KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svarer på relevante spørsmål. Rask tilbakemelding hvis noe uklart. Litt tungvint eks. å finne hvor mange ganger jeg hat tatt ut av sparekonto når det er max 4 ganger. Bør slippe å gå via rådgiver på "lån". Burde fått svar umiddelbart når jeg trykker på aktuell konto.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding på kundeservicen vår, Per. Vi er enige med deg, det skal være enkelt å finne ut hvor mange uttak du har utført på konto med maks 4 uttak. Slik ser du det selv i nettbanken: Trykk på aktuell konto og velg "Kontodetaljer". Scroll ned til feltet Gebyr, så ser du hvor mange gebyrfrie uttak som gjenstår, og dermed hvor mange uttak du faktisk har utført. Ta en kikk, og kontakt oss gjerne om det er noe du lurer på! Hilsen oss i KLP Banken
Gode betingelser, rask behandling og svar ved henvendelser. Både nettbank og app er intuitiv og enkel å bruke. Ingen lokketilbud, bare greie betingelser alltid.
Hei! Her har du oppsummert banktilbudet vårt akkurat slik vi jobber hver dag for at du og alle kundene våre skal oppleve KLP Banken; enkelt, intuitivt, gode betingelser og rask behandling. Tusen takk, Kai! Hilsen oss i KLP Banken
Veldig fornøyd med nettbanken og fastrente lånet de tilbyr. Har spart meg tusenvis av kroner nå om dagen :)
Hei! Takk Jørn! Det er veldig hyggelig å høre at du er så fornøyd med nettbank og lån, og ekstra stas at du har spart så mye! Hilsen oss i KLP Banken
God oversikt over konto, problem med innlogging bankid
Hei! Takk for tilbakemelding, Kjell. Så bra at vi står til godkjent hos deg! Litt usikker på nøyaktig hvor det ble problemer med BankID-innloggingen for deg, om det er BankID-appen eller selve siden vår det var problemer med. Det var dessverre litt nedetid med BankID i slutten av forrige uke, og da ble det utfordringer med innlogging en liten stund. Vi beklager det, og skjønner godt at det er kjedelig. Skulle det skje igjen, er det bare å kontakte oss, så undersøker vi nærmere. Hilsen oss i KLP Banken
Bank som fungerer. Gjør det den skal, med god brukeropplevelse i nettbanken.
Hei! Herlig Stein, og mange takk for god tilbakemelding! Banken skal selvsagt fungere i hverdagen, og det skal være enkelt å fikse de daglige bankoppgavene i mobil- og nettbanken. Veldig stas at du synes vi innfrir på det! Hilsen oss i KLP Banken
Tilfredsstillende responstid hos kundeservice. Rask og god oppfølging fra rådgiver vedr. boliglån.
Hei! Tusen takk for gode tilbakemeldinger, Joakim. Så flott at du fikk rask og god oppfølging på lånesøknaden din, og er fornøyd med responstiden hos kundeservice. Vi jobber på for å fortsette å være en god totalbank for deg, vi! Hilsen oss i KLP Banken
Med enkel nettbank, greit fleksilån og generell gebyrfrihet har jeg god oversikt og styring. Jeg er min egen banksjef - det liker jeg med KLP banken.
Hei! Så flott at du er fornøyd og er din egen banksjef med god oversikt og styring, Astrid. Og takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Hilsen oss i KLP Banken