Nordea Bank opplever for tiden en positiv trend i kundevurderinger.
Pilens retning viser styrken på trenden i løpet av 30 dager.
Klikk for detaljer
Særlig vil jeg advare mot BOLIGSPAREKONTO (ikke BSU). Disse viser seg å være temmelig låst om du først har vært villig til å spare penger for barnet ditt her. Om du skal ha pengene over til en annen bank (med bedre rente), så må du betale 5 % av beløpet tilbake - enda det overhodet ikke gjenspeiler oppsparte midler. Spør heller noen ekstra ganger for mye om det er mulig å flytte pengene til en annen bank dersom det er sjanse for at man vil ut av Nordea. Omtrent det samme gjelder for IPS. Om du bruker banken til sparing og ikke skal ha bankkort, må du likevel betale for brukskonto. Dette er månedelig 25 kroner - enda du ikke eier bankkort der. Det verste er likevel humøret på de ansatte. Akkurat i dag var det vel ikke den beste dagen å ringe (31.5.22 - dagen da to Nordea-ansatte ble arrestert for korrupsjon), men at damen avbryter og sier: " hvis jeg får lov til å fortelle nå" - og så skravler hun i vei om hvorfor man bør fortsette å være kunde - selv om jeg vil ut. Altså, ellers takk.
Hatt billån hos Nordea finans i ca 6 mnd nå. Så langt finnes det ikke et kløyva godt ord å si om denne banken. ALLTID usansynlig lange ventetider på telefon, beregning av ventetid stemmer skjeldent og de du først møter i andre enden virker ikke nevneverdig opptatt av å ivareta kunden sinn. Informasjon om eventuelle lån finner man ikke noen steder, da det ikke finnes en skikkelig nettbank / portal for dette. Så her kan jeg ikke gjøre annet enn å råde alle til å ALDRI bli kunde hos Nordea Finans.
Ifm bilsalg hvor kjøper finansierer via Nordea Finans, har det bare blitt krøll. Vi har fulgt instrukser fraNordea mht salgsprosessen, omregistrering osv til punkt og prikke, men Nordea betaler ikke ut salgssummen før bilen er omregistrert. Men det er allerede gjort, men Nordea har ikke fått med seg dette. På linken de sender er det umulig å komme videre, og på telefonen er det 51 minutters ventetid. Snakk om elendig, eller manglende, kundeservice. Glad Nordea ikke er min bank, men stakkars kjøper.
å vente 45 min på hjelp når jeg ønsker å bruke nettbank til en betaling og den ikke fungerer
Eviglang Tlf kø. Tilby oppringning. Trenering av innføring av mellomfinansiering. Dårlig kommunikasjon mellom AVD.
Treg bank uten fokus på kunden. Dårliigere betingelser enn andre banker. Uten evne til å vurdere en situasjon eller kunde individuelt. Regnearkene, grådighet og frykt råder.
Oppriktig vilje til å løse mine problemer! Rask oppfølging og gode betingelser! I løpet av 1 år ble en negativ trend snudd til en positiv! Mye takket være banken og en god gjensidig plan. Antagelig spesielt heldig med saksbehandler! Lagde et skreddersydd opplegg for meg som hjalp meg ut av en vanskelig situasjon. Meget takknemlig!