OBOS-banken har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Alt er ok med obosbanken. Jeg byttet fra Sbanken, som ble veldig dårlig etter at DNB kjøpte den.
Hei Trond H. Takk for hyggelig tilbakemelding! Det er flott å høre at du er fornøyd med oss etter byttet og håper du trives godt hos oss. Velkommen til OBOS-banken!
Vi byttet nylig til OBOS-banken etter mange år som DnB SAGA-kunder. Vi kviet oss for litt for å bytte, men bekymringen var ubegrunnet. Prosessen var helt uproblematisk. Dette er de viktigste grunnene til at vi tok steget: - Lav rente på boliglån (grønt boliglån: 5,24%). - Gratis kort med lave gebyrer på alle kontoer. Nå kan alle i familien få de kortene de trenger. - Åpne prislister (ble lei av å ringe DnB for å mase om lavere rente). - Innskuddsrente på alle kontoer (brukskonto: 1,50%, sparekonto: 4,42%). - Støtte for Apple Pay. Trodde ikke jeg trengte dette, men det er veldig praktisk når man tar det i bruk. - Enkel, rask og grei mobil- og nettbank. - OBOS har mange gode medlemstilbud og en sosial profil vi liker. - Mindre reklame.
Hei Ingar! Tusen takk for så fin tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd, og vi setter stor pris på at du deler den gode erfaringen du har! Vi er glade for at du har fått med deg alle fordelene vi har å tilby som kunde av OBOS-banken, men også som OBOS-medlem. Du kan stole på at som kunde i OBOS-banken vil vi gjøre vårt ytterste for at du som kunde skal være fornøyd! Det er bank på OBOS-måten! Vennlig hilsen oss i OBOS-banken
Jeg har svært dårlig erfaring med OBOS-bankens kundeservice knyttet til finansieringsbevis/boliglån. De bruker opptil en uke å svare på e-poster, og unnlater å besvare helt konkrete spørsmål. Prosessen med å fornye finansieringsbevis treneres unødvendig lenge på tross av at all dokumentasjon er på plass fra min side. Det er heller ikke mulig å ringe kundebehandler. De to saksbehandlerne jeg har vært i kontakt med virker lite kompetente og fremstår tidvis svært arrogante. Det virker som banken ikke ønsker å ivareta eksisterende kunder. Jeg er kommer til å bytte bank.
Hei Ida, Tusen takk for konstruktiv tilbakemelding for hvordan din opplevelse av vår kundeservice har vært. Vi kan bedre enn dette, og setter derfor stor pris på tilbakemeldinger som gjør at vi kan forbedre oss. Vi håper du er villig til å gi oss en sjanse til å rette opp inntrykket du har fått. Send oss en melding i nettbanken, så ser vi på en eventuell løsning sammen med deg. Vennlig hilsen oss i OBOS-Banken
Veldig godt fornøyd etter at vi gikk over fra S-banken/Dnb til Obos-banken! Bankkort uten årsgebyr (finansierer Obos-medlemskap som gir mange fordeler). God rente på brukskonti (1,5%) og på sparekonti (4,42%), samt rammelån (5,41%). God nettbank.
Hei Sten! Tusen takk for at du tar deg tiden til å skrive en så flott tilbakemelding til oss! Det høres ut som du har fått med deg alle de gode fordelene med å være kunde i OBOS-banken når du også er OBOS medlem! Med OBOS-banken kan du være trygg på at du har gjort et godt valg. Det er bank på OBOS-måten! Hilsen oss i OBOS-Banken!
Jeg har nylig byttet til OBOS-banken og er imponert over servicenivået. Det er enkelt å komme i kontakt med både kundeservice og rådgivere, og responstiden er kort. I motsetning til tidligere erfaringer hos Nordea, hvor jeg ofte måtte vente i flere timer på rådgivning, har OBOS-banken virkelig levert en effektiv og pålitelig tjeneste. Det er også verdt å nevne at jeg opplever banken som lyttende til sine kunders behov. Etter å ha gitt tilbakemelding på en funksjon i appen, ble dette raskt utbedret, noe som vitner om deres fokus på kontinuerlig forbedring. Jeg er så fornøyd med byttet at jeg har anbefalt banken til flere i familien, som nå også er svært fornøyde kunder.
Hei, Tusen takk for en veldig fin tilbakemelding! Det er veldig hyggelig å høre at du er fornøyd og vi setter pris på tiden du brukte ved å legge inn denne anmeldelsen. Vi i OBOS-banken har et ønske om å være der for kundene våre uansett situasjon og hjelpe så godt vi kan, så fort vi kan. Responstiden vår er noe vi jobber med hele tiden for å gjøre ventetiden så kort som mulig, så godt å høre at det legges merke til. Det er bank på OBOS-måten! Tilbakemelding om forbedring fra våre kunder er veldig viktig for oss og gjør oss i stand til å utvikle oss og gjøre bankhverdagen enklere for kundene våre. Det er godt å høre at vi har en god ambassadør for OBOS-banken! Hilsen oss i OBOS-banken.
Veldig bra! Enkel nettbank og mobilbank. Kan klare nesten alt selv bare på telefonen. Veldig utfyllende god informasjon på nettsidene.
Hei Kaya B Tusen takk for en flott tilbakemelding! Vi er jo kjempestolte av at vi er en ukomplisert, heldigital bank og forsøker hver dag på å gi deg som kunde en god brukeropplevelse! Det er veldig godt å høre at våre digitale løsninger fungerer så bra for deg! Hilsen oss i OBOS-banken!
De ser ikke på sikkerhet i det hele tatt, kun hvor mye smålån eller mulig kreditt du har, uansett hva lånebeløpet er. Så skylder du 500 og har en kreditt på 30.000 er det nei på lån omtrent. Med sikkerhet på 70 % ca, nekter de likevel lån! dårlig service og evne til logisk tenking! OBOs medlemskap i typ 30 år betyr null
Hei S.F Det var leit å høre om opplevelsen du har hatt hos oss. Vi kan dessverre ikke diskutere enkeltsaker her, men ta gjerne kontakt med oss i nettbanken eller på telefon slik at du kan komme i kontakt med en lånerådgiver som kan svare på spørsmålene du har. Håper vi kan hjelpe deg og oppklare eventuelle misforståelser sammen. Hilsen oss i OBOS-banken!