Resurs Bank har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
Min opplevelse er at kunder rekrutteres når de kjøper varer eller tjenester fra f.eks. Ticket eller Komplett. Når du først er registrert, løper gebyrer som varsles på kanaler det er lett å ikke få med seg. Oppsigelse ikke mulig ved innlogging på Min side - må ringe / chatte mellom 09.00 og 16.00. Intet positivt å bemerke.
Her spekuleres det i avglemmelse av giro , Dette har foregått i flere år. Eg inngikk en renew it avtale med Elkjøp , i etterkant oppdager eg at det var resurs bank Som hadde den avtalen. Da var eg ikke overrasket av at der var umulig Å få avtale giro . Det har eg brent meg på før. Glemte innimellom å finne giro å betale , da kom purregebyr dagen etterpå. Denne banken befinner seg minst 10 år bak i tid. Men er du flink å følge med på giro ene, så går det greit. (Littpluss til slutt må til)
Har alt på stell, ingen betalingsanmerkninger og fyller alle kravene. Likevel avslag på delbetaling ved kjøp hos Netonet. Ønsket forklaring hos Resursbank men fikk krass beskjed om at reglene ble forandret i 2019. Hvilke regler spør jeg, men det kunne ikke kundebehandler svare på. Aldri opplevd makan til dårlig service noen sinne og håper Netonnet finner en annen bank å samarbeide med. Reklame som overhode ikke holder mål og totalt lureri. En bank jeg ALDRI kommer til å anbefale. Helt utrolig!!!
Prøvde Resurs bank hos Netonnet igjen, etter en tidligere veldig dårlig erfaring med dem. Valgte Kampanje 6 mnd rentefri nedbetaling. Resursbank gjør alt de kan for å gjøre betaling så vanskelig som mulig, i tillegg klarte de å lure meg til betalingsforsikring, fordi jeg valgte feil kid. ALT de gjør går ut på å "lure" kundene for å få inn mer penger. Betaler nå hele beløpet, og bruker dem aldri igjen. Resurs Bank tenker veldig kortsiktig. Har brukt Klarna minst 50 ganger, og alltid positivt overrasket. Enorm forskjell.
Rb: Vi kan ikke se at forfalt beløp er betalt. Beløpet er innbetalt før forfall. Følg med her, man kan risikere å betale to ganger pluss gebyr.
Umulig å få tak i de for å gå gjennom sak. Over en times ventetid på telefon, ingen epost og stengt chat.
Resurs bank sender faktura til Digipost av alle ting. Støtter ikke efaktura. Alt for å senke sannsynligheten for at du får med deg regningen. Med én måneds forglemmelse på et kjøp til 1000kr, vil du få et påslag tilsvarende en effektiv årsrente på 500%, på grunn av etableringsgebyrer og fa***nds oldemor. Styr unna. Det er ikke verdt det, og dette virker som en bank som har blitt værende igjen i steinalderen.