Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken pÄ trenden i lÞpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Tussen takk for go services, spesial takk til Nordea Farsund 🙏🏻🙏🏻
Hei Faten. Tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding! Vi setter utrolig stor pris på det. Jeg skal selvfølgelig videreformidle din melding til de flinke medarbeiderne vi har på kontoret i Farsund. /Julie
Har vært kunde hos Nordea bank i mange år. Aldri har vært fornøyd. Tenkte de kanskje blir bedre. Bestilte nettbank over en måned siden. Fikk nettbank men aldri passord kom frem til meg. Kundeservicen er verdens dårligste. Aldri fungerte bra for meg! Mye annet går feil retning hos Nordea. Orker ikke skrive alt.
Hei Sajid. Det er trist å lese at du har hatt dårlige opplevelser med oss over lengre tid. Dette er selvsagt ikke noe vi ønsker at noen av våre kunder skal oppleve. Vi håper vi kan rette opp ditt inntrykk av oss dersom du gir oss muligheten. Vi har døgnåpen kundeservice både på telefon og chat. Så du kan kontakte oss når det passer best for deg. Mvh Nordea Kundeservice
Vi søkte lån med medsøker da økonomien stoppet opp pga corona situasjonen.. Etter signering finner vi ut av vi som hovedsøkere er kicket ut av kontrakten og de hjalp kun medsøker. Jeg anbefaler IKKE Nordea Direct til noen som har det vanskelig. Tragisk.
Prøvde å bli kunde gjennom mitt NITO medlemskap. Som eier av et småbruk m/drift ved siden av full jobb så ble dette veldig vanskelig, sendte inn ett 30-talls vedlegg men de klarte likevel ikke gi meg en hentydning om det var muligheter (ca 60% belåningsgrad). Hadde mange timer i tlf. og oversendelse av dokumenter, men det førte ikke frem.... Vil sikkert sikre seg at de får seriøse kunder, men med to inntekter i familien samt sunne regnskap på driften så burde det være muligheter.
Hei Guttorm. Nå kan ikke jeg undersøke eller kommentere din søknad og sak her, da dette ikke er en sikker kanal. Jeg beklager at du har hatt en dårlig opplevelse med oss, og at saken din ikke ble behandlet raskt og effektivt. Jeg håper du har anledning til å sende oss en melding fra din Digitale Postkasse inne i nettbanken eller fra vår hjemmeside - Logg inn - Andre tjenester - Digital Postkasse. Da kan vi gjennomgå saken og dokumentene du har sendt oss, og vurdere saken din på nytt. /Fredrik
Prøvd å bli ny kunde i Nordea. Klarer ikke å få logget inn i nettbanken grunnet tekniske problemer hos dem. Prøvd en hel dag. Jeg er visst ikke den første har jeg forstått. Alt for dårlig av en av norges største banker. Vært i kontakt med kundestøtte som sier at jeg bare må være tålmodig:)
Uansett henvendelse til Nordea resulterer det i tidsbruk av en dimensjon jeg mener er langt utover vanlige menneskers muligheter. Chattefunksjonen har så lang ventetid at man gjerne må regne min. 1/2 - 2 timer på å komme igjennom. Sist jeg forsøkte telefonnummeret var det 3,5 timers ventetid. For å komme fysisk i banken her vi bor må man avtale tid på telefon, som altså har 3,5 timers ventetid. Vi har hele året forsøkt å åpne konto for vår 14 år gamle sønn i forbindelse med hans konfirmasjon. Det har ennå ikke lykkes og jeg estimerer at vi har brukt omtrent to hele arbeidsdager på dette. Så langt. Sønnen vår har i denne prosessen opparbeidet sunn skepsis til bank og «tjenester» disse tilbyr. Informasjonen vi har mottatt fra banken underveis har vært uklar og villedende. Den elendige kundeservicen jeg tror de fleste opplever fra Nordea og andre store banker står i grell kontrast til ruvende bedriftsbygg av den eksklusive sorten og aggressive reklamekampanjer. Som vanlig lønnsmottaker med gjennomsnittlig inntekt kjenner jeg svært få likesinnede som lenger har positivt forhold til bank. Jeg lurer på om bankene overhodet har noen opplevelse av dette, at det brede kundesegmentet - vel, ikke stoler på banken, blir kvalm av banken, gruer seg til å kontakte banken, blir sint av banken. Måten vi har organisert samfunnet vårt på tvinger enhver til uansett å være bankkunde, men det er likevel uforståelig at bedrifter ønsker å fremstå for kunden slik bankene nå gjør. Underlig og betenkelig.
Hei Nina, Takk for at du tar deg tid til å gi oss en tilbakemelding. Det er ikke hyggelig å lese at du har hatt store problemer med å komme i kontakt med oss. Vi har i enkelte perioder ekstremt stor pågang som har medført i lange ventetider på både chat og telefon. Ventetiden de siste ukene har dog ikke vært så lange i noen av kanalene, selv om de i perioder har vært lengre enn ønskelig. Det skal være en relativt grei prosess å få opprettet konto og kundeforhold på en mindreårig. Dersom begge foresatte er registrert som kunder i Nordea ordner en hele prosessen via nordea.no/Blikundebarn . Vi henter fødselsattest og opplysninger direkte fra folkeregisteret, og når kundeforholdet er etablert sendes dokumentene til dere foresatte for signering med BankID. Det er sterkt beklagelig dersom dere gjennom denne prosessen har fått uklar og villende informasjon fra oss, slik at kontoåpningen har dratt ut i tid. Jeg håper at vi i fremtiden får muligheten til å rette på inntrykket du og din sønn har av oss. Det er ikke slik vi ønsker å fremstå for våre kunder. /Morten
Strålende bank med gode kundebehandlere så er på plass når det trengs 🤩 Fremhever spesielt avdelingen i Tønsberg, da det oftest er dem en er i kontakt med
Tusen takk for en hyggelig anmeldelse, Einar O! 😍 Vi setter stor pris på at du tar deg tid til å gi oss en slik tilbakemelding. Jeg skal også viderebringe meldingen til de flinke medarbeiderne vi har på kontoret i Tønsberg! /Morten