DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Dårlig kundeservice. Dyr brukskonto med dårlig rente. Vært kunde i mange år men flytter nå.
Hei Sofie! Leit å høre at du ikke er fornøyd med oss. Når det kommer til rente på brukskonto så vil jeg nok heller anbefale deg å ha pengene dine på en sparekonto. Vi har flere gode spareprodukter som vil sørge for god avkastning på sparepengene dine. Ellers er alle de vanligsta banktjenestene våre helt gratis. Dersom du opplever at du betaler for mye eller er misfornøyd med avkastning så er det supert om du starter en chat i nettbanken eller slår på tråden til oss på 915 04800 så får vi tatt en gjennomgang med deg! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Banken fungerer optimalt for meg. Nettbanken er veldig bra
Hei Mona! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding! Godt å høre at du er fornøyd :) /Jørgen
DNB er et godt valg om du er ung og smart eller gammel og dum. Dette kan også være banken for deg som ønsker deg variasjon og frustrasjon i hverdagen. Så snart man runder 34 år, og mister de relativt konkurransedyktige lånevilkårene, begynner irritasjonen over DNB inntreffe for de fleste. Før den tid rekker man nok å stifte kontakt med noen av de få vettuge kundebehandlere som er å oppdrive i konsernet – var selv så heldig å møte på minst en håndfull av dem de 20 årene jeg var kunde. Har du problemer med å betale med ditt DNB-kort når du står i kebab-kø kl. 04:00 er det for all del gode muligheter for at 04800 hjelper deg. Eller kanskje ikke. Det er hit and miss med DNB. Ønsker du å komme i kontakt med banken ved boligkjøp, pris deg lykkelig om du har kommet i kontakt med en ansatt som er tilgjengelig før budrunden er over. Søk kreditt eller lån, og kryss fingrene for at du kommer i kontakt med en kundebehandler som vet forskjell mellom inntekt og lønn. Alderdom, behov for bedre kunnskap om tjenestene banken tilbyr, og gjennomgående forutsigbar kvalitet på kundeservice trakk meg etterhvert i retning av en mye bedre bank.
Seriøst, denne nettbanken er elendig. Har nå brukt 10 min av livet mitt på å finne kontoutskriften. Som om det å betale regninger ikke var kjedelig nok
Hei Olav! Takk for tilbakemeldingen! Vi jobber hele tiden med utbedring av våre tjenester og setter pris på alle konstruktive tilbakemeldinger. Skjønner at den kan være litt vanskelig å finne så det tar vi med oss. For ordens skyld finner du kontoutskrifter ti år tilbake i tid under Dagligbank og lån -> Arkiv. Skulle det være noe annet du lurer på i nettbanken så er chatten døgnåpen! Ønsker deg en strålende dag videre så lenge! /Jørgen
Ekstremt dårlig forhold til denne banken. Nettbanken virker utdatert i forhold til løsningen jeg har hos Sbanken. Har også gjort flere forsøk på å overføre en bsu konto fra DNB til Sbanken. Så jeg har desverre fortsatt et forhold til denne banken med en BSU konto.
Hei Knut! Leit å høre at du er midfornøyd med nettbanken. Vi jobber kontinuerlig med utvikling av våre tjenester. Når det kommer til flytte av BSU-kontoen så skal din nye bank kunne hjelpe deg med dette, men ta gjerne kontakt på chat eller telefon 915 04800 så tar vi gjerne en kikk på det for deg dersom det enda ikke har gått i orden. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge :) /Jørgen
Banken min ble plutselig fryst, penger som kom inn på konto for livsopphold blir fortsatt holdt i banken å de svarer ikke når jeg tar kontakt, eneste de sier er at jeg må vente... hjelper heller ikke ringe da de ber meg ta kontakt på mail, altså mailen de aldri svarer på. Det er ufattelig dårlig kundeservice, banken er uoversiktlig, har byttet til sparebank 1 å har aldri vært så fornøyd, god kundeservice, ryddig nettbank, og trenger ikke bruke bildebrikke vær gang man skal logge inn på telefonen.
Hei Silje! Banken kan ikke "fryse" penger på en konto uten grunn så her må det ha oppstått en misforståelse et sted. Vi får dessverre ikke gått inn på den aktuelle saken her, men dersom du tar kontakt via chat i nettbanken eller slår på tråden til kundeservice på 915 04800 så skal vi selvfølgelig finne ut av dette for deg! Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! /Jørgen
Den dårligste banken. I DNB må man betale for alt. Hvis norm overføre deg fra utlandet, hvis du overføre til andre, hvis du bruker kortet i utlandet, hvis du tar penger ut i utlandet, hvis du tar penger ut i minibanken eller posten i landet. Alle bør flytte til en annen bank.
Hei Darry! Det stemmer nok ikke helt som du skriver her. Vi er konkurransedyktige på pris og de vanligste banktjenestene er helt gratis. Når det kommer til bruk av kort i utlandet er det for det meste gratis, men det vil komme et valutapåslag som går med til å dekke vekslingsgebyret hos Visa. Det er også kostnader forbundet med transaksjoner til og fra utlandet og vi er ikke alene om dette som bank er jeg redd. Ta gjerne en kikk på oversikten over våre priser på dnb.no. Det er også fint om du tar kontakt med oss på chat i nettbanken eller på telefon så kan vi ta en kikk på de prislagte tjenestene du benytter og undersøke om det finns billigere eller gratis alternativ. Ønsker deg en riktig god dag videre så lenge! :) /Jørgen