DNB Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Har vært kunde med DNB i mange år og ting har komt seg i forhold til apper og slikt. Jeg synes likevel det er mye vedlikehold, ofte når jeg skal føre over penger eller bruke appen. Men det største minuset er at de ikke støtter Apple Pay når de støtter Garmin Pay, Fitbit Pay og Google Pay. Da er grunnen til at dere vil satse på Vipps helt meningsløs. Det er bare irriterende at dere ikke er ærlig med kundene deres. Vipps er bra men det kan ikke måle seg med Apple Pay og støtten over hele verden.
Hei Adrian! Vi vurderer alle relevante betalingsløsninger forløpende, også Apple Pay. Selv om kontaktløs betaling med kort har blitt den dominerende betalingsmåten for folk i fysisk butikk ser vi selvsagt også at noen ønsker å betale med mobilen, så vi vurderer løpende om vi også skal tilby Apple Pay på et tidspunkt, men vi har ikke konkludert på dette enda /Lars
De sa de skulle ta med saken min videre og ringe meg tilbake innen samme dag, vært 10 dager nå og jeg har ikke blitt kontakta. Elendig kundeservice
Hei Moa, Her virker det dessverre som om det har skjedd en feil som har gjort at din sak ikke er fulgt opp og det beklager jeg. Jeg får dessverre ikke sett på saken din herfra, og av sikkerhetshensyn vil jeg ikke be deg om kontaktinformasjon. Har du sjans stil å ringe oss på 915 04800 eller å starte en chat fra nett eller mobilbank så skal vi sørge for at saken din blir fulgt opp. /Daniel
Fikk ikke ta ut kontanter, jeg hadde behov for kontanter fordi jeg hadde mista kortet og var i annen by enn hjemme. Selv om jeg forklarte situasjonen ble jeg blankt avvist..
Hei Ivar, Beklager at du hadde en dårlig opplevelse på ett av våre kontorer, skjønner godt at det er fortvilende når kortet er borte - spesielt når du er i en annen by. Dessverre er det slik at kontorene ikke lenger håndterer kontanter og ved kontantuttak gjennom bank i butikk-tjenesten vi har med Vipps må du bruke kort og PIN for å få ut kontanter. Dette kreves av sikkerhetshensyn. Håper du klarte å løse kontantbehovet på en annen måte. /Daniel
Ingen ting er som når man skal få noe gjort i banken, men kan ikke siden man har ikke får tilgang til det man trenger.
Hei Vilde, Forstår det slik at du ikke når fullversjonen på mobilen - stemmer dette? Dersom du forsøker å logge inn på mobilen din så vil du først og fremst bli sendt til mobile sider. Går du til dnb.no i nettleser på mobil kan du bytte til fullversjon av nettbanken etter du har trykket Logg inn og tastet personnummer. /Daniel
Fikk såkalt «pishing» fra DnB om aktivering av bedriftskort. Fikk verste kundebehandling, og ikke en krone refundert. Advarer alle mot DnB!
Hei Kristin. Leit å høre at du har opplevd phishing. Vi har gode rutiner for å hjelpe våre kunder som er utsatt for dette. Vi kan ikke gå inn på enkeltsaker her, så jeg håper du vil sende oss en melding hvor du forklarer saken via postkassen i nettbanken, så kan vi se nærmere på saken din! Ønsker deg en fin dag. /Betina
Hatt DnB i mange år og finner ingenting negativt. Kun positivt både med oppfølging, kontaktperson og nettbank
Hei Roy! Tusen takk for hyggelig tilbakemelding :-) veldig kjekt at du er fornøyd og takk for at du velger å være kunde hos oss! /Marthe
Jeg vurderer nå å skifte bank etter totalt 60 år i postbanken og senere DnB. Hvorfor kan det ikke lages en mulighet for alltid å komme til fullversjonen på nettbanken slik man gjøre før? Det er ikke bare på mobil, men også vanlig data, enten umulig å finne eller svært tidkrevende. Den nye versjonen er preget av å promotere alle tilbudene DnB har og virker mer som en salgssiden, enn praktisk for oss som skal utføre oppgaver og få oversikt på nettbanken. Den tidligere lette tilgjengelighet og oversikt i fullversjonen, var nettopp det som gjorde at jeg opplevde DnB som en god bank. Reserverer meg for at dere bruker e mail adressen min I mitt kundeforhold;
Hei Liv! Takk for klar og tydelig tilbakemelding. Det stemmer at dersom du forsøker å logge inn på mobilen din så vil du først og fremst bli sendt til mobile sider. Går du til dnb.no i nettleser på mobil kan du bytte til fullversjon av nettbanken etter du har trykket Logg inn og tastet personnummer. Forsøker du å logge inn i nettbanken vi PC, men sendes til mobile sider, så tyder det på at det er selve nettleseren din som forårsaker dette. Forsøk da gjerne å slett midlertidige filer i nettleseren din før du går til dnb.no på nytt. Når det gjelder utsendelse av informasjon om produkter på epost kan du ta kontakt med oss på 915 04800 dersom du ønsker å reservere deg mot dette :) /Ann-Kristin