Nybygger har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Jeg har søkt lån hos nybygger to ganger, da det første gang ikke ble ble gitt samtykke forhold til inntektsopplysninger ol via altin, i følge dem. Jeg søkte gang nr to, gav samtykke via altin og får fortsatt samme beskjed. Svar kommer lenge etter du har sendt forespørsel, og det er ikke mulig å nå dem på telefon. Sender du svar på et spørsmål de har sendt deg så kommer det tilbakemelding fra ny kundebehandler med samme spørsmål som første. .Jeg tenkte jeg skulle gi dem en sjanse siden de hadde et så godt tilbud, men dette holder virkelig ikke. Hold dere unna disse, i beste fall er de kun uprofesjonelle amatører som yter dårlig kundeservice..
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Må være den beste dealen jg har gjort på leeenge. Tok mg 15min å bli kunde og søke lån. Fikk svar 1døgn senere😮. Signerte, og gammelt lån innfridd + nytt lån utbetalt på litt over 1 døgn!! Trodde det var for godt til å være sant. Men...alt er helt SANT 💯 %
Relativt enkelt å bytte bank, noe som er litt uklart men en soleklar 5 stjerner for tidenes beste rente!
Kanskje den laveste boliglån men man får ikke ordentlig svar fra dem Anbefales ikke
Hei Ali! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Vi har nettopp fått avslag på lånesøknaden. Vi ønsket å flytte lånet fra en annen bank på grunn av lavere rente. Avslaget er basert på en automatisert vurdering, uten videre kommentarer. Vi har ventet på svar ca 5 uker! Jeg har også sendt spørsmål via bankens meldingstjeneste, men ikke fått svar etter en uke! Lånebeløpet er under 50% av boligens verdi og ca 3 ganger årsinntekt.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Her er svaret jeg tror svært mange vil få fra denne banken: Hei Takk for mottatt søknad og beklager responstid hos oss! Vi må dessverre avslå lånesøknaden. Avgjørelsen er basert på bankens retningslinjer og en automatisert saksbehandling. Avslaget er basert på en totalvurdering. ————————— Vi er et ektepar med ordnet økonomi og relativt gode inntekter som ønsket refinansiere og låne under 1,5 ganger brutto årsinntekt og innenfor 60% av husets verdi.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Helt umulig å logge inn...Du får ikke den renten banken reklamerer for. Dårlig kundebehandling.
Hei Faisal! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.