KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
God oversikt over konto, problem med innlogging bankid
Hei! Takk for tilbakemelding, Kjell. Så bra at vi står til godkjent hos deg! Litt usikker på nøyaktig hvor det ble problemer med BankID-innloggingen for deg, om det er BankID-appen eller selve siden vår det var problemer med. Det var dessverre litt nedetid med BankID i slutten av forrige uke, og da ble det utfordringer med innlogging en liten stund. Vi beklager det, og skjønner godt at det er kjedelig. Skulle det skje igjen, er det bare å kontakte oss, så undersøker vi nærmere. Hilsen oss i KLP Banken
Bank som fungerer. Gjør det den skal, med god brukeropplevelse i nettbanken.
Hei! Herlig Stein, og mange takk for god tilbakemelding! Banken skal selvsagt fungere i hverdagen, og det skal være enkelt å fikse de daglige bankoppgavene i mobil- og nettbanken. Veldig stas at du synes vi innfrir på det! Hilsen oss i KLP Banken
Tilfredsstillende responstid hos kundeservice. Rask og god oppfølging fra rådgiver vedr. boliglån.
Hei! Tusen takk for gode tilbakemeldinger, Joakim. Så flott at du fikk rask og god oppfølging på lånesøknaden din, og er fornøyd med responstiden hos kundeservice. Vi jobber på for å fortsette å være en god totalbank for deg, vi! Hilsen oss i KLP Banken
Med enkel nettbank, greit fleksilån og generell gebyrfrihet har jeg god oversikt og styring. Jeg er min egen banksjef - det liker jeg med KLP banken.
Hei! Så flott at du er fornøyd og er din egen banksjef med god oversikt og styring, Astrid. Og takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Hilsen oss i KLP Banken
Lett å få i tale, løser problemer så rask de kan, alltid hyggelige kundebehandlere
Hei! Takk for godt skussmål, Frank! Våre dyktige og superhyggelige kundebehandlere er på plass for å hjelpe deg og alle kundene våre, og vi er glade for å høre at du blir godt ivaretatt når du trenger det. Hilsen oss i KLP Banken
Vanskelig å komme i kontakt med. Høye renter og svake tilbud angående forsikring. Lite oppfølging av kunder over mange år. Nettbanken fungerer ofte ikke. Anbefales virkelig ikke.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss, og det tar vi ikke lett på. Vi jobber tvert imot hardt for å svare deg og alle kundene våre både tydelig og effektivt, og for å tilby gode tjenester og konkurransedyktige betingelser over tid. Der har vi åpenbart ikke svart til dine forventninger. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt eller skadeselskapet om det er noe du mangler svar på. Vi svarer fortløpende på alle henvendelsene vi får. Hilsen oss i KLP Banken
Fikk bekreftet gjentatte ganger at flytting av min ASK fra annen tilbyder til KLP var kansellert. Likevel bestiller de flytting av min ASK inkludert at de selger alke mine verdipapirer på denne kontoen. Viser ingen ydmykhet, eller tar noe ansvar for handlingen sim i tillegg er utenfor lovverket. Blir heller ikke tilbudt nien form for kompensensjon for eventuelt tap men de solgte verdipapirene er ute av markedet. Mer useriøst finansforetak skal du lete lenge etter.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Det er KLP Kapitalforvaltning som tilbyr ASK i KLP, så vi vil oppfordre deg til å kontakte dem i denne saken. På generelt grunnlag kan vi si at ved bestilling av ASK-flytting til KLP Kapitalforvaltning blir alle kunder informert om følgende på første siden på flytteskjemaet: "Alle fond, som ikke er KLP-fond, samt andre verdipapirer blir solgt for kunden på ASK-kontoen det skal flyttes fra. Dette skyldes at vi kun kan ha KLP-fond på vår ASK. Kunder som ikke ønsker dette, bør ikke flytte sin ASK til oss." Hilsen oss i KLP Banken