Santander har ikke nok data til å bli vurdert.
Klikk for detaljer
De glemte å varsle om rentenedgang på sparekonto og kunne godt ha gitt bedre rente siden de har en enorm rentemargin på lån/sparing. Det kunne de andre kredittselskapene gitt også. Dermed gir det grunn til å flytte penga over på fond, der jeg har fått 12% avkastning på mine de siste 15 år, annualisert.
God forklarende hjelp av høfffelig kunde behandler
Har fått utmerket hjelp hver gang jeg har tatt kontakt.
Har alltid vært fornøyd. Startet med kort fra Gebyrfri
Enkel å effektiv finansierings løsning ! Raskt svar , samt god kundebehandling .
Jeg skulle kjøpe meg en Ipad air men ha det på nedbetaling, så alt gikk som normalen før jeg plutselig fikk en mobil for å skrive ned lønna mi på og greier til Santander. Jeg ble ikke godkjent, og jeg har ingen inkasso, bare en studielån på under hundre tusen som skal bli sletta til høsten 2021. Så jeg og selgeren min ringte til Santander og spurte om hvor problemet lå. Nei det viste de ikke, for det kunne de ikke se. De hadde ikke oversikt hvor problemet lå, men regnet med jeg hadde for mye i lån. Jeg snakka med en dame som jeg synes var veldig nedtalende mot meg, og sa ifra at jeg har faktisk ikke inkasso, og studielånet mitt skal bli sletta til høsten neste år, og med inntenkta mi så kan jeg betale ned ipaden på ett år, så hva var problemet liksom. Hun viste ikke det, og det hadde hun sakt til selgeren min også. Jeg ble ganske lei meg, og forbanna og endte hele samtalen med: "Takk for ingenting." For jeg fikk f*** med ikke svar på en dritt, eller noe hjelp til å kanskje kunne få løst dette "problemet" som de hadde. Skjønner ikke at enkelte selskaper vil jobbe med Santander i det hele å store. Dritt selskap.
God økonomisk støtte og bra for at vi har en bank som Santander som kan bidra økonomi for de som har behov for dette. Takk😊
Santander har rask behandling og flott kundeservice 👍
Blir godt mottatt og blide og service innstilte personale. Det er noe som er viktig for meg.
Jeg fikk utmerket løst min henvendelse på neste måte
Helt jævlig hver gang, alle man prater med kommer med forskjellige teorier å null kontroll. Dessverre har ikke opplevd santander sånn før i 2020😡
Veldig hyggelige mennesker på telefon Det meste ordner seg
Kjøpte en Huawei p30 den 21.09-20 for 7990,- på en kjøpekonto hos power med betalingsutsettelse i 6 mnd og nå var prisen gått ned til 4990,- 62 dager etter kjøpet. Ringte til Santander kundeservice for å få refundert di 3000,- den var gått ned, fikk da beskjed om at dette gjaldt ikke når telefonen var kjøpt på avbetaling, kun når produktet var betalt ut 100% med kortet, dette har jeg ikke hørt noe om og det stod ekstremt dårlig formulert i betingelsene til Santander når jeg nå har nilest igjennom kontrakten. Dette kaller jeg svindel da litt av poenget med en slik konto er å kunne få kjøpt ting på avbetaling og en av grunnene jeg gikk for dette var at Santander hadde utvidet 100 dagers prisgaranti kontra 60 på power. Føler meg lurt å vurdere og ta saken videre.
Bare ros. Har hyggelig kundeservice , veldig fornøyd med alt. Har mulighet å handle uten å tenke
Veldig god kundeservice, lett å navigere seg frem på nettsiden og enkelt å komme i kontakt med.
Renter blir effektuert hver måned så du får rente på forrige måneds rente. Dette gjør at du får god avkasting på sparepengene dine.