KLP Banken opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Lett å få i tale, løser problemer så rask de kan, alltid hyggelige kundebehandlere
Hei! Takk for godt skussmål, Frank! Våre dyktige og superhyggelige kundebehandlere er på plass for å hjelpe deg og alle kundene våre, og vi er glade for å høre at du blir godt ivaretatt når du trenger det. Hilsen oss i KLP Banken
Vanskelig å komme i kontakt med. Høye renter og svake tilbud angående forsikring. Lite oppfølging av kunder over mange år. Nettbanken fungerer ofte ikke. Anbefales virkelig ikke.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse som kunde hos oss, og det tar vi ikke lett på. Vi jobber tvert imot hardt for å svare deg og alle kundene våre både tydelig og effektivt, og for å tilby gode tjenester og konkurransedyktige betingelser over tid. Der har vi åpenbart ikke svart til dine forventninger. Ta gjerne kontakt med kundesenteret vårt eller skadeselskapet om det er noe du mangler svar på. Vi svarer fortløpende på alle henvendelsene vi får. Hilsen oss i KLP Banken
Fikk bekreftet gjentatte ganger at flytting av min ASK fra annen tilbyder til KLP var kansellert. Likevel bestiller de flytting av min ASK inkludert at de selger alke mine verdipapirer på denne kontoen. Viser ingen ydmykhet, eller tar noe ansvar for handlingen sim i tillegg er utenfor lovverket. Blir heller ikke tilbudt nien form for kompensensjon for eventuelt tap men de solgte verdipapirene er ute av markedet. Mer useriøst finansforetak skal du lete lenge etter.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Det er KLP Kapitalforvaltning som tilbyr ASK i KLP, så vi vil oppfordre deg til å kontakte dem i denne saken. På generelt grunnlag kan vi si at ved bestilling av ASK-flytting til KLP Kapitalforvaltning blir alle kunder informert om følgende på første siden på flytteskjemaet: "Alle fond, som ikke er KLP-fond, samt andre verdipapirer blir solgt for kunden på ASK-kontoen det skal flyttes fra. Dette skyldes at vi kun kan ha KLP-fond på vår ASK. Kunder som ikke ønsker dette, bør ikke flytte sin ASK til oss." Hilsen oss i KLP Banken
Hurtig behandling, flinke og trivelige kundebehandlere. Gir gode råd og er flinke til å forklare på en enkel måte. Har ikke datamaskin, og det er ikke alle funksjoner der.
Hei! Takk for fin tilbakemelding, Birgitte. Veldig hyggelig å høre at du er fornøyd med hjelpen du får fra de dyktige og trivelige kundebehandlerne våre. Hilsen oss i KLP Banken
God og effektiv hjelp til lån da vi skulle kjøpe seilbåt. Jeg er fornøyd som mangeårig kunde!
Hei! Så herlig å høre at vi kunne hjelpe deg med kjøp av ny seilbåt, Elin, og så stas at du har vært fornøyd kunde hos oss i mange år! Da er det bare å ønske deg en nydelig sommer på sjøen! Hilsen oss i KLP Banken
Gikk fint å ordne lån Litt ventetid på kundeservice , men veldig hjelpsomme.
Hei! Takk for hyggelig tilbakemelding, Nina! Vi er de første til å beklage at du opplevde litt ventetid i dag. Akkurat nå er det mange som kontakter oss, så da kan det dessverre ta litt lenger tid enn vanlig å få svar fra våre hyggelige kundebehandlere.- Tips til en annen gang: Sjekk gjerne om du finner svar på spørsmålene dine på klp.no - banksidene våre svarer ut det aller meste, og chatboten er også tilgjengelig døgnet rundt. Hilsen oss i KLP Banken
Fikk idag veldig god rådgivning i forhold til å hjelpe barnebarn inn på boligmarkedet.
Hei! Bare hyggelig å kunne veilede deg, Grethe, og takk for den fine tilbakemeldingen din. Hilsen oss i KLP Banken