Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Ifm bilsalg hvor kjøper finansierer via Nordea Finans, har det bare blitt krøll. Vi har fulgt instrukser fraNordea mht salgsprosessen, omregistrering osv til punkt og prikke, men Nordea betaler ikke ut salgssummen før bilen er omregistrert. Men det er allerede gjort, men Nordea har ikke fått med seg dette. På linken de sender er det umulig å komme videre, og på telefonen er det 51 minutters ventetid. Snakk om elendig, eller manglende, kundeservice. Glad Nordea ikke er min bank, men stakkars kjøper.
å vente 45 min på hjelp når jeg ønsker å bruke nettbank til en betaling og den ikke fungerer
Eviglang Tlf kø. Tilby oppringning. Trenering av innføring av mellomfinansiering. Dårlig kommunikasjon mellom AVD.
Treg bank uten fokus på kunden. Dårliigere betingelser enn andre banker. Uten evne til å vurdere en situasjon eller kunde individuelt. Regnearkene, grådighet og frykt råder.
Oppriktig vilje til å løse mine problemer! Rask oppfølging og gode betingelser! I løpet av 1 år ble en negativ trend snudd til en positiv! Mye takket være banken og en god gjensidig plan. Antagelig spesielt heldig med saksbehandler! Lagde et skreddersydd opplegg for meg som hjalp meg ut av en vanskelig situasjon. Meget takknemlig!
Elendig kundeservice, lite behjelpelig og utrolig dårlig opplæring av ansatte.
Som en av mange "avhoppere" fra Sbanken tenkte jeg å se hva slags konkurransedyktige utvalg det fantes der ute i dag. Nordea: Bli kunde med BankID fra hvilken som helst bank! Virkelighet: Forsøker å logge inn på nettside for å starte nytt kundeforhold - stopper opp ved "one-time code", som tydeligvis må være Nordea sitt, og som jeg må bestille? Forsøker å logge inn via mobilapp, når jeg får logget inn står det "finner ingen eksisterende avtaler, avbryt". Husker forsåvidt ikke heller hvordan jeg faktisk *fikk* logget inn, fordi det klarte jeg å rote frem litt sånn på måfå. Femten minutter senere er jeg fortsatt like forvirret og ikke noe nærmere verken nytt kundeforhold eller bankkort hos Nordea. Ikke kan man se på en demo av verken nettbank på web, eller av app. (PS! Det tok mindre enn to minutter å oppnå alt dette hos Bulder.) For meg som har vært vant til 100% digitalisert bankhverdag med Sbanken i mange år er dette ekstremt dårlig først inntrykk, prosessen er tungvint og føles byråkratisk på den gamledagse måten, og summen sumarium ikke fristende i det hele tatt.