Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
I går satt jeg i 213 minutter i kø, før jeg til slutt måtte legge på. Forsøkte igjen etter en stund, å fikk da mulighet til å taste inn at de skulle ringe meg tilbake når det var min tur. Dette var i går formiddag, å de har fortsatt ikke ringt tilbake. I frustrasjon forsøker jeg igjen i dag. De sier innledningsvis at køen er satt til ca 22 minutter. Jeg har nå sitter i snart en time ekstra.
Hei, Det er veldig beklagelig å høre du har ventet så lenge for å snakke med oss. Vi opplever fortiden stor pågang og jobber kontinuerlig for å betjene kundene som ønsker å snakke med oss. De siste ukene har vi opplevd ekstra pågang da det er mange som har spørsmål rundt utfasing av BankID på mobil. Jeg håper du nå har fått snakket med oss og fått den hjelpen du trengte. Mvh Nordea
E du student som mæ så kan man fort gå i minus. Står på kontoen at man blir trukket også blir man plutselig ikke det og pengene kommer magisk tilbake når man for lånn uten at man ser det og havner i minus. Brukt en hel dag med kundeservice. Står ofte at dem trekke dæ men det gjør dem ikke. Veldig my feil hele tiden. Utrolig dårlig bank ikke verd Apple pay
Hei, Det er leit å høre du ikke har hatt en god opplevelse med oss i Nordea. Vi ønsker stadig å forbedre oss så jeg setter pris på tilbakemeldingen din. Jeg håper du fikk en tilbakemelding på saken når du var i kontakt med kundeservice, men ut fra det du skriver høres det ut som du har gjennomført et «visa varekjøp». Når du bruker kortet ditt i utlandet, på nettet, i taxi og/eller via ulike apper går disse transaksjonene som regel som «Visa varekjøp». Slike transaksjoner reserveres på kortet først som en midlertidig transaksjon, og så blir reservasjonen slettet igjen, for så å bli trukket fra kontoen din på nytt som en endelig transaksjon noen dager senere. Det er derfor viktig at man følger litt ekstra med når man handler via nett, utlandet eller via apper, siden man da i kort perioder kan ha mer disponibelt enn det som er reelt. Om du ønsker vi skal se nærmere på din sak kan du gjerne ta kontakt med kundeservice på chat eller telefon 232 06001. Mvh Nordea
Vi har hatt pensjonsavtale gjennom Nordea i 4-5 år men da vi nå skal bytte til noe bedre og enklere mottar vi et flyttegebyr fra Nordea. Useriøst opplegg. Fraråder alle som trenger pensjonsavtale til bedrift å bruke Nordea. Nordea pensjon er useriøst, erfaringer om Nordea Pensjon er at de ikke anbefales.
Hei, Det er ikke hyggelig lesning at du er missfornøyd med vårt pensjonstilbudet vårt. Når det gjelder flyttegebyret, er dette noe nesten samtilige pensjonstilbydere tar ved flytting av pensjon for bedrift. Mvh Nordea
På tre renteøkninger hittil i år har Norges Bank økt renten med 1,25 prosent. På samme tidspunkt har Nordea økt billånsrenten med 1,67 prosent. Altså 0,42 prosent mer enn Norges Bank. Forklaringen fra Nordea når jeg spurte var; "Dette gjør vi for å kompensere for økte kostnader på våre innlån". Neste gang blir det billån i en annen bank fra min side!
Hei Takk for din tilbakemelding. Renten vi betaler for våre innlånskostnader (NIBOR) er direkte påvirket av rentebanen til Norges Bank. Norges Bank har hevet renten flere ganger, den neste kommer i september. Denne forventningen til økt styringsrente påvirker pengemarkedsrenten som er grunnlaget for våre innlånskostnader. For å dekke denne økte kostnaden har vi endret renten litt mer enn Norges Bank. Vi ber deg ta kontakt med oss for å få et personlig svar. Vennlig hilsen Nordea Finance
Hadde en brukskonto for å teste Google Pay som ikke er støttet av min bank. Overførte 1000kr til Nordea og glemmer dette ut i litt over et år. Når jeg i dag logger meg inn har jeg 475kr igjen, og det er trukket et beløp hver måned for: "SE SPESIFIKASJONER PÅ KONTOUTSKRIFT VED MÅNEDSLUTT" Noe jeg aldri har fått beskjed om, eller har noe nytte av. Dette er svindel, og banken bør unngås.
Hei Kjetil O. Har man en brukskonto hos oss er man automatisk en del av Dagligbankpakken som koster kr 25 per kalendermåned. Inkludert i denne prisen er det et debet-kort :) Før hadde vi årspris på kort som var på kr 300 per kort, men det ble endret i fra januar 2021 for kunder som hadde kort på konto. Når man oppretter kundeforhold med brukskonto signerer man for dette i opprettelsen. De som var kunder fra før vi tilsendt brev enten digitalt eller per post om endringen i løpet av siste kvartal i 2020. Det er selvsagt beklagelig om du ikke har fått med deg dette, men jeg kan med hånden på hjertet si at dette ikke er en kostnad vi forsøker å skjule for våre kunder. At det er merket med "SE SPESIFIKASJONER PÅ KONTOUTSKRIFT VED MÅNEDSLUTT" forstår vi at kan være forvirrende og lite selvforklarende. Det fremkommer dog på kontoutskriften hva som inngår i gebyret som er belastet. Mvh Nordea
Elendig dårlig kundeservice .. når man søker lån så står det " du vil høre fra oss INNEN 3 virkedager" som en avslutning på søknaden.. 4 dager går,og man ringer kundeservice for og høre hvorfor dem ikke har tatt kontakt.... og får tilsvar at det vil ta 3 uker og behandle lånesøknaden..
Hei Dpm. Vi må på det sterkeste beklage ventetiden vi har hatt, og har på alt av lånesøknader den siste tiden. Svartiden man får opplyst når man har fullført en søknad er, svært beklagelig, feil. Vi er smertelig klar over dette og kan ikke annet en å legge oss flate. Jeg kan love deg at det jobbes på spreng med å få endret dette. Selv om det ikke hjelper deg og din opplevelse. Mvh Nordea
I disse tider hvor dagens regjering flår folket med høye avgifter og økt prisvekst , så er ikke Nordea behjelpelig med avdragsfrihet, pga økte økonomiske utfordringer! Takk for nå Nordea!
Hei Ronny. Det er trist å høre at du ikke har opplevd oss som imøtekommende og hjelpsomme i en vanskelig situasjon, det ønsker vi selvsagt ikke at noen av våre kunder skal oppleve. Ta gjerne kontakt med oss dersom du ønsker at vi skal se på din sak igjen. Mvh Nordea