DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har begynt konto åpningsprosessen i Januar, og det har snart gått 3 måneder uten at jeg fikk kortet. Det er forferdelig å vente så lenge, skal også påpeke at jeg venta i en hel MÅNED før jeg fikk signerings dokumentene. En måned for å sende noen ark?
Hei. Dersom en oppretter konto uten å benytte BankID tar det dessverre litt tid å opprette konto og få tilsendt kort på grunn av at vi må sende ut papirer som må signeres og returneres. Enig i at 1 måned var litt vel lang tid å vente på å få tilsendt papirene, men vi kan dessverre ikke gå inn på enkeltsaker her på Bytt. Dersom du skulle bestille andre produkter hvor det tar lang tid, anbefaler jeg å sjekke opp i dette med kundesenteret som er åpent alle dager mellom 7-23. Vi ønsker alltid å forbedre oss, så takk for at du gjør oss oppmerksom på tidsbruken her. /Elisabeth
Har stort sett bare positive ting og si om nettbanken, men har problemer med innlogging i fullversjonen. Dette har ikke vært noe problem tidligere då eg hadde nettbank på mobil .Eg trykket på logg inn i fullversjonen i dag også ,men kom ikke inn . Mvh Bente
Hei! Tusen takk for 4 stjerner og fin anmeldelse. Kjedelig å høre at du har problemer med innlogging. Gjerne ta kontakt med oss på telefon 91504800 eller via chat i nett- eller mobilbank, slik at vi kan prøve å hjelpe deg med å finne en løsning på dette :-) /Lisa
Komentar till DNB Banken dåliga arbetare! Jag har varit på DNB Banken Karl Johan 27, idag 14.03.2024 På Banken skulle jag vis min ID kort för att jag tidigare via internet öppnade ett koto hos DNB banken sedan jag fick medelande att med min passport besöka banken. Min tur hos bank tjänste man blev en kvinna runt 35-40 ålder, jag lämnde henne min ID kort men jag begrep inte vad hon sa, efteråt när jag bad henne att tala med en äldre tjänsteman hon blev agresiv och kallade vakter. Två vakter kom fram en tog min jacka och andra knuffade mig och kastade ut ur banken med väldigt agresivitet. Jag blev mycket förvånad om tjänste man kvinan dåligt uppförande även vakternas dåligt agresivt talande och uppförande. Man har inget rätt i Norge. En tjänsteman plikig är hjälpa kunder men inte behandla mänskor med förtryck. Hur kommer att man tolka det och vad ska man kalla sådana händelser som är vanliga i Norge?
Hei Mohamadreza! Leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss, slik skal det selvsagt ikke være. Vi skal ta det videre med kontoret på Karl Johan. /Tonje
DnB har fått en forkastelig holdning og behandling av sine kunder. De Holder tilbake relativt små beløp og krever dokumentasjon (det skal da vel gå an å selge et maleri til 20 - 30 tusen uten at DnB konfiskerer pengene og man må gå til advokat for å få de ut??) .. med samboeren min avsluttet de kontoen uten å informere pr tlf i forkant (jeg mener de burde kunne gitt 2-3 dagers varsel som et minimum), det var samme dagen som lønnen kom inn på konto og personen har ikke førerkort og passet var gått ut og vanskelig å få time til pass, samt at dnb sitt eget kort med bilde ikke gjelder så de pengene (over 20.000,- til husleie og mat) ble konfiskert i DnB sine systemer og for å få dem tilbake måtte personen enten opprette et nytt kundeforhold eller opprette i annen bank. Hvordan skal en person som ikke har fått time til pass og uten annen id kunne overleve når DnB holder på sånn? Hadde personen fått varsel kunne den i hvertfal fått arb.gi er til å utbetale lønna til en bekjent!! Skam dere DnB med deres spydige og hovmodige ansatte som svarer tlf og som er i skranken du blir sendt til i slike saker. Anbefaler ingen å bli kunde i DnB og er du kunde så kom deg fryktelig fort ut før de konfiskerer dine verdier også. Akkurat disse hendelsene har direkte gått ut over meg fordi personene er i nær familie og jeg har måttet hjelpe (og p.t hjelper) de ut av den økonomiske krisa DnB har satt dem i. Personlig har jeg konto der men har skaffet meg annen bank så kundeforholdet skal sies opp så fort det er mulig både for meg og familiemedlemmene dette gjelder.
Hei! Først og fremst veldig leit å lese at du har hatt en dårlig opplevelse med oss. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her på bytt.no, men hvis det gjelder avslutning av konto i forbindelse med lovpålagt legitimering kan jeg på generelt grunnlag informere om at det sendes ut diverse varsler før vi går så langt som å avslutte en konto. /Marthe
De har den beste rente nå.-), og fått god oppfølging og anbefalinger ved henvendelse før plassering av økonomiske midler.
Hei Marit! Tusen takk for god anmeldelse og hyggelig tilbakemelding. Veldig kjekt å lese at du er fornøyd med anbefalingene og oppfølgingen du har fått. /Marthe
Jeg ble 100% arbeidsufør og hadde en uføre forsikring hos DnB. De bestemte seg en dag for å stoppe utbetalingene og si opp forsikringen min. De påsto at de hadde fått melding om at jeg var 100% arbeidsfør igjen og når jeg ba om mere info og hvem som har meldt inn dette ville de ikke opplyse meg om det. Jeg ba om å få en fortsettelsestilbud på den forsikringen men fikk den aldri. De påstår at de har sendt den til meg på brev men har pr dags dato ikke fått den og nå sier de at fristen for dette er overskredet og at det nå ikke er mulig for meg å få denne. Jeg har kompleks ptsd, lav stoffskifte og en del andre fysiske og psykiske helse problemer. I tillegg har jeg blitt en far midt oppi dette her. Skam dere DnB! Det går ikke en dag uten at jeg tenker på det dere har gjort mot meg og dette kommer nok snart ut til media!
Hei Hakem! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Vi har ikke innsyn i enkeltsaker her på bytt.no, så det er vanskelig for meg å vite hva som har skjedd her og hvorfor din forsikring hos oss har blitt avsluttet. Vi vil gjerne se nærmere på denne saken hos oss, om du tar kontakt via nettbankmelding (Dagligbank og lån – Postkasse – Skriv til oss) eller på telefon 915 04800 mellom kl. 08-16 på hverdager så vil DNB Liv kunne få undersøkt dette nærmere hos seg. Dersom du ønsker så er det også mulig å sende inn en klage til oss, så vil vi behandle den. Man kan sende inn reklamasjon her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon Ønsker deg en fin dag! /Lars
Så grunnet mangel på penger så har jeg måttet utsette 2 uker å skaffe ID kort. Politiet har vært flinke til å sende SMS med påminnelser om timer å klar og tydelig kommunikasjon. I går 10.03 på en Fredag så var jeg ute og nøt noen pils. Kl 20.40 gjorde jeg ett kjøp med kort uten problemer. Kl 21.30 var kortet mitt avvist!! Ingen beskjed om "obs" eller" pass på", ingen SMS, brevdue, røyksignal, eller ett eneste forsøk på å kommunisere det prekære i situasjonen til meg. Siste beskjed jeg hadde fått, var at de tok utgangspunkt i avtalen min for 3 uker siden og hadde 8 uker oppå grunnet behandlingstid. Så når jeg når kommer in kontakt med kundeservice, så blir jeg fortalt at kontoen min er avviklet og at jeg trenger å starte ett nytt kundeforhold for å få tilgang til MINE penger! Og at jeg trenger ID kortet til dette.... Dette blir jo en smule problematisk da de pengene jeg skulle bruke til å betale for nevnt kort nå er holdt som gissel av DNB. Jeg trodde virkelig ikke at noe såpass Kafkask som dette kunne skje i virkeligheten, men der greide DNB virkelig å overaske meg! Jeg sitrer av raseri nå, og etter jeg har fått tilbake pengene mine(om muligens 8 uker!) og har avsluttet alle mulige forhold til DNB, så vil jeg gjøre mitt ytterste for å få alle jeg kjenner om og til, til å aldri ha noe med denne makkverket av inkompetanse av en ******
Hei Are! Det er veldig leit å høre at du har hatt en dårlig opplevelse hos oss. Når det gjelder oppdatering av legitimasjon så er dette noe vi er pålagt til å innhente av myndighetene og det er regler for hvor lang tid man har på å legitimere seg. Det pleier normalt å bli kommunisert ut i brev og sms flere ganger dersom vi mangler informasjon som vi trenger at man oppdaterer. Vi har ikke innsyn i enkeltsaker her på bytt.no, så det er vanskelig for meg å vite hva saksforløpet har vært i dette tilfellet og hvorfor kundeforholdet ble sendt til avslutning fra avdelingen vår som jobber med relegitimering. Send gjerne inn en klage til oss via følgende link, så vil vi få undersøkt dette nærmere hos oss. Man kan sende oss en reklamasjon her: https://www.dnb.no/hjelp-og-veiledning/klage-reklamasjon Ønsker deg en fin dag! /Lars