Landkreditt Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Veiledning og telefon hjelp under installeringen av Bank ID. Den ble gitt av (Anonym). Nettbanken er lett å betjene fordi jeg slipper å forlate det jeg holder på med, når jeg skal endre på andre ting. for eks. forhøye beløpsgrenser når jeg skal betale.
Lett og bytte til utmerket hjelp og få, ved bytte bank
Takk for hyggelig tilbakemelding, Tore! Vi er glade for at du er fornøy med hjelpen du fikk i forbindelse med bytte av bank og håper du også blir fornøyd som kunde her fremover 😊 Hilsen oss i Landkreditt Bank
Svært lite tilgjengelige og ikke imøtekomme. Virker som de ikke vil ha kunder.
Takk for tilbakemeldingen din, Anne. Vi forstår at du har hatt en dårlig opplevelse. Det beklager vi og tar med oss tilbakemeldingen din videre i arbeidet med å forbedre oss. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Hei, Jeg kontaktet banken i dag for å avslutte konto hos dere. Ble møtt av en lite hyggelig kundeservice-medarbeider som sa hen ikke kunne hjelpe meg med dette. Videre ble bankID-en min sperret, og jeg lurte på om det var mulig å aktivere denne igjen mens jeg venter på å få flyttet til ny bank og opprette bank-ID der. Hen ville på ingen måte hjelpe meg her heller. Ikke fikk jeg noen løsning på hva annet jeg kunne gjøre.
Hei og takk for tilbakemeldingen din, Sigrid. Vi forstår at du har hatt en dårlig opplevelse, og det beklager vi. Slik ønsker vi ikke at det skal være, og det er heller ikke normalt hos oss. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Opprettet kundeforhold der for 1 mnd siden. Ingen tilbakemelding på lånesøknad etter 1 mnd. Ingen svar fra kundeservice på spørsmål nå etter 1 mnd og 3 purringer. Her er det bare å skygge unna.
Takk for tilbakemeldingen din, Preben! Slik skal det ikke være hos oss, og vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse. Vi har hatt unormalt høy pågang fra nye kunder som ønsker å flytte lånene sine til oss. Dette har dessverre ført til at vi i enkelte tilfeller har brukt lengre tid på å svare, enn det som er normalt. Vi tar til oss din tilbakemelding og vil jobbe for å forbedre oss på dette fremover. Med hilsen oss i Landkreditt Bank
Verste kundeopplevelsen jeg har hatt noen gang. Tar nattesøvnen å måtte vente dager på banale spørsmål om du i det hele tatt får svar. Lav rente på bekostning av høy egenkapital er heller ikke verdt det. Invester pengene dine selv og velg en bank som har krav om 15% egenkapital. Styr unna om du verdsetter nattesøvn og en god kundeopplevelse.
Takk for tilbakemeldingen din, Lars. Så kjedelig at du har hatt en negativ opplevelse hos oss. Slik skal det ikke være, og vi jobber hardt for at kundene våres skal få god service. I det store og hele så får de fleste kundene våre raskt svar på spørsmål hos kundeservice, men noen ganger er det mer å gjøre og da kan det ta litt ekstra tid. Dessverre. For enklere spørsmål kan man også i enkelte tilfeller finne svaret selv på våre nettsider, eller ved å logge seg inn i nettbank eller mobilbanken. Hilsen oss i Landkreditt Bank
Unødvendig å måtte opprette kundekonto for å kunne søke om lån. Avslag på lånesøknad, som er greit nok. Men jeg forventer at man får en begrunnelse og svar på oppfølgingsspørsmål. Fikk aldri svar.
Takk for tilbakemeldingen din, Erik. Så kjedelig at du har hatt en negativ opplevelse hos oss. Det er vi lei oss for. Man trenger ikke å ha noen konto hos oss for å søke om lån. Det er først dersom du velger å opprette, eller flytte et lån til oss at du må ha en konto her. For å søke lån må man derimot identifisere seg med Bank ID, hvilket er normalt i alle norske banker. Vi beklager samtidig at du ikke har fått svar på oppfølgingsspørsmål. Her må det ha skjedd en glipp hos oss, da dette ikke er vanlig. Hilsen oss i Landkreditt Bank