, skal bytte.
Oversiktlig og bra nettside, men høye gebyrer, lave renter, og stadige problemer med innlogging. Kan ikke stole på denne banken lenger.
Altfor mye problemer med vipps og nettbanken til tider!
Hyggelig og behjelpelig over telefon, men dårlig nettbanken som er nede ca annen hver dag.
Dyr og dårlig bank. Elendig kundeservice på alle måter. Tar en halvtime å komme fram på telefon. De har kuttet på stillinger i Norge og har satt ut driften til India, dit går våre penger. Ikke rart at kundeservice er ELENDIG. Skal bytte.
Jeg hadde min hovedbank hos DNB fra 1987- ca 2000. Trofast kunde. Da jeg vurderte å bytte pga DNB har dårlig rente ga de meg ikke et bedre tilbud. Selv om jeg var kunde i flere ti-år 😕 Dårlig! Jeg byttet..
Jeg har nylig prøvd å refinansiere lån hos DnB. Fikk klarsignal på at alt var i orden. 1 uke etter får jeg tlf om at dette ikke går allikevel fordi jeg tjener for dårlig! Boligen har økt med over 300 000kr og så dårlig tjener jeg ikke. Kundebehandleren mente at det var nye regler fra 01.01-17, helt Ok, men dette burde de informert om ved første samtale og ikke komme 1 uke etterpå og trekke avtalen!