Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Får faktura selv om de bekrefter at gebyrer og renter er stoppet. Umulig å komme i kontakt med. Har endt opp med å sende brev pr post, men tviler på at jeg får svar. Umulig å få avtalegiro.
Her må man bare styre unna. Dette selskapet er de værste av dem alle, her blir du aldri ferdig med å betale avdrag. De endrer ditt månedlige termin beløp når det gjenstår 3 år av avtalen, de informerer ikke om dette. De begrunner i ettertid om noen stiller spørsmål, med at avtalen på en eller annen måte er misligholdt. Å på denne måten så ender man opp med feks en finansiering som var på 30000 kr over 6 år, vil ende på å koste deg langt over 100 000 kr. Selskapet er meldt til Finansklagenemda gjentatte ganger, men de får bare holde på å ture frem slik de gjør. SÅ STYR UNNA !
Etter ett kjøp får jeg hver måned beskjed om å betale 35 kroner i purregebyr, og betalt flere ganger. Har forsøkt jevnlig å komme gjennom på telefon, men ventetid er helt hinsides. Har sendt en mail, som jeg krysser fingrene for at jeg kan få svar på, hvor jeg ber om å få slettet mitt navn/konto. Ren svindel :(
Ekstremt useriøst bank. Forretningsmodellen deres er basert på at du glemmer å betale en regning. Ingen mulighet for avtalegiro og ingen e-faktura gjør at du må passe på hver måned. Hvis du går over tiden får du en ekstrem rente og høye gebyrer.
Umulig å forstå fakturaene, laget for å misforstå/gjøre feil slik at vanvittig dyre renter påløper. Derpå umulig å oppnå kontakt med dem: Telefonen blir ikke besvart, mailadresse eksisterer ikke. Stor risiko ved å inngå avtale! Jeg trodde Memira var pålitelig, men med en slik samarbeidspartner mister jeg all tillit!
Får ikke faktura e post eller vanlig. Kun purring i postkassen å ved kontakt nekter dem for dem har feilen
Prøver manuelt i nettbanken å opprette avtalegiro, men får bare feilmelding på at det er feil KID. Har nå fått rente med dobbelt beløp som følge av manglende betaling, elendig bank.