Nybygger har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Relativt enkelt å bytte bank, noe som er litt uklart men en soleklar 5 stjerner for tidenes beste rente!
Kanskje den laveste boliglån men man får ikke ordentlig svar fra dem Anbefales ikke
Hei Ali! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Vi har nettopp fått avslag på lånesøknaden. Vi ønsket å flytte lånet fra en annen bank på grunn av lavere rente. Avslaget er basert på en automatisert vurdering, uten videre kommentarer. Vi har ventet på svar ca 5 uker! Jeg har også sendt spørsmål via bankens meldingstjeneste, men ikke fått svar etter en uke! Lånebeløpet er under 50% av boligens verdi og ca 3 ganger årsinntekt.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Her er svaret jeg tror svært mange vil få fra denne banken: Hei Takk for mottatt søknad og beklager responstid hos oss! Vi må dessverre avslå lånesøknaden. Avgjørelsen er basert på bankens retningslinjer og en automatisert saksbehandling. Avslaget er basert på en totalvurdering. ————————— Vi er et ektepar med ordnet økonomi og relativt gode inntekter som ønsket refinansiere og låne under 1,5 ganger brutto årsinntekt og innenfor 60% av husets verdi.
Hei! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Helt umulig å logge inn...Du får ikke den renten banken reklamerer for. Dårlig kundebehandling.
Hei Faisal! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.
Jeg fikk rask tilbakemelding på søknad, og Nybygger ordnet raskt med bytte. Ingen brysomme krav om å bruke tilleggstjenester.
Det er gått 4 uker siden jeg søkte og de har ikke fått lånepapirene i orden ennå. De sier alt ser greit ut men at jeg må registrere meg som kunde før endelig behandling. Det gjorde jeg for 3 uker siden, men ikke noe svar.
Hei Ole! Vi beklager at du har hatt en dårlig opplevelse, vi vil oppfordre deg til å sende oss en e-post på [email protected] med ditt navn i emnefeltet, så kan vi se på saken din.