KLP Banken opplever for tiden en nĂžytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
KLP Banken gir rask tilbakemelding når man har spørsmål om prosessen, og er raske og i formative gjennom hele prosessen.
Hei! Så hyggelig å høre at du syntes det gikk raskt og var ukomplisert å søke lån hos oss, Annikken. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig kjapt og enkelt å få lån. Pengene ble utbetalt kort tid etter at lånesøknadene ble sendt inn.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding på kjapp og enkel låneprosess i banken vår, Bente, Hilsen oss i KLP Banken
Jeg ønsket å ha en buffer i økonomien. Fikk råd av banken, dette har fungert veldig bra Har nå en god sikring. På grunn av store utgifter, fikk jeg en midlertidig hjelp, slik at jeg kunne leve med den. Veldig bra !!!!! Knut
Hei! Så fint å høre at du har fått deg en økonomisk buffer, Knut, og mange takk for den hyggelige tilbakemeldingen! Hilsen oss i KLP Banken
Oppleves saklig og hjelpsomme, gir riktige opplysninger
Hei! Takk for god tilbakemelding på banken vår, Thorild! Veldig hyggelig å høre at du oppfatter oss akkurat sånn. Hilsen oss i KLP Banken
Kan bare betale og godkjenne en å en regning i nettbanken, noe som gjør det tongvint. Å få lån til bolig er heller ingen enkel sak.
Hei! Det er leit å høre at du er så misfornøyd, Trond. Når det gjelder regningsbetaling, kan vi anbefale deg å bruke mobilbanken. Der kan du betale flere regninger på en gang. Du fyller ut den første betalingen og trykker "Legg til godkjenning", og så gjør du det samme med resten av betalingene. Vi lager en liste med alle betalingene som du godkjenner samtidig helt til slutt. Når det gjelder boliglån, er det litt usikkert om det er den digitale låneprosessen eller selve utfallet du ikke er fornøyd med. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt om det er noe spesifikt du ønsker å kommentere eller avklare i den forbindelse. Hilsen oss i KLP Banken
arrogant, nedlåtende alltid samme standard repriser i svar. Ikke brukervennlig nettsideer og ofte irriterende nettbank/ APP.
Hei! Så leit å høre at du ikke er fornøyd med oss, Dirk. Vi er opptatt av å behandle kundene våre godt og lytte til dere, og er de første til å beklage at du ikke opplever det slik. Vi jobber også intenst for å levere brukervennlige nettsider samt nett- og mobilbank. Derfor hører vi gjerne fra deg om det er noe spesielt du lurer på, har reagert på eller savner, slik at vi kan forbedre oss og avklare hva du synes kan bli mer brukervennlig. Hilsen oss i KLP Banken
Veldig fornøyd med opplevelsen hos banken og fornøyd med å være kunde der.
Hei! Så godt å høre at du er fornøyd kunde, Therese, det setter vi stor pris på. Hilsen oss i KLP Banken