Handelsbanken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Ringte for å be om en konkurransedyktig rente etter et tilbud fra konkurrerende bank. De skulle komme med et tilbud dagen etter. Ventet over en uke før jeg ringte opp igjen. Da drev personen jeg snakket med, med det da og skulle sende det til meg kl 12 samme dag. Kom aldri. Dårlig service.
Hei! Leit å høre at du hadde erfart treg respons hos oss! Vi håper og tror dette er ett av de veldig få unntakene. Ifølge EPSI og Norsk Kundebarometer har Handelsbanken blant Norges mest fornøyde bankkunder år etter år, og er den enkleste av alle banker å komme i kontakt med. Kantars målinger siste ti år viste nylig at Handelsbanken var nr. 3 på kundeservice av rundt 400 norske selskaper. Dette er selvsagt av liten verdi når du har opplevd det motsatte, men det illustrerer i alle fall at vi kan bedre. Gode ønsker om et godt bankforhold!
Fantastisk og personlig kundeservice. Kan virkelig anbefale de om du ønsker en koslig bank med høy kompetanse.
Takk for hyggelig tilbakemelding!
Leser noen dårlige omtaler om arroganse osv. , dette er for meg helt fjernt fra den virkelighet jeg har med Handelsbanken. Har en veldig hyggelig og dyktig rådgiver. Stiller alltid opp og gjør sitt beste for å innfri mine ønsker. Kan anbefale banken på det varmeste. Kona har også flyttet sine årelange bankforhold over til Handelsbanken. Beste bank med forståelse for kundenes behov. Nettopp flyttet med mellomfinansiering og nytt lån. Prosessen gikk som ønsket , igjen ... Takk til Handelsbanken og rådgiverne der.
Vert kunde i 20 år Ikke noe negativt annet enn at de nekter meg å ta ut så mye jeg vil av mine sparepenger i kontanter!!! Kontaktet Norges Bank vedr. topic. De svarte at dette er helt opp til banken. Banken har ikke noe rett i noen lovhjemmel å nekte meg uttak ut over kr. 9 900,- pr. 4 dager. Alt annet er politisk svada, som for eksempel ''hvitvasking'' narrativet, og skal ikke aksepteres av en lovlydig kunde! Pga. dette er jeg i prosess til å bytte bank! Synd, for jeg er eller tilfreds med Handelsbanken.
Veldig rimelig og pragmatisk bank. Byttet for 2 år siden og tror jeg funnet banken som forstår meg. Har en utrolig rådgiver. Savner ikke min SAGA.
Dårligste kundeservice jeg har vært borti.Jeg har selv jobbet med kunder hele min karriere.
Jeg hadde tidligere en god relasjon til Handelsbanken, men i den senere tid har har situasjonen endret seg. Banken svarer verken på e-poster eller gir tilbakemelding på telefonen på tross av purringer (også til medarbeidere på filialen som skal gi beskjed videre til rette vedkommende). Hvis det fortsetter slik må jeg dessverre finne meg en annen bank.