Himla Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Vi fikk hjelp så det sang etter av disse fantastiske folkene som jobber i Himla. Kunne ikke fått bedre hjelp enn dette noen plass. Det er så sikkert at jeg kan absolutt anbefale denne banken til alle. :)
Hei Ronny! Tusen takk for en helt rå tilbakemelding! Slike omtaler gjør oss litt mo i knærne, og ikke minst veldig glad (stjerne i øyne emoji). Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt for at du skal fortsette å være like fornøyd i framtiden. Ha en himla fin dag! Hilsen Sebastian i Himla
Enklere kan det vel nesten ikke bli å bytte bank. Dette er en gjennomtenkt løsning som gjør bankbytte veldig enkelt og effektivt. Jeg synes også at det er veldig bra at de holder en lav rente uten at du må forhandle deg frem til det.
Hei Tore! Tusen takk for en fantastisk hyggelig omtale! Vi kunne ikke vært mer enig ;) Det er spesielt kjekt at du setter pris på arbeidet vi har lagt ned i å tilby brukervennlige og digitale banktjenester. Vi skal selvfølgelig jobbe knallhardt videre så vi kan fortsette å tilby førsteklasses digitale løsninger med himla gode renter. Ha en fin dag! Hilsen Laila i Himla
Etter å ha byttet bank til Himla og fått god rente uten å behøve krangle er jeg særdeles fornøyd med valget. Min rådgiver i Himla har stått for en enestående kundebehandling hele veien med raske tilbakemeldinger og oppfølginger. Jeg er rett å slett kjempefornøyd og anbefaler å prøve denne banken på det sterkeste. John
Hei John! Så ufattelig kult at du er så fornøyd med oss! Tusen takk for en veldig hyggelig omtale – vi er minst like glad for omtalen din, som vi er for å ha deg som kunde! Vi bretter opp ermene og jobber videre for tilby effektive løsninger kombinert med en av Norges beste renter, som det ikke trengs pruting for å få. Ha en strålende dag! Hilsen Anne i Himla
Først sa de at vi kunne få lån og om vi fjernet det ene kredittkortet, så kunne vi få litt mer i lån. Etter lang kundebehandling på en uke og krav til oss om å sende inn det ene papiret og det andre, noe som vi gjorde, så avslo de søknaden uten at vi fikk vite grunnen heller. Maken til lang og dårlig kundebehandling og så tilby lån, så etter en uke avslå søknaden, virker veldig uprofesjonelt, helt ulogisk og uforståelig!
Hei Amalie, Utrolig kjipt at du har hatt en negativ opplevelse med oss, men vi er ditto glad for at du sier ifra. Vi jobber kontinuerlig med å tilby best mulige tjenester til våre kunder, og din tilbakemelding hjelper oss å bli bedre. Vi kan dessverre ikke kommentere enkeltsaker, men ring oss gjerne på 983 00 000, eller send oss en melding på Facebook, så tar vi en prat. Hilsen Kristoffer i Himla
God kundeservice! Sparer masse penger. Anbefales!
Jeg har byttet boliglån fra nordea direct til himla og jeg er veldig fornøy med dem. Rådgiver er veldig hjelpsom. Har spart mye til å bytte bank. Anbefales👍🏻